Spring naar bijdragen

Huiskamer 22 mei 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Ik ben ziek. Ja dat ben ik al 1.5 jaar, maar heb al 2 dagen 37.8. Zweet elke nacht onder een laken! Maar zonder krijg ik t koud. Nu 3 dagen. Heb koppijn spierpijnen mn hoofd vol slijm benauwd daardoor kan niet ademen ben net Kabouter nu. Weet nu hoe dat voelt. Heel naar terwijl ik hyper. Dus heb geen ademnood of luchttekort. Alles is geblokkeerd. En adem eerder snel en oppervlakkig. Heb ik nooit eerder gehad behalve bij verkoudheid. Last van keel. Borstkrampen. Heb nu koppijn dus tikken doe ik langzaam.

Weet niet wat me zo beroerd doet voelen, maar ik hoop dat ik snel weer beter voel.

Enfin we zien wel.

Gister toch best moedig weer geweest vind ik zelf.

Heb amper gejankt. Ik voelde me paar keer als doodgaan maar dacht dan ga ik toch. En t zakte weer weg. :)

s middags had ik t best prima. Voelde me niet lekker maar dat was t dan ook. Was heel rustig. 

Ik ging thee maken en wilde ontspannen zitten werd ik niet goed om 16 u. Out of the blue! Ik moest een beetje huilen en kreeg opeens een breinpijn! Echt geheel onverwacht! Zag deze niet meer aankomen. Goed we moesten ermee dealen. Het duurde ruim een uur - echt vet lang en daarna nog tollen op mn benen en vh padje in mn hoofd. Was opeens heel moe ook. Heb me rustig gehouden en ben gaan zitten maar na een half uur werd t heel naar in mn hoofd en spierpijn en niet lekker erbij. Was ff zwaar zeg. Heel benauwd kreeg geen lucht. Weet niet wat t was, maar beetje huilen en mezelf tot kalmte vermaand. Daarna heb nog redelijk rustig gezeten! 

Na de avondwandeling die Ik uit mn tenen moest halen, (zoveel spierpijn) meteen in bed. Voelde me zo beroerd! Paracetamol en hopen dat t zou zakken. Kat in mn armen en rusten. Het wierp zn vruchten af! Ik denk mede de uien. Ik had 3 grote uien naast mn bed gezet. Echt als je dichte luchtwegen hebt, is dat tip nummer1 en totaal niet ongezond zoals otrivin. Mn man klaagde over de stank en ik kon steeds beter ademen. Heerlijk. Echt een tip bij dichte neus. Het geeft echt weer lucht. Zo ben ik redelijk ontspannen gaan slapen. Alleen half 5 wakker. En had gehoopt me beter te voelen, maar nog steeds koppijn en net kwam er wel allemaal dik wit slijm uit mn neus. Klinkt lekker heh! Haha Ik hoop dat t loskomt! Mn hoofd voelt vol en heb denk daarom koppijn. 

Verder niet veel te melden. Status van mn hoofd: verward. We gaan vandaag weer met moed door en niet laten meeslepen in panikeren. Het wordt wel lastig nu mn ongesteldheid er aan komt dan wil je snel denken het komt nooit meer goed enz. Stomme hormonen. Gister 2x bijna laten meegaan maar mezelf weer op rust gezet. Brava bellissima.

Fijne vrije dag! 

Dikke knuffel en mn kat die weer zo diep slaapt dat t beestje schokt en slap is.

Lieve @face hoe is t met je?

@Kabouter0Wesley o ja ik dacht laatst over hoe verbolgen je was over het niet willen voorschrijven van benzos. Maar ik vind dit juist heel positief! Dat gaat je niet helpen lieverd. Benzos zijn echt medicatie voor een dag gebruik. Bv bij vliegangst maar in jouw geval wordt t elke dag krijg je tolerantie moet je meer met alle nare bijwerkingen vandien. Ik dacht ook de oplossing er in te vinden. Nou ik heb nu zon vreselijk brein. Dat is erger dan wat ik ooit heb gehad int leven. En het is de vraag of t nog gaat helen? Moet je niet willen!!! 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan allemaal. Ik kan echt niet meer, kan wel hele dagen huilen, dit ken ik helemaal niet zo emotioneel. Volgens mij begint het bij mij gewoon weer overnieuw. Ik was vanmorgen al om half drie uit bed en ben toen maar aan het werk gegaan, tussen de middag geprobeerd te rusten maar dat lukte ook niet. Mijn kop is gewoon weer knettergek en dat beïnvloed natuurlijk mijn hele lichaam. Ik ga nu maar naar bed want ik moet morgen naar de verjaardag van mijn zus. Het positieve is dat ik vandaag heerlijk veel heb gedaan en dat geeft mij wel een goed gevoel. Ik snap er zelf niets van want anders ben ik met een uurtje al zo verschrikkelijk moe dat ik wel moet rusten  en nu word ik niet moe en blijf maar doorgaan,  maar hopen dat de reactie hierop positief blijft. Allemaal heel veel sterkte en Welterusten. Mientje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Mientje:

Aan allemaal. Ik kan echt niet meer, kan wel hele dagen huilen, dit ken ik helemaal niet zo emotioneel. Volgens mij begint het bij mij gewoon weer overnieuw. Ik was vanmorgen al om half drie uit bed en ben toen maar aan het werk gegaan, tussen de middag geprobeerd te rusten maar dat lukte ook niet. Mijn kop is gewoon weer knettergek en dat beïnvloed natuurlijk mijn hele lichaam. Ik ga nu maar naar bed want ik moet morgen naar de verjaardag van mijn zus. Het positieve is dat ik vandaag heerlijk veel heb gedaan en dat geeft mij wel een goed gevoel. Ik snap er zelf niets van want anders ben ik met een uurtje al zo verschrikkelijk moe dat ik wel moet rusten  en nu word ik niet moe en blijf maar doorgaan,  maar hopen dat de reactie hierop positief blijft. Allemaal heel veel sterkte en Welterusten. Mientje.

@Mientjeklinkt goed. Misschien een window. Slaap lekker. Doorzetten! Wow toch gewerkt. Heel positief. Knuffel Yollie. 

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Mientje:

Aan allemaal. Ik kan echt niet meer, kan wel hele dagen huilen, dit ken ik helemaal niet zo emotioneel. Volgens mij begint het bij mij gewoon weer overnieuw. Ik was vanmorgen al om half drie uit bed en ben toen maar aan het werk gegaan, tussen de middag geprobeerd te rusten maar dat lukte ook niet. Mijn kop is gewoon weer knettergek en dat beïnvloed natuurlijk mijn hele lichaam. Ik ga nu maar naar bed want ik moet morgen naar de verjaardag van mijn zus. Het positieve is dat ik vandaag heerlijk veel heb gedaan en dat geeft mij wel een goed gevoel. Ik snap er zelf niets van want anders ben ik met een uurtje al zo verschrikkelijk moe dat ik wel moet rusten  en nu word ik niet moe en blijf maar doorgaan,  maar hopen dat de reactie hierop positief blijft. Allemaal heel veel sterkte en Welterusten. Mientje.

@Mientje. Je hebt het toch voor mekaar geflikt om naar het werk te gaan. Goed teken toch dat je niet moe was. Positief bekijken. Helpt vrolijke muziek misschien als je emotioneel bent? Veel plezier op de verjaardag. Keer niet in jezelf. Succes. Yollie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...