Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 mei


Aanbevolen berichten

En ook een hele goeiemorgen frummers.
Geen strand vandaag maar mijn lichaam
zei gisteren ook dat het genoeg zon had gehad
dus daar maar naar geluisterd. Straks zoomen
met volleyvriendinnen. Tijd om te gaan ballen buiten,
Er staan nu een bord bij het veld dat alleen de jeugd nog
welkom is. Zou daar ook onze 2e jeugd onder kunnen vallen?
Nog spierpijn van gisteren. Toen voelde ik me even 80 na afloop.
Koffie, maar eerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker bakkie koffie. Ik sta rond 8 uur op. Vroeger lukt niet echt, hoewel ik dat best zou willen. De ochtenden zijn mooi rustig en stil, het is extra tijd. 

Vandaag een bewolkte dag, met hopelijk nog wat regen voor de tuin. Als ik bezig blijf, voel ik me best goed. Maar als ik ga zitten nadenken voel ik me alleen en somber. Ik weet dat ik dan niet moet drinken, maar het lukt me nog niet om dat langer dan een paar dagen vol te houden. In mijn hoofd zit het idee dat ik me niet stabiel genoeg voel nu. Kip-ei verhaal.

Fijne dag mensen,  ik ga weer aan de slag.

@Smaragd ben je van plan vandaag weer te gaan drinken, of kun je er na die ervaring van gisteren een punt achter zetten? 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Maja:

Dagpact:

Momentum
Maja

Rapilos

Kyon

Goedemiddag al ondertussen. Pfff wat een begin van de dag. Na de ochtend wandeling even mijn mail gecheckt en zag ik ruim 250 ongelezen berichten! Bleek allemaal van Gmail accounts, met geen tekst erin. Maar ertussen stond ook een mail van bol.com. Bleek iemand mijn e-mailadres te hebben gewijzigd en een bestelling gedaan op mijn account. Ik ben gehackt. Heb dus meteen gebeld etc wat een gedoe. Net alle wachtwoorden maar weer gewijzigd. En weg ochtend.... 

bewerkt door Kyon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer

@Kyon wat ontzettend balen. Wat bezielt die mensen die dat doen, echt een rotstreek. Kan er kwaad om worden, gelukkig dat je het hebt kunnen oplossen. Ik heb gisteren met een vriendin wijn gedronken. ( 5 glazen per persoon dus ja, teveel) Ik at daar ook en heb tijdens het eten en daarna niks meer gedronken behalve water en koffie. Nergens last van verder en kon uit mezelf stoppen, dat kon ik vroeger niet dus ik zie dat wel als een vooruitgang. Ga nu anders met alcohol om. Maar blijf er wel gevoelig voor dus hou mezelf wel alert. Nu weer even niet. Weet ook dat er mensen zijn die nu denken: je houdt jezelf voor de gek en waarom zou je dit proberen, maar zodra ik voel dat het de verkeerde kant opgaat trek ik voor mezelf aan de bel. Nou ja, over tot de orde van de dag nu... Nog wat werken en huis poetsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goed om te lezen toch, dat meer mensen last hebben van die somberheid. 

Nou rosee, een fles wijn en dat nog vóór het avondeten. Voor iemand die eigenlijk nooit drinkt, lijkt me dat best veel. Ik zou in jouw plaats in slaap zijn gesukkeld na het eten denk ik. <_< Of heel irritant de hele tijd flauwe grappen gaan maken. En jij hebt nergens last van, dat is misschien wel jammer. Met een dikke kater is het makkelijker om de volgende keer anders te beslissen.

1 uur geleden zei Kyon:

Ik ben gehackt.

Jeetje zeg, maar wel goed dat je dat mailtje uit je mailbox wist te vissen tussen al die mails. Het heeft je dan wel tijd gekost, maar beter zo dan dat de deurwaarder onverwacht voor je deur staat (om maar iets extreems te noemen).  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat meer mensen dat wel willen. Maar laat ik daar maar niet over uitweiden.

Ik zie net dat SanMiquel en Bor druk bezig zijn geweest om het topic van San schoon te vegen. :lol: iets van 20 pagina's. Wel gek dat geen moderator reageerde. Of misschien wel ergens achter de schermen dan. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is met San en of hij zichzelf een beetje bij elkaar heeft kunnen pakken. Dat Smaragd vandaag niet schrijft vind ik geen goed teken. :( Bah, ik ga me maar weer met mijn eigen zaken bemoeien ;) en van mijn lekker lang weekend genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ,

Ja het gaat wel. Door drank doe ik dingen, die ik normaal niet zou doen. Vertel niets nieuws denk ik. Wel blij dat ik die gast gisteren heb weg gestuurd. Nee is nee. 
Vandaag drink ik 4 halve liters en bouw dat elke dag met 1 af. Dan zit ik weer op 0. Klinkt heel triest maar zo werkt het voor mij. Wel de binge gestopt, althans dat had het kunnen worden. Daarom moest ik het wel melden.

Hou mij even op de achtergrond. Over een paar dagen weer op 0. Drukke week en gaat het ook beter.  Heb structuur nodig en afleiding. Niet in drank nee. Die weg is doodlopend. Wist ik al maar trap er toch nog in soms. Zelfs bewust, dat is nog het erge eraan.

Fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik tik dat het wel gaat, niet waar. Zeg altijd automatisch dat het goed gaat. Zo ben ik opgevoed.

Verschrikkelijke hoofdpijn, schaam mij omdat ik dacht het in de hand te hebben. Genant met die gast en die blijft gewoon door appen(logisch, mijn eigen schuld) Hoe kom ik daar nu weer vanaf? Of misschien moet ik er niet vanaf, twijfelen, zelfs wat hyperventilerend. Hele scala komt weer voorbij. En nee ik drink pas vanavond, want ik weet als dat ik er nu 1 neem, ik mij al snel beter zal voelen(dat is het gevaarlijke eraan voor mij). Moet mij juist beroerd voelen. Dit is toch niet wat ik wil. Te erg, schaamte nog het ergste, die hoofdpijn gaat wel weg met paracetamol. Nu hou ik wel op. Ga wat in bed liggen, uitkateren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Lonster:

Denk dat meer mensen dat wel willen. Maar laat ik daar maar niet over uitweiden.

Ik zie net dat SanMiquel en Bor druk bezig zijn geweest om het topic van San schoon te vegen. :lol: iets van 20 pagina's. Wel gek dat geen moderator reageerde. Of misschien wel ergens achter de schermen dan. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is met San en of hij zichzelf een beetje bij elkaar heeft kunnen pakken. Dat Smaragd vandaag niet schrijft vind ik geen goed teken. :( Bah, ik ga me maar weer met mijn eigen zaken bemoeien ;) en van mijn lekker lang weekend genieten.

Erg is dat eigenlijk.. het is in ieder geval een prima oplossing in dit geval, als er geen moderator actief is. Anders staat het daar ook maar zo wat te staan :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 ben er nog niet uit of dit de goede weg is. 5 glazen is toch teveel en wil niet dat t sluipenderwijs meer wordt. Voorlopig weer even naar de nul. Vind het zo goed hoe jij t doet!! Net weer even aan de koffie gezeten met vriendin van gisteren, net zo gezellig als met wijn. Op de een of andere manier is mooi weer en namiddag in gezelschap toch een trigger voor me. @Smaragd hou je bijeen zoals je zelf altijd schrijft:heart: Je hebt net je relatie verbroken na weet hoeveel jaar, dat is niet niks. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...