Spring naar bijdragen

Huiskamer maandag 25 mei 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Goedemorgen zonder zorgen... zo Ik moet ff iets van me afschrijven! ... 

Gister zware dag van de ochtend tot de avond... maar ik bewaarde de rust heel goed. Ook al is dat lastig. Het lukte. Ik voelde soms dat pms gevoel en moest dat echt de kop in drukken. Ik had in de middag hele duizelingen maar bleef rustig. Had een heel naar gaar hoofd de hele dag. Dizzy en heb ff gehuild om half 6 om weer rustig te worden. Maar dat nare hoofd zakte niet. Maar ik had het gevoel dat de krampen me teveel prikkelde. En dat mn hoofd raar en gaar maakte. 

Tot half 9 een moedig mens. Lag op bed en had zelfs duizelingen in bed. Heel gek lijk je van je bed af te tollen. Ik denk de ongesteldheid die er aan komt, want had ook rugkrampen. Was best rustig. 

Toen ging ik ademhalingsoefeningen doen en mn man maakte echt een nare opmerking. Vol onbegrip en snerend. Nou toen klapte t pms monster eruit pfff pats boem daar was ie

Dat deed zo pijn en hij zei geen sorry of iets liefs. Dus ik bleef doorgaan erover maar zn reactie blaasde mn gemoed steeds meer op. 

Plots ging ik keihard gillen. En slaan op mn kussen. Wilde alles kapot maken. Ik schaam me dit te zeggen :( maar ik ben mezelf dan niet meer maar een monster. Ik stond op smeet met de deur. Huilen. Okee dit schrijven is echt een schaamte overwinnen. Ja pms is ook niet iets waar je trots op kan zijn :(

Weg ontspannen wat ik van plan was! Ik was tot 10 uur helemaal hyper en appen met mn moeder. De sfeer voelde niet goed maar ik probeerde mezelf weer rustig te maken en zei tegen mn man. Het is pms. Ik kan dan niet tegen een rotopmerking en een lachje erbij. 

Ik probeerde toch te slapen en opeens komt mn man me omhelzen knuffelen en zei sorry lieverd. Dat gaf een glimlach en een rustig gemoed en zo viel ik in slaap. En toch redelijk geslapen.

Met krampen wakker maar had t erger verwacht en ja nu nog 3 daagjes terror. Incl. Vandaag...Voel mn pms ongeduld. Ben nu moe van gisteravond. Wordt weer knokken. Maar vandaag proberen we t wel vol te houden tot het eind! 

Dit is overigens niet de eerste keer dat ik zo'n bui krijg. Altijd net ervoor. Erna is dat helemaal weg en stort ik ff in. Ik hoop dat de benzos afbouwen dit mindert!

Ik baalde echt want had t tot half 9 kunnen beheersen en dat gaf self control. Wilde echt mezelf laten zien dat ik de pms kan beïnvloeden. Maar nu heb ik nog niet mezelf dat laten zien. Het nam me gister helemaal over de hormonen. Nou ja deels. Want overdag kreeg ik bijvoorbeeld een app van mn broer. De pms reactie is emotioneel. Je wilt huilen en denkt o hij denkt aan me en ik mis m en kon ik maar weer kracht hebben mensen te bezoeken. En ik dacht neee word niet soft en weemoedig. Leuk dat ie aan je denkt en er komt een tijd dat we weer samen gezellig bijeen kunnen zijn! Zo! Dus tot half 9 goed gedaan.

Nu moe en verward (lijkt nu erger dan ooit) maar we gaan er weer voor. 

Liefs het pms monster

 

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Louisa

Sterkte voor vandaag ik hoop oprecht dat je snel kan beginnen met afbouwen om uit de hel te komen. 
 

Ik heb het de laatste dagen zwaar, mijn gedachten lijken wel propaganda aan het voeren, ze springen van links naar rechts. Paniek,verdriet, schuld gevoel. Ik weet het ook niet meer wat er met me aan de hand is. Ik ben heel erg zoekende hoe ik het kan loslaten. Misschien heeft het met de scheiding van mijn ouders te maken of dat ik het huis perongeluk in brand heb gestoken. Ik kan er rationeel heel makkelijk over praten maar goed dat emotionele  blijft me toch achtervolgen. 
 

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Deligaf1:

@Louisa

Sterkte voor vandaag ik hoop oprecht dat je snel kan beginnen met afbouwen om uit de hel te komen. 
 

Ik heb het de laatste dagen zwaar, mijn gedachten lijken wel propaganda aan het voeren, ze springen van links naar rechts. Paniek,verdriet, schuld gevoel. Ik weet het ook niet meer wat er met me aan de hand is. Ik ben heel erg zoekende hoe ik het kan loslaten. Misschien heeft het met de scheiding van mijn ouders te maken of dat ik het huis perongeluk in brand heb gestoken. Ik kan er rationeel heel makkelijk over praten maar goed dat emotionele  blijft me toch achtervolgen. 
 

gr

@Deligaf1 huis in brand gestoken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wanhopige

In 2003 heb ik rond kerst met wat vuur lopen spelen tussen de middag toen ik thuis ging eten van school. Mijn moeder bracht mij en me zusje naar school en zei ging werken. Rond 15.00 uur werd ik door mijn tante uit de klas gehaald en namen ze ons apart om te vertellen dat ons huis was afgebrand. Daarna moest ik vertellen voor de klas dat ons huis was afgebrand, heel de klas in shock en dat was ook meteen mijn eerste spreekbeurt. Dit laatste heb ik wel met EMDR behandeld. En daarna begon de benzo ellende met mij. Ik ben er denk ik nog wat mee in de war, ze zeide dat de droger brand had gepakt, toen was dat voor mij wel een geruststelling. 
 

Ik denk dat ik nog steeds daar van wat op mijn geweten heb. Op school stonden tijdens kerst overal potten Help moeder , zus en Tim uit de brand. Daar konden mensen dan geld in doen.
Toen ik dat allemaal zag en mensen allemaal geld in deden en ik naar mijn klas liep werd ik op een gegeven moment zo ziek en had alles overgegeven van de spanning. 

 

Ik heb dit in 2018 wel eerlijk verteld dat ik de veroorzaker van de brand was het deed me eigelijk niet veel emotioneel. Ik denk dat daar nog iets zit waar ik me van afgeplitst heb omdat het te heftig was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

@Wanhopige

In 2003 heb ik rond kerst met wat vuur lopen spelen tussen de middag toen ik thuis ging eten van school. Mijn moeder bracht mij en me zusje naar school en zei ging werken. Rond 15.00 uur werd ik door mijn tante uit de klas gehaald en namen ze ons apart om te vertellen dat ons huis was afgebrand. Daarna moest ik vertellen voor de klas dat ons huis was afgebrand, heel de klas in shock en dat was ook meteen mijn eerste spreekbeurt. Dit laatste heb ik wel met EMDR behandeld. En daarna begon de benzo ellende met mij. Ik ben er denk ik nog wat mee in de war, ze zeide dat de droger brand had gepakt, toen was dat voor mij wel een geruststelling. 
 

Ik denk dat ik nog steeds daar van wat op mijn geweten heb. Op school stonden tijdens kerst overal potten Help moeder , zus en Tim uit de brand. Daar konden mensen dan geld in doen.
Toen ik dat allemaal zag en mensen allemaal geld in deden en ik naar mijn klas liep werd ik op een gegeven moment zo ziek en had alles overgegeven van de spanning. 

 

Ik heb dit in 2018 wel eerlijk verteld dat ik de veroorzaker van de brand was het deed me eigelijk niet veel emotioneel. Ik denk dat daar nog iets zit waar ik me van afgeplitst heb omdat het te heftig was.

@Deligaf1 oh wat erg. Ik hoop dat je genoeg psy.  hulp krijgt en dat je van de benzos afkomt. Allemaal zijn we gestart met benzo door een bep.oorzaak. We hebben allemaal een rugzak. En benzos maken ons nog zieker. In het begin helpt het je en daarna werkt het tegendraads. En zo  gaan we allemaal door een hel. Kop op. Sleep je erdoor heen. 

Sterkte. Yollie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wanhopige:

@Deligaf1 oh wat erg. Ik hoop dat je genoeg psy.  hulp krijgt en dat je van de benzos afkomt. Allemaal zijn we gestart met benzo door een bep.oorzaak. We hebben allemaal een rugzak. En benzos maken ons nog zieker. In het begin helpt het je en daarna werkt het tegendraads. En zo  gaan we allemaal door een hel. Kop op. Sleep je erdoor heen. 

Sterkte. Yollie

Ik ben succesvol afgebouwd van benzo’s anno 2019

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...