Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 mei


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei bumperjim:

Smaragd altijd eerst opstijven hè!!! Dacht dat je dat wel wist joh 

Viespeuk, gaat om koken he! Zal jouw ballen in een pan bakken:D:P

Fijne avond, ga eten en tv kijken. Niet te laat naar  bed, zo moe ben ik. Echt oud ben ik aan het worden.

Voel me 10 keer beter dan gisteren, wel heel blij mee. Bedankt nogmaals.

Mag ook wel gezegd/getikt worden.

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Smaragd:

Viespeuk, gaat om koken he! Zal jouw ballen in een pan bakken:D:P

Fijne avond, ga eten en tv kijken. Niet te laar bed, zo moe ben ik. Echt oud ben ik aan het worden.

Fijne avond.

Hihi ik heb geloof ik nog nooit een gehaktbal gemaakt. Oliebollen krijg ik ook al ruzie mee. Mijn franse liefje maakt wel de lekkerste gehaktballen en ook stamppotten, slechts heeeeel zelden maar we hebben wel een stamppotstamper voor t geval dat, hier in zuid frankrijk. 

Pizza avond hier, over een uurtje halen.

Eten en seks liggen dicht bij elkaar hoor ;) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Adri02:

'Aan alles twijfelen' is voor mij juist GEEN vrijbrief om niet te hoeven nadenken. Integendeel, zou ik zeggen. Juist als je nadenkt ga je aan vrijwel alles twijfelen, toch? Maar wie ben ik, om Poincaré tegen te spreken...?

Hij bedoelde denk ik de reactie "t zal wel niet waar zijn" of "t zal wel een complot zijn" (van Bill Gates :D ) en wat je dan verder ook zegt tegen zulke personen ze geloven je sowieso niet zonder na te denken over wat je zegt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een zakje of kuipje van indische boemboe door 1 pond gehakt, beetje knoflook
en soms sambal erbij, verder niets nodig. 2 beschuiten op 2 ons is wat zonde,
dat gebruikte mijn moeder voor een gezin van 8 personen/ballen, met 1 ei.
En idd Sandro, ik maak ook vaak kleinere balletjes, mengt lekker met noedels/groenten.
Of rijst als je daar van houdt. Of patajes, waar ik dan weer van houd;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Fruitvlieg2019:

Ik vind het wel jammer dat ik niet kan koken maar het lukt gewoon echt niet. Ik kan wel dingen opwarmen en inmiddels na 20 jaar oefenen een bolognaisesaus maken maar echt iets spontaan lekkers maken lukt gewoon niet. Ik snap niet wat de ingrediënten met elkaar doen en wat het betekend voor de smaak. Ik pak wel eens een kookboek en probeer dan de meest simpele gerechten en doe dan precies wat er staat maar is het dan net te gaar of doorgekookt of het tegenovergestelde.

Ik had het je graag geleerd. Dat is het namelijk, het gaat niet zomaar vanzelf. Oefening baart kunst, echt! En dan is het een heerlijke hobby!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sandro:

Ja, dat kan gelukkig.

@Jannigje ja, is wel ver inderdaad. Maar met het OV ben ik toch ook wel bijna een uur zoet hoor, enkele reis.

Ja, dan kun je net zo goed gaan fietsen. Ik vond het altijd fijn,  niet persé als het plensde, maar ach zelfs dan met een regenpak aan, even de werkdag wegfietsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Smaragd:

Nee ga daar niet wonen, mag ook niet. Heb mijn eigen huis, je mag wel een nachtje slapen. Woon in de Randstad dus weinig buiten/plek.Ideaal voor mij dit.

Heb gekeken en ga er helemaal voor. Zo een lap grond erbij en echt een heel leuk schattig huisje erbij. Zit een keuken in en echt mooi afgewerkt. Met die man een mooie prijs afgesproken. Alleen moet ik maandag nog met een aantal mensen van dat complex spreken, of ik geschikt ben.Je moet hel wel bijhouden en je krijgt tuinbeurten, dan help je om de gemeenschappelijke plekken goed bij te houden. Is maar 1 keer per 6 weken.  

Wat een mazzel @Smaragd, in mijn deel van de randstad heb je op alle parken een wachttijd van jaren.

Gefeliciteerd, veel plezier daar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleding gekocht. Ben nu zoveel kilo's kwijt dat nieuwe kleding nodig was. Rib uit mijn lijf. Maar goede basis. Ik kan weer voort.

Heb er eigenlijk nooit zin in. Vanochtend wist ik opeens wat ik wilde en waar dat te krijgen was. Dan ben ik ook zo klaar. Grappig is dat.

Gezellige draad vandaag. Ik had een heel goede dag. Kom tot rust. Morgen schoonmaken en misschien nog even langs.mijn moeder. Ik kocht ook nieuwe kleren voor haar.

Vanochtend was het fijn in het zwembad. Ach. Mensen. Verwachtingen. Recht menen te hebben op... 

Nu slapen. Zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...