Spring naar bijdragen

Maandag 25 mei


Aanbevolen berichten

Hoi,

Vind het niet erg, heb het zelf hier neergezet.

Ga alleen door, heb de keuze niet voor niets gemaakt. En ja ik hou nog steeds van hem. Hij heeft ook goede kanten natuurlijk. En ik kon een draak zijn natuurlijk. Voor nu is het beter zonder hem. Ik wil mij waardig blijven voelen. En mijn punt gemaakt.

Goed gesprek gehad bij de Brijder en heb een tuinhuis/moestuin. Het is rond. Erg blij mee, is positief.

Heel slecht geslapen afgelopen nacht. Echt bagger. Minder onrust dan gisteren. Ga een uurtje liggen en dan koken voor mezelf en broertje.

Fijne avond allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bor:

@Smaragd er niet zoveel moeite hebben als dat hij heeft. En wie weet hier heeft z"n ex dat ook?
Bedoel 30 jaar..dat is lang als je zelf pas net halverwege de 40 bent geweest.

 

Wil er toch nog wel wat over zeggen/tikken. Dit raakt precies de kern en zo is het ook precies!

En ja natuurlijk heb ik ook een aandeel gehad in alles. Maar wat hij deed, kan niet. Hij weet van mijn verleden, misbruik. Hij juist hij, die altijd zo begripvol was, deed hetzelfde. Zal vanuit frustratie gekomen zijn. Wil daar absoluut nog een gesprek over hebben. Met iemand erbij. Mijn eigen aandeel zit daar ook in.

Waardeer enorm jullie gesprek/chat @Penny en @Bor. Meen ik echt. Snap beiden. 

Nog erger is dat ik juist nu ook dit soort jongens/mannen opzoek/uitkies. Dus natuurlijk moet ik er iets mee. Andes gaat er nooit wat veranderen, nog erger, dan zal het erger gaan worden.

Wil het liefst dat hij terug komt en zegt dat het nooit meer gaat gebeuren, kan denk ik niet. Natuurlijk is dat mijn grootste wens, kan niet zonder hem maar het kon ook niet zo door gaan.

Hij kan ook niet zonder mij, weet ik zeker. 

Ik laat het nu maar even los, heeft geen zin. 

Ja natuurlijk mis ik  hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...