Spring naar bijdragen

Zondag 24 mei


Aanbevolen berichten

Goeiezonnige morgen frummers.

Niks, als je in een beetje grote stad woont en er is een Braziliaanse, Argentijnse of ander zuid-amerikaans land
dan kun je een pak yerba maté kopen (of online bestellen, maar dan heb je verzendkosten en dagen vertraging)
Dat is een gezond alternatief voor pijnstillers. Mij helpt het enorm tegen hoofdpijn al heb ik het zelden.
Bovendien zitten er meer voordelen aan en geeft het energie, kun je nu ook wel gebruiken. Google maar eens. sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks, iboprofen en aspirine zijn gevaarlijk voor je kindje nu. Paracetamol mág, maar beperkt.. 
Meestal gaat de hoofdpijn na de eerste drie maanden weer weg, net als de vermoeidheid. 
Indertijd (zo'n 40 jaar geleden) werd aangeraden om een paar koppen extra sterke koffie te drinken tegen de hoofdpijn. 
Maar ja....ik kon toen ook geen koffie zien of luchten :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker: in de meeste deelstaten in Duitsland zijn de restaurants weer open. 
In een restaurant hier vlak over de grens heeft de restauranthouder een besloten feest ter ere daarvan gegeven. 
De feestgangers hebben zich aan alle 'coronaregels'  onttrokken ... met als gevolg zeker 11 mensen besmet en minimaal 70 mensen in quarantaine....
Wat mij betreft mag de grens even helemaal dicht.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Yvonne:

Lekker: in de meeste deelstaten in Duitsland zijn de restaurants weer open. 
In een restaurant hier vlak over de grens heeft de restauranthouder een besloten feest ter ere daarvan gegeven. 
De feestgangers hebben zich aan alle 'coronaregels'  onttrokken ... met als gevolg zeker 11 mensen besmet en minimaal 70 mensen in quarantaine....
Wat mij betreft mag de grens even helemaal dicht.... 

 

wat denk je wat er gaat gebeuren als dekroegen weer open mogen?
Overal waar drank bij komt kijken vervagen de grenzen, letterlijk.
Ik voel me vaak zo'b bekeerling als ik dit soort artikelen lees.
Maar datzelfde geldt natuurlijk ook voor thuis-party's en etentjes met drank erbij.
De huidhonger wint het van het verstand en mensen worden eerst zorgeloos (en dan laveloos☺)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Nog heel even wat zon meegepakt vanmorgen toen het nog kon. Nu bezig met het volgende klusje: de voegen tussen de tegels in de badkamer reinigen. Echt zo'n klusje dat hier jarenlang is blijven liggen. Nou ja, des te beter het resultaat zichtbaar is straks :)

Vanmiddag weer een rondje hardlopen. Het begint een dagelijks iets te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

Wij werden hier ooit in de maling genomen door iemand

Ik denk dat het inherent is aan een forum. Er zijn altijd fantasten tussen. Niks aan te doen. Ik vind het de laatste tijd juist best meevallen hier, qua drama en sfeer.

Sandro sterkte met je badkamer tegels ;) leuk werkje. Ik heb een stoomreiniger gekocht. En als ik me er eenmaal toe kan zetten het apparaat te pakken en aan te zetten, heb ik er best wel aardigheid in om op die manier schoon te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend een situatie in de Lidl. Te veel mensen die versgebakken broodjes willen. Niet fijn. Ik kwam er per ongeluk gelijk om 10.00 uur bij openingstijd vanuit het zwembad. Dàt doe ik dus niet nog een keer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...