Spring naar bijdragen

Woensdag 20 mei


Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Hier genieten van een lang weekend. Gisteren ook geen fijne dag. Zelfs beetje paniekerig, een vreemd voorgevoel. Alsof er iets ergs gaat gebeuren maar je weet niet wat. Ik dacht Senna doe normaal, ik zou alvast meteen gaan liggen voordat je valt. Lang niet gehad dit! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Dagdienst vandaag, water en crackers in mijn tas en hopelijk niet te misselijk. Maar goed, rond de middag gaat het meestal beter Even doorbijten dus. Hopelijk heeft iedereen vandaag een betere dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Voor degene die gisteren niet zo'n fijne dag hadden, hoop ik dat het vandaag beter zal zijn. 

En voor alle anderen ook een mooie dag.

Heerlijk @Jopie zo lekker genieten van de kids. Van de meest simpele dingen.

@Reacher kun je misschien bij iedere punt een touw eromheen binden/knopen ipv gaten maken? En ze zo ophangen?

Nog geen spierpijn maar lijf geeft wel aan dat het gesport heeft gisteren. Rustig aan doen en in beweging blijven denk ik dat maar.  Beetje wandelen zal het worden vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gut murning piepels,

Vannacht had in 3 flessen cognac gejat van mijn man die al 9 jaar dood is:blink: Die opgedronken bij zijn broer, die ook al 4 jaar niet meer leeft.

Als het echt was geweest had ik me aan kunnen sluiten bij hun ppfftttt Wat een rotdroom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

(Zeer) rustig opgestart

Straks denk ik maar met vriend een stuk lopen in het bos ofzo
En vanmiddag naar de tuin om water te geven

Ha,ha Bol, wat een rare droom he :unsure:
Gelukkig is het allemaal niet waar

Momentum ook weer in the house :)
Tijd niet gezien op het dagpact
hoe is tie ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dat met die hoofdpijn. Hier ook al dagen last van, en soms sta ik ermee op. Alsof het een kater is, wat het niet kan zijn. Paracetamol helpt maar even, daarna bonkt het vrolijk door. Hou mij gedeisd vandaag. Jij ook sterkte Lonster 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ik heb geregeld last van oog- migraine. Vooral als ik me inwendig erg druk maak over van alles en iedereen.

Iets van een dag 10 geleden had ik er 7 aanvallen achter elkaar. Echt waar zo erg..het liep de spuigaten uit.

Nu is het (voorlopig) weer over gelukkig.

Ja dat is echt akelig! Kun jij dan ook niet tegen licht, vooral lichtflitsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkdag zit er weer op. Meer/langer gewerkt dan ik verwacht had. Ik ben echt een eeuwige optimist wat dat betreft. Neem teveel hooi op mijn vork als ik niet oplet. Zodra ik begin te denken dat ik het enigzins rustig heb dan is de werkdruk in de praktijk juist passend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier snijbonen, gekookte aardappelen en een verrukkelijk gehaktbal erbij,

Zelf gemaakt die bal, met nootmuskaat, peper, ui, verse knoflook en verse gember, plus een ei en twee meerzaden beschuiten
Allebei honger, want flink eind gewandeld, plus twee uur tuin

Oh, ja en niet te vergeten; zelfgemaakte rabarber uit de tuin :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...