Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen. 

Weer vroeg wakker, fijn. 

Gisteren wandelafspraak met wandelmaatje. Drie uur in de waterleidingduinen gezworven en geen mens gezien (behalve bij de ingang), vandaag met zeeuwse vriendcollega  ergens bij Denhaag paar uur sjouwen. Zo zie je elkaar, spreek je elkaar, al lopend. Fijn. 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Oh,oh, wat was ik toch weer vreselijk vroeg wakker :(
Toch maar eruit, want slapen gaat dan ook niet meer
Bewolkt en warm
Vanmiddag regen hoor ik (wel heel goed voor de tuin natuurlijk )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ook een hele goeiemorgen frummers.
Geen strand vandaag maar mijn lichaam
zei gisteren ook dat het genoeg zon had gehad
dus daar maar naar geluisterd. Straks zoomen
met volleyvriendinnen. Tijd om te gaan ballen buiten,
Er staan nu een bord bij het veld dat alleen de jeugd nog
welkom is. Zou daar ook onze 2e jeugd onder kunnen vallen?
Nog spierpijn van gisteren. Toen voelde ik me even 80 na afloop.
Koffie, maar eerst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
pffff, gat in de dag geslapen. 
Ik zal het wel nodig hebben gehad. 
Nu eerst lekker een bakje en dan snel aan de slag. 
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker bakkie koffie. Ik sta rond 8 uur op. Vroeger lukt niet echt, hoewel ik dat best zou willen. De ochtenden zijn mooi rustig en stil, het is extra tijd. 

Vandaag een bewolkte dag, met hopelijk nog wat regen voor de tuin. Als ik bezig blijf, voel ik me best goed. Maar als ik ga zitten nadenken voel ik me alleen en somber. Ik weet dat ik dan niet moet drinken, maar het lukt me nog niet om dat langer dan een paar dagen vol te houden. In mijn hoofd zit het idee dat ik me niet stabiel genoeg voel nu. Kip-ei verhaal.

Fijne dag mensen,  ik ga weer aan de slag.

@Smaragd ben je van plan vandaag weer te gaan drinken, of kun je er na die ervaring van gisteren een punt achter zetten? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker op tijd opgestaan omdat ik om 12 uur ergens op visite ga. Werd wakker met regen, maar hoop dat het droog word, zodat we in de tuin kunnen zitten en muziek maken.

Heel ander weer dan gisteren.

Geen muggen gehad in mijn slaapkamer, omdat ik alles dicht heb gehouden, maar wel benauwd hoor met alles dicht. pffff.

Hoop idd @Smaragd dat je vandaag niet verder gaat drinken. 

Mijn zoon vroeg of ik zin had om het weekend weer te komen en ja, natuurlijk wil ik dat. 

Hartstikke gezellig de vorige keer en die meiden worden nu ook al zo lekker groot en daar kan je gewoon lekker mee kletsen en spelen.

Ja, Lonster, ik ken het. Ik moet ook bezig blijven. Zodra ik thuiskom, dan valt er een soort van gat en voel ik me alleen.

Zou best wel een latrelatie willen, maar ook daar loop ik maar niet tegenaan. Misschien sta ik er niet genoeg voor open, ik weet niet wat het is.

Ben ook nog veel te bang dat die mannen dan teveel van mij verwachten, wat ik niet waar kan maken en dat ik dan mezelf niet meer kan zijn.

Mijn zus is daar een goed voorbeeld van. Die wil ik niet achterna gaan. Ik vind het geen fijne man die ze heeft en ook helemaal niet helpend.

Woont nu heel ver van mij vandaan. Wel heel knap dat ze inmiddels helemaal is gestopt met roken, maar manlief blijft gewoon roken.

Over de inname van drank, laat ze zich nooit zo uit maar ik weet dat de fles port altijd iedere avond daar op tafel staat.

Daarom geen goede optie om bij  mijn zus te gaan logeren. Ze mag wel hier komen, ze weet dat hier geen drank in huis is, maar ik ga veel liever naar mijn zoon.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, 11 kilometer gelopen in 57 minuten. Mijn dag kan alvast niet stuk.

Ben ook benieuwd hoe het met @Smaragd gaat...

bewerkt door Sandro

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Sandro:

Goedemorgen. Aan de koffie, met hardloopkleding al aan. Nou ja, "al". Onze @Adri02 zal me wel uitlachen :)

:D:DHaha, klopt helemaal. :D:D Toen jij dit schreef had ik al 40 km gefietst en 6 km gewandeld. Maar 't gaat niet om het tijdstip natuurlijk, áls je maar beweegt (en de drukte mijdt...) :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! 

Even afwezig geweest maar nu dag 7! Ben best trots op mezelf. Straks even de administratie en dan lekker lezen. Mag een nog niet uitgekomen boek recenseren dus daar kijk ik naar uit! 

Fijne dag mensjes en zet hem op! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net aan. Beetje groezelige strandopgang. O ja, duindorp. Ik had t kunnen weten. Koe. 

Heeft ook wel weer wat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lonster, 

Met mij hetzelfde, als ik maar bezig blijf.. Als ik me somber voel..krijg ik weer een enorme drankzucht. Toch laat ik het staan! Ik sta nu al 4 jaar droog en dat blijft zo..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Maja:

Dagpact:

Momentum
Maja

Rapilos

Kyon

Goedemiddag al ondertussen. Pfff wat een begin van de dag. Na de ochtend wandeling even mijn mail gecheckt en zag ik ruim 250 ongelezen berichten! Bleek allemaal van Gmail accounts, met geen tekst erin. Maar ertussen stond ook een mail van bol.com. Bleek iemand mijn e-mailadres te hebben gewijzigd en een bestelling gedaan op mijn account. Ik ben gehackt. Heb dus meteen gebeld etc wat een gedoe. Net alle wachtwoorden maar weer gewijzigd. En weg ochtend.... 

bewerkt door Kyon

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer

@Kyon wat ontzettend balen. Wat bezielt die mensen die dat doen, echt een rotstreek. Kan er kwaad om worden, gelukkig dat je het hebt kunnen oplossen. Ik heb gisteren met een vriendin wijn gedronken. ( 5 glazen per persoon dus ja, teveel) Ik at daar ook en heb tijdens het eten en daarna niks meer gedronken behalve water en koffie. Nergens last van verder en kon uit mezelf stoppen, dat kon ik vroeger niet dus ik zie dat wel als een vooruitgang. Ga nu anders met alcohol om. Maar blijf er wel gevoelig voor dus hou mezelf wel alert. Nu weer even niet. Weet ook dat er mensen zijn die nu denken: je houdt jezelf voor de gek en waarom zou je dit proberen, maar zodra ik voel dat het de verkeerde kant opgaat trek ik voor mezelf aan de bel. Nou ja, over tot de orde van de dag nu... Nog wat werken en huis poetsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja goed om te lezen toch, dat meer mensen last hebben van die somberheid. 

Nou rosee, een fles wijn en dat nog vóór het avondeten. Voor iemand die eigenlijk nooit drinkt, lijkt me dat best veel. Ik zou in jouw plaats in slaap zijn gesukkeld na het eten denk ik. <_< Of heel irritant de hele tijd flauwe grappen gaan maken. En jij hebt nergens last van, dat is misschien wel jammer. Met een dikke kater is het makkelijker om de volgende keer anders te beslissen.

1 uur geleden zei Kyon:

Ik ben gehackt.

Jeetje zeg, maar wel goed dat je dat mailtje uit je mailbox wist te vissen tussen al die mails. Het heeft je dan wel tijd gekost, maar beter zo dan dat de deurwaarder onverwacht voor je deur staat (om maar iets extreems te noemen).  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, daar heb je wel gelijk in @Lonster. En 5 glazen=toch teveel. Eens nadenken hoe ik dit de volgende keer ga aanpakken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...