Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Meadow

Weer op scherp

Aanbevolen berichten

Zelf heb ik de laatste maanden veel gewandeld, dat beviel mij heel goed. Misschien is dat wat voor je, of is dat ook te belastend voor je knieën? Nu met hardlopen heb ik zelf wat last van m'n heup, maar vind t zo lekker om ff tot het gaatje te gaan...

Nu lekker met een pot thee erbij en videoland/netflix aan! 

bewerkt door Meadow

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmorgen wat later uit bed gegaan dan gepland. Wilde eigenlijk nog sporten voor mijn online therapiesessie, maar dat sporten was dus niet gelukt. Dan heb ik zo'n onbevredigd gevoel wat ik lang vast blijf houden blegh...

Maar nu is het wel weer een beetje weggetrokken. Nu afgesproken met een vriendin. Wandelen en wie weet een terrasje :D het mag weer!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De hele dag een beetje met een onheilspellend gevoel gelopen. Vorige week een knoop doorgehakt om ander werk te gaan zoeken. Ik had verwacht dat het me bevrijding zou geven. Maar zo veel ruis om de situatie heen, dat er vanaf toen (ipv sterke piekergedachten de weken ervoor) alsnog veel spanning in me zat. Ik heb dit wel besproken bij de therapie die ik volg. Verder vandaag m'n dingetjes gedaan. Gestudeerd, gekookt en even naar mijn moestuin. Maar alles met een beetje een bedrukt gevoel. Einde vd middag was ik een beetje hyper, ik kreeg zucht. Radio aan en met volle aandacht mijn maaltijd bereid. Daarna was de zucht weg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn dat t je weer gelukt is ondanks het bedrukte gevoel. En tuinieren is ook een beetje sporten toch? Zet m op!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Rosee:

Fijn dat t je weer gelukt is ondanks het bedrukte gevoel. En tuinieren is ook een beetje sporten toch? Zet m op!

Tnx! Heb je helemaal gelijk in. Heb nogal de neiging tot het gaatje te willen gaan en door te slaan qua sporten, dus op zich wel goeie oefening vandaag om ook voldoening proberen te halen uit andere dingen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag mijn sleutels ingeleverd op het werk. Weer een klein beetje druk van mijn schouders. Er ligt wel een hele dag voor me nu, heb al zo veel dagen gevuld, begint een beetje te vervelen. Zo een stukje hardlopen. Dan voel ik me daarna waarschijnlijk weer wat optimistischer.

Nu wordt het lastiger met niet drinken. Want heb veel energie, beter in mijn vel dan vorige week en dan komt de zucht. Zin om dingen te ondernemen, te ouwehoeren met vrienden, vanavond ergens aan het water te gaan zitten met een speciaalbiertje...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei kruidenthee67:

Ja...zo gaat het...en goed dat je je daarvan bewust bent. kun je je vast voorbereiden hoe er mee om te gaan. Alles mag...behalve..;) zet 'm op!

Tnx voor je berichtje :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...