Spring naar bijdragen

Donderdag 21 mei


Aanbevolen berichten

Ik zag het ook Lieke, in de rij om het vondelpark in te mogen.

Ondertussen is hier in de polder het outlet center tijdelijk dicht geweest ivm teveel bezoekers in 1 keer. Heerlijk in de warmte kleding passen in zo'n benauwd hokje. En in de volle zon wachten tot je de winkel in mag omdat er al 20 binnen zijn. 

Mij niet gezien. Lekker in de tuin. Heermoes verwijderen :rolleyes: wat een hardnekkige plantje is dat! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Cleo. Hoop dat je een fijne dag hebt, zonder zorgen. 

Heerlijke dag. Iedereen had wel 20m op t strand. Alleen vlak aan twater was het drukker. Voor ons strand moet je moeite doen. Ook lns volleybalveld kan zonder ye storen. Geluk hier.

En nu in een alweer bijna lege trein terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Adri02:

Voor zover dat ontwarbaar is.

Eind maart was de piek, dat is alweer een tijdje geleden. Is dat ondanks of dankzij de maatregelen? En welk deel van de maatregelen was dan wel en welk deel niet effectief? Dat zullen we nooit met zekerheid kunnen zeggen. 

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag bij mijn ouders geweest, in de tuin op afstand. Hadden een slab ingepakt, met tekst voor de liefste opa en oma. Het duurde eventjes voor het kwartje viel :rolleyes: Daarna verbazing, gelukkig ook blijdschap. Mijn vader kreeg een por van mijn moeder toen hij vroeg: hoe ben je zwanger geraakt dan?:D Moeders wilde mij omhelzen, maar nu nog maar even niet. Wilde daarna alles weten over de zwangerschap. Pa zat stil te genieten. Was fijn zo! Nu moe, zo douchen en op tijd naar bed. Morgen weer een vroege dienst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn al die droge afmeldingen, doet mij goed.

Zit zelf in een halve binge, kan nog maar net aan mijn verplichtingen voldoen. Limiteer ze nu ook natuurlijk, de nuchtere verplichtingen dan. De andere niet, kom in andere situaties en die mensen kunnen wel gewoon zuipen, en ik doe vrolijk mee. Ja tegen dat mensen/mannen/vrouwen onder die omstandigheid zeg ik geen nee. Durf ik ook niet en vind het ook gezellig in het zonnetje.

Morgen moet het weer anders, zal wel moeten. Lijntje is heel gevaarlijk voor mij. Dronk het liefst alleen en als vrijgezel is het anders. Zij kunnen er wel tegen(dat vul ik dan in).

Ga 2 uurtjes liggen. Zo beroerd in mijn hoofd.

Kan ook niets voor iemand hier betekenen dat vind ik erg. Maar misschien ook wel goed, kan niet de hele boel bij elkaar pleasen.

Meld mij morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 man/jongen  vind mij heel erg  leuk. Zwaar onder invloed. Heb gezegd dat als hij hetzelfde morgen no zo voelt, hij mij maar moet benaderen.

Ja MORGEN, niet nu, heel veel apps onder invloed. Blond en naïef zal ik altijd blijven :D

We gaan het zien morgen, hij is echt heel knap en stoer en werkt ook. Voor mij zo belangrijk.

Tot morgen, nu slapen, kan niet zoveel bier aan als hij :( Al blij dat ik mijn bed heb bereikt(alleen) En nu al hoofdpijn, wel een kleurtje van de zon. Lief dat hij mij wil maar eerst afwachten morgen nuchter/kater. Heb nu al hoofdpijn, kun je nagaan. Morgen hel van een dag, enige wat helpt dan is wat drinken dat ik de dag ervoor heb gedronken, heel erg. weet het!

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lieke7777:

 Ik heb vandaag gewerkt  benauwd met masker  op heb nu flinke oorpijn  er van...

Daar zijn hulpstukjes voor Lieke, je bent de enige niet met pijn, je kunt elatiek vervangen door linten of dit kopen;

www.bol.com/nl/p/5-siliconen-mondmasker-haakjes-mondkap-masker-bandje-verstelbaar-duurzaam-geschikt-voor-hergebruik-set-van-5/9300000002025584/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij wilde/wil meteen nu komen, heb NEE gezegd. Kan echt niet. Morgen voel ik mij heel beroerd. Kan echt niet met iemand samen naast mij. Hij wil mij helpen. Ja hoe? Hij heeft veel meer op dan ik zelf. Nee, geen goede basis. Er werkt gelukkig nog 1 hersencel. Ga slapen/wegdutten. Echt slapen zal het niet worden. Niet eens veel op, maar vol in de zon op mijn bol. Natuurlijk komt het keihard aan. Tot morgen, hou mijn mond wel. Draai als ik lig, verschrikkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Adri02:

Ook 's winters inderdaad, met de fietslampen aan uiteraard, en alleen over verlichte fietspaden. En als het glad is alleen als er gestrooid is.

Voor mij is de vroege ochtend zo mooi omdat het op gang komen van de dag een soort belofte inhoudt van een nieuwe dag waarin je nog van alles kunt gaan doen, en dus niet zoals 's avonds wanneer de dag eerder vermoeid, stoffig en uitdovend aanvoelt. Voor mij is de avondschemering eerder depressief. En 's ochtends is het stil op straat; daar houd ik erg van. En je kunt doorfietsen, dwars over alle kruispunten en door alle rode stoplichten...

Leuk @Adri02ik zwem 's ochtends. Voor mijn werk. Ik heb altijd het gevoel dat ik mezelf daarmee op 1-0 zet. Ik wandel nu geregeld 's avonds met een vriendin. Ook fijn. Anders.

Wil 's ochtends ook wel gaan wandelen. Maar zo vroeg als jij??? Wel gaaf!

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei lady jane:

Daar zijn hulpstukjes voor Lieke, je bent de enige niet met pijn, je kunt elatiek vervangen door linten of dit kopen;

www.bol.com/nl/p/5-siliconen-mondmasker-haakjes-mondkap-masker-bandje-verstelbaar-duurzaam-geschikt-voor-hergebruik-set-van-5/9300000002025584/

 

Ik heb vorige week een  keer paperclip gebruikt   dit ging redelijk   ' vandaag een anders hulpstuk idd gebruikt maar dit was niet je van het .. het doet niet eens  zo zeer achter de oor maar gewoon inwendig stekende pijn.. zal je pb even goed erop na slaan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...