Spring naar bijdragen

Huiskamer 20 mei 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Gister ging t weer helemaal mis :(

ik had eergister me moedig en kranig gehouden. Mezelf moed ingepraat maar in de avond had ik een naar hoofd en was best zwaar. Nu dacht ik gister een betere dag te krijgen. Ik weet niet maar ging daar vanuit. Mn kat was jarig ik had mezelf goed gehouden. Ik verdiende t. Ik had immers energie gespaard en de rust bewaard. Dat was echter niet zo en dat ging met mn moed aan de haal. En zo van nou t helpt niks je zelf moedig houden... 

nou de ochtend was vreselijk en ik weet niet wat het was? Ik zat maar te puffen en te steunen. Probeerde kaarten te maken maar dat ging haast niet. Een ommetje daarna ging ook moeizaam. Ik had t zwaar en dacht houd je je moedig en rustig, krijg je alsnog een rotochtend.  Ik voelde me beroerd en moe en raar hoofd, maar ook gespannen. Rusten lukte niet en ik was zo gaar dat ik op huilen stond. Ik heb gewoon heel de tijd gejankt en had zulke enge sensaties in dat brein. Tollen wegzakkers gevoel niet meer te kunnen schuddende benen. Gevoel niet meer te leven het was gewoonweg afschuwelijk in dat hoofd. Alles teveel. Psycholoog belde. Ik had 2 min gepraat en zei ik moet ophangen het gaat niet meer en daarna pijn in mn hoofd en huilen. Was gewoon teveel 2 min. En ik ging er 100 procent mee aan de haal! Ik was gewoon bang. Geschokt hoe erg dat hoofd er aan toe is en niet meer zien dat t beter kan worden. Help me help geroepen alsof t helpt. Niemand kan je helpen. Ze weten net zo min hoezo dat brein is wat het is.

Ik heb geroepen dat ik niet meer kon zo en laat mij maar sterven... Uitgeput hoofd afschuwelijk. Maar ik moet er anders mee omgaan dan gisteren. 

Ik heb gesmeekt om een nachtrust zonder wakker worden en zonder nachtmerries. Ik heb het gekregen! Bijzonder. Hoe zwaar ook. Ik onderga het. Nu is dat hoofd drukkend. Gisteravond heel de avond op bed gelegen met een drukkend naar hoofd, ook alsof ik gek word in mn gedachtes. 1 chaos. Steunend en woelend het werd niet beter. Kussen over mn hoofd liggen en proberen gedachtes uit te zetten. Het werd niet beter. Hoofd is uitgeput tot en met. Overprikkeld tot en met. Ik weet niet meer waar t van komt. Benzos Angst ME/cvs Gewoon uitputting lijf depressie combi van alles. Ik kan ook niet helder denken dus ik zie 1 chaos.

Maar vandaag ga ik anders er mee om dan gister. Het kan weer beteren! Voor de tandarts was mn maag beter en de rust was meer terug. Ook int hoofd. De wortelkanaalbehandeling heeft veel gevergd. Mn arts zou zeggen je lorazepamhoofd is murw. Het kan weer wat beteren. 

Ik weet dat ik niet eerder zo moe ben geweest in het hoofd. Het maakt me bang. Maar dat moet ik juist accepteren. Dan ben je uitgeput in dat brein. Dan ksn je niks meer. Dan kan je niet meer en is alles teveel. Laat t zijn zoals t nu is! Gister me helemaal laten opfokken door de angst. Ik liet me helemaal gaan. Iets dat ik de dag ervoor steeds de kop indrukte. Echt dag en nacht verschil. Vandaag weer een nieuwe kans!   

Het is een uitdaging, want ik voel nu al het drukken in mn hoofd. De uitputting. Steken rechts en links. Maag is nog niet in orde maar dat kan nu lijen zeg. Ik vind dat uitgeputte hoofd nu vervelender. Zit ook in mn pms. Ik merk dat dat ook niet meewerkt. Voor dat accept gedeelte.

En als je uitgeput bent dan is de dag zooooo lang. En je wilt wel maar t lukt niet. Ik weet wel 1000 dingen die ik zou willen doen!!! Brein is helaas te uitgeput om mede werking te geven. Het is heel eng vooral omdat je niet weet wat er in die prikkelverwerking nou mis gaat en hoe er mee om te gaan en waarom t erger wordt. Dat laatste weet ik denk wel. Het begon vorig jaar juni en ik had toen een keigoede conditie. Daar had ik profijt van. Ik liep elke dag 12km in goed tempo. Werd wel steeds minder en ik rookte nog niet zoveel. Na de breinaanvallen ging t lopen niet meer. En naarmate de maanden verstrijken is mn conditie echt slecht geworden en dus achteruitgang. Mn lijf wordt steeds zwakker. Hoofd is slechter. 

Jeetje wat is t warm! 

Enfin ik ben uitgeput maar ik heb liever de mindset van eergister dan die van gister! 

Ik lees mn schrijfsels niet over. Te zwaar voor mn hoofd. Dus excuus voor de tikfouten. Of als t een zootje is. Ik vraag me af wie dit überhaupt leest. Het nogal lang. Maar ik vind t fijn om in de ochtend alles van me af te schrijven. Hopend dat t wat ordent in dat hoofd. Dank u. 

Ik hoop vandaag mezelf te beheersen en me niet door dat brein van t padje te halen. Laat t maar spoken. Oh het is echt een geworstel met acceptatie. 

Steeds nieuwe dingen ook. Had Ik mn maag geaccepteerd. Pijn in de ochtend trekt weg na de pillen. Eten is uitkijken wat. Eindelijk acceptatie is t nu die kies die kwam en een uitgeput brein. Weer iets nieuws om te accepteren. En ik moet nog meer behandelingen. Nog 3 kiezen die verrot zijn. Laat maar komen!

Ik ben zo verward dat ik t idee heb dat ik t niet meer echt beleef, kent iemand dat? Alsof t allemaal vreemd is om me heen. 

Nou ja met goede moed tot de doet! Dan heb je er wel aan gedaan wat je kan. 

Zo ik merk dat ik nu echt doodmoe ben dus dat energie sparen werkt wel degelijk en zoals gister dus niet heh. Ben echt zo moe. Dat was ik gisterochtend niet. Dus dan zie je dat t toch wel werkt!

Angstmodus moet uitgezet worden. Dat kan alleen door trainen en oefenen.

Fijne dag aan allen. 

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hoop is nu ook ver te zoeken:( ik ben Yollie hoor. Wanhopige was mijn vorig account. Lukt niet met Yollie meer aan te melden. Ik weet niet waarom. Elke dag zelfde ellende. Slecht slapen. Zweten en dat verschrikkelijke inwendig trillen.

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lou het is blijven oefenen lieverd, je ziet dat het soms toch lukt. Dat zijn de momenten waar je je aan vast moet houden. Het kan NOG niet de hele tijd goed gaan, maar die momenten waarin het wel goed gaat, weet dan dat dat ook in je zit!!!!

Yollie heb je al in de zon gezeten. Kan het niet zijn dat die trillingen gewoon spanningen zijn die er uit moeten?  Je lichaam moet nogal wat verwerken zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei bolletje:

Lou het is blijven oefenen lieverd, je ziet dat het soms toch lukt. Dat zijn de momenten waar je je aan vast moet houden. Het kan NOG niet de hele tijd goed gaan, maar die momenten waarin het wel goed gaat, weet dan dat dat ook in je zit!!!!

Yollie heb je al in de zon gezeten. Kan het niet zijn dat die trillingen gewoon spanningen zijn die er uit moeten?  Je lichaam moet nogal wat verwerken zeg.

@bolletjehet is echt een ontwenningsverschijnsel. Ik krijg geen slaap. Ik ga heel vroeg op bed liggen. 22.00 dan val ik ergens na 24.00 in slaap en wordt elk half uur of uur wakker met die trillingen en zweet. Warm. De trillingen houden de hele dag aan. Je weet gewoon niet wanneer dit ophoudt. Heb je mijn stuk over Erik paling gelezen. Hij schrijft er zelf over dat trilling een ontwenningsverschijnsel is. Dat vond ik in een artikel van hem gisteren. Vorige week mailde ik hem of het ontwenningsverschijnselen waren en hij was daar niet bekend mee zei hij. Raar.

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wanhopige:

@bolletjehet is echt een ontwenningsverschijnsel. Ik krijg geen slaap. Ik ga heel vroeg op bed liggen. 22.00 dan val ik ergens na 24.00 in slaap en wordt elk half uur of uur wakker met die trillingen en zweet. Warm. De trillingen houden de hele dag aan. Je weet gewoon niet wanneer dit ophoudt. Heb je mijn stuk over Erik paling gelezen. Hij schrijft er zelf over dat trilling een ontwenningsverschijnsel is. Dat vond ik in een artikel van hem gisteren. Vorige week mailde ik hem of het ontwenningsverschijnselen waren en hij was daar niet bekend mee zei hij. Raar.

Hi Yollie . Misschien kan je voor je oude account gewoon  vragen om een nieuw wachtwoord?

Het inwendige trillen komt echt veel voor en ik heb er zelf in ieder geval ook veel last van  gehad. Ook nu ik mijn AD aan het afbouwen ben ervaar ik het trillen. Als  ik  opsta en als ik naar bed ga en als ik rustig zit. Als  ik bezig ben en goed beweeg gaat het beter.  Je kan er niets tegen doen. Maar het zal wel echt helemaal over gaan. Ben jij er nog steeds van overtuigd dat je niet op een lage dosis moet herinstalleren?  ( @Wanhopige)

Ik denk er zelf over de komende weken niet verder af te bouwen met de AD, want zoals ik me nu voel is het ook echt niet okay. @Cyclad58 Spanning in mijn lijf is mega hoog, ik slaap onrustig en voel me precies zoals ik me voelde vlak voordat ik instortte eind 2016. Toen ging het mis omdat de AD die ik toen slikte ineens volledig er mee ophield. Dit is en blijft een rete spannend traject jongens en het vertrouwen houden dat het over zal gaan is niet altijd makkelijk. Maar ik luister maar naar mijn eigen adviezen, want iedereen geneest. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kannietmeer:

Hi Yollie . Misschien kan je voor je oude account gewoon  vragen om een nieuw wachtwoord?

Het inwendige trillen komt echt veel voor en ik heb er zelf in ieder geval ook veel last van  gehad. Ook nu ik mijn AD aan het afbouwen ben ervaar ik het trillen. Als  ik  opsta en als ik naar bed ga en als ik rustig zit. Als  ik bezig ben en goed beweeg gaat het beter.  Je kan er niets tegen doen. Maar het zal wel echt helemaal over gaan. Ben jij er nog steeds van overtuigd dat je niet op een lage dosis moet herinstalleren?  ( @Wanhopige)

Ik denk er zelf over de komende weken niet verder af te bouwen met de AD, want zoals ik me nu voel is het ook echt niet okay. @Cyclad58 Spanning in mijn lijf is mega hoog, ik slaap onrustig en voel me precies zoals ik me voelde vlak voordat ik instortte eind 2016. Toen ging het mis omdat de AD die ik toen slikte ineens volledig er mee ophield. Dit is en blijft een rete spannend traject jongens en het vertrouwen houden dat het over zal gaan is niet altijd makkelijk. Maar ik luister maar naar mijn eigen adviezen, want iedereen geneest. :rolleyes:

@Kannietmeerik ben bang dat mijn slaap dan weer helemaal verdwijnt. Als ik beweeg voel ik het ook minder. Maar je kan toch niet de godganze dag op je benen blijven staan. Ik heb 1dagje geprobeerd diazepam in te nemen. 5mg. 5 mg10 mg.merkte helemaal geen verlichting. Sliep 2 u. Nu slaap ik zonder 4 a 5 u.maar elk uur wakker met zweten en trillen. Val dan weer in slaap. Ben als de dood bang om avond weg te gaan en laat thuis komen. Nu moet ik vroeg op bed gaan liggen. Ontspannen dan val ik na een uur in slaap. Meestal na 24.00. Ik ben zo bang om weer tolerant te worden. Ik kreeg in het ziekenhuis 2mg xanax 125 mg imipramine 12mg lorazepam 5mg melatonine en sliep nog niet. Ik ben ook bang weer angst te ontwikkelen. Sta met trilling op en ga er ook mee naar bed. Net als iedereen hier angst dat de symptomen nooit voorbij gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wanhopige:

@bolletjehet is echt een ontwenningsverschijnsel. Ik krijg geen slaap. Ik ga heel vroeg op bed liggen. 22.00 dan val ik ergens na 24.00 in slaap en wordt elk half uur of uur wakker met die trillingen en zweet. Warm. De trillingen houden de hele dag aan. Je weet gewoon niet wanneer dit ophoudt. Heb je mijn stuk over Erik paling gelezen. Hij schrijft er zelf over dat trilling een ontwenningsverschijnsel is. Dat vond ik in een artikel van hem gisteren. Vorige week mailde ik hem of het ontwenningsverschijnselen waren en hij was daar niet bekend mee zei hij. Raar.

hallo wanhopige,

fijn dat ik dit van je hoor heb het ook,schrok enorm dacht dat heel mijn zenuwgestel aangetast was nu weet ik dat het niet zo is,heb zelf ontzettend last van oorsuizen,vandaar dat ik alles op hypercauses nivo hóór, dat is een heel eng iets,vandaar staat er in de bijsluiter,kan last hebben van aanraking,licht en geluid,nou ik heb het alle drie,waarvan geluid het ergst is,ik heb al Tinnitus dus dat is nog eens extra,ook kan het geluid van de tv nog niet aan,en geen muziek,en de beelden van de tv zij  soms te snel heel maf,ik zit op 10mg diazepam omgezet van 25mg lorazepam, 32mg afgebouwd in 3 weken in ggz klniek,veel te snel, heb 2 jaar geslikt en ben gevoelig voor medicijnen

moet nu met taperingstrips naar 0durf het nog niet aan maar moet wel,wordt knetter van de bijwerkingen neem het om 10 uur savonds in,wordt standaard om 1 uur wakker ,trillen een Boeing in mijn hoofd een zere oren,echt als je verslaafd ben is het rotzooi, en levens gevaarlijk vindt ik want je kunt de gekste dingen gaan doen zonder dat je het beseft.gr.van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal hier nog eens een bijdrage doen, ook al is het steeds hetzelfde geklaag. Elke dag sta ik op met stikkende gevoel. Ademen lijkt totaal niet meer zelf te gaan. Word precies steeds verplicht dit zelf te doen. Angst blijft dan gedurende heel de dag op de voorgrond staan. Nooit eens rustig niks doen en wat dagdromen. Moet steeds bezig zijn om die rotgevoelens niet te voelen of zelf te ademen. Als ik fiets is het nog erger, voelt steeds alsof ik mijn adem inhoud. Dit is dus al 5 maand bezig. Komt er bovenop slecht slapen. Veel wakker en heel moeilijk (terug) inslapen.

Zegt men psycholoog doodleuk dat ik dat dan maar zelf moet doen en niet vechten. Ben niet van plan steeds zelf te beginnen ademen. Geraak ook nergens aan benzos, psychiater blijft maar andere medicatie geven zolang het maar niet een benzo is. Mijn huisarts wil me hierin ook niet helpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei face:

hallo wanhopige,

fijn dat ik dit van je hoor heb het ook,schrok enorm dacht dat heel mijn zenuwgestel aangetast was nu weet ik dat het niet zo is,heb zelf ontzettend last van oorsuizen,vandaar dat ik alles op hypercauses nivo hóór, dat is een heel eng iets,vandaar staat er in de bijsluiter,kan last hebben van aanraking,licht en geluid,nou ik heb het alle drie,waarvan geluid het ergst is,ik heb al Tinnitus dus dat is nog eens extra,ook kan het geluid van de tv nog niet aan,en geen muziek,en de beelden van de tv zij  soms te snel heel maf,ik zit op 10mg diazepam omgezet van 25mg lorazepam, 32mg afgebouwd in 3 weken in ggz klniek,veel te snel, heb 2 jaar geslikt en ben gevoelig voor medicijnen

moet nu met taperingstrips naar 0durf het nog niet aan maar moet wel,wordt knetter van de bijwerkingen neem het om 10 uur savonds in,wordt standaard om 1 uur wakker ,trillen een Boeing in mijn hoofd een zere oren,echt als je verslaafd ben is het rotzooi, en levens gevaarlijk vindt ik want je kunt de gekste dingen gaan doen zonder dat je het beseft.gr.van mij

Gebruikte je echt 25 mg lorazepam!!!!! Dat is 250 mg diazepam. Zoveel kan een mens niet hebben lijkt me. En dan omgezet naar 40 mg diazepam en dat is 3 weken met 32 mg terug gebracht. Onmenselijk. Kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer zien zitten. Maar hoe in hemelsnaam kom je op 25 mg lorazepam.....

@Kannietmeer vervelend dat je even wat minder gaat. Gelukkig kun je jezelf heel goed van advies voorzien..... Het gaat echt weer beter worden. 

Mijn afbouw gaat gestaag. Vandaag op 5,9 mg dia. Zolang ik thuis ben en niets doe is t redelijk vol te houden. 

@Wanhopige herinstalleren kan wel een paar weken duren hoor. Ik heb t meerdere keren gedaan en t was echt niet met een paar dagen beter. Een keer zelfs zeker 5 weken, maar altijd werd t beter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Wanhopige:

@Kannietmeerik ben bang dat mijn slaap dan weer helemaal verdwijnt. Als ik beweeg voel ik het ook minder. Maar je kan toch niet de godganze dag op je benen blijven staan. Ik heb 1dagje geprobeerd diazepam in te nemen. 5mg. 5 mg10 mg.merkte helemaal geen verlichting. Sliep 2 u. Nu slaap ik zonder 4 a 5 u.maar elk uur wakker met zweten en trillen. Val dan weer in slaap. Ben als de dood bang om avond weg te gaan en laat thuis komen. Nu moet ik vroeg op bed gaan liggen. Ontspannen dan val ik na een uur in slaap. Meestal na 24.00. Ik ben zo bang om weer tolerant te worden. Ik kreeg in het ziekenhuis 2mg xanax 125 mg imipramine 12mg lorazepam 5mg melatonine en sliep nog niet. Ik ben ook bang weer angst te ontwikkelen. Sta met trilling op en ga er ook mee naar bed. Net als iedereen hier angst dat de symptomen nooit voorbij gaan.

als je geen angst meer hebt, wel 4 tot 5 uur kan slapen en je grootste klacht nu het interne trillen is dan zou ik het ook denk ik zo laten.

Gewoon tussendoor een benzo nemen zal geen verlichting geven dus dat zou ik ook zeker niet doen. De verlichting komt pas na een tijdje... zoals @doorbijter ook schrijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kabouter0Wesley:

Zal hier nog eens een bijdrage doen, ook al is het steeds hetzelfde geklaag. Elke dag sta ik op met stikkende gevoel. Ademen lijkt totaal niet meer zelf te gaan. Word precies steeds verplicht dit zelf te doen. Angst blijft dan gedurende heel de dag op de voorgrond staan. Nooit eens rustig niks doen en wat dagdromen. Moet steeds bezig zijn om die rotgevoelens niet te voelen of zelf te ademen. Als ik fiets is het nog erger, voelt steeds alsof ik mijn adem inhoud. Dit is dus al 5 maand bezig. Komt er bovenop slecht slapen. Veel wakker en heel moeilijk (terug) inslapen.

Zegt men psycholoog doodleuk dat ik dat dan maar zelf moet doen en niet vechten. Ben niet van plan steeds zelf te beginnen ademen. Geraak ook nergens aan benzos, psychiater blijft maar andere medicatie geven zolang het maar niet een benzo is. Mijn huisarts wil me hierin ook niet helpen...

@Kabouter0Wesleygebruik je nog medicatie. Probeer ademshalingoefeningen te doen met youtube. Niet focussen op ademhaling. Ik doe dat ook dat vervelende focussen. Maar ik probeer het ook niet te doen. Laat je niet wijs maken met andere medicijnen. Probeer te kalmeren met veel kamille thee. Voor ik in slaap val pas ik ook mijn ademshalingoefening toe. Mijn huisarts wil mij ook niet verder behandelen. Alleen de psyhiater belt mij 1 keer in de 4 wk.Wat heb je geslikt en hoe lang? Succes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kannietmeer:

Hi Yollie . Misschien kan je voor je oude account gewoon  vragen om een nieuw wachtwoord?

Het inwendige trillen komt echt veel voor en ik heb er zelf in ieder geval ook veel last van  gehad. Ook nu ik mijn AD aan het afbouwen ben ervaar ik het trillen. Als  ik  opsta en als ik naar bed ga en als ik rustig zit. Als  ik bezig ben en goed beweeg gaat het beter.  Je kan er niets tegen doen. Maar het zal wel echt helemaal over gaan. Ben jij er nog steeds van overtuigd dat je niet op een lage dosis moet herinstalleren?  ( @Wanhopige)

Ik denk er zelf over de komende weken niet verder af te bouwen met de AD, want zoals ik me nu voel is het ook echt niet okay. @Cyclad58 Spanning in mijn lijf is mega hoog, ik slaap onrustig en voel me precies zoals ik me voelde vlak voordat ik instortte eind 2016. Toen ging het mis omdat de AD die ik toen slikte ineens volledig er mee ophield. Dit is en blijft een rete spannend traject jongens en het vertrouwen houden dat het over zal gaan is niet altijd makkelijk. Maar ik luister maar naar mijn eigen adviezen, want iedereen geneest. :rolleyes:

Knuffel voor jou, @Kannietmeer :lips::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wanhopige:

@Kabouter0Wesleygebruik je nog medicatie. Probeer ademshalingoefeningen te doen met youtube. Niet focussen op ademhaling. Ik doe dat ook dat vervelende focussen. Maar ik probeer het ook niet te doen. Laat je niet wijs maken met andere medicijnen. Probeer te kalmeren met veel kamille thee. Voor ik in slaap val pas ik ook mijn ademshalingoefening toe. Mijn huisarts wil mij ook niet verder behandelen. Alleen de psyhiater belt mij 1 keer in de 4 wk.Wat heb je geslikt en hoe lang? Succes. 

Ik slik nu Lyrica en sinds donderdag 150mg solian. Maar niks helpt. Ik heb haar zo vaak gezegd dat het afbouwen te snel ging en dat er iets  mis was maar er werd gewoon geen gehoor aan gegeven. Nu zit ik nog verder van huis,  ben ten einde raad. Moest ik niet zo'n panische angst voor de dood hebben had ik er al lang een einde aan gemaakt, ik weet zelfs niet meer hoe ik het 6 maanden geleden deed. Was in ieder geval niet aan mijn ademhaling aan het denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei face:

hallo wanhopige,

fijn dat ik dit van je hoor heb het ook,schrok enorm dacht dat heel mijn zenuwgestel aangetast was nu weet ik dat het niet zo is,heb zelf ontzettend last van oorsuizen,vandaar dat ik alles op hypercauses nivo hóór, dat is een heel eng iets,vandaar staat er in de bijsluiter,kan last hebben van aanraking,licht en geluid,nou ik heb het alle drie,waarvan geluid het ergst is,ik heb al Tinnitus dus dat is nog eens extra,ook kan het geluid van de tv nog niet aan,en geen muziek,en de beelden van de tv zij  soms te snel heel maf,ik zit op 10mg diazepam omgezet van 25mg lorazepam, 32mg afgebouwd in 3 weken in ggz klniek,veel te snel, heb 2 jaar geslikt en ben gevoelig voor medicijnen

moet nu met taperingstrips naar 0durf het nog niet aan maar moet wel,wordt knetter van de bijwerkingen neem het om 10 uur savonds in,wordt standaard om 1 uur wakker ,trillen een Boeing in mijn hoofd een zere oren,echt als je verslaafd ben is het rotzooi, en levens gevaarlijk vindt ik want je kunt de gekste dingen gaan doen zonder dat je het beseft.gr.van mij

@face zat jij werkelijk op 25 mg lorazepam? Hoe lang? Waarvoor? 

Ik hoop dat t een tikfout is. Dat is 2x zoveel als ik en ik dacht hoger dan ik niet bestond! 

Als t zo is geen wonder dat we allebei herkenning vinden in elkaar. 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...