Spring naar bijdragen

Nieuw


Pol

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na meerdere stoppogingen is voor mijn gevoel nu echt een knop om gegaan,  inmiddels 3 weken gestopt met drinken. Trots als een pauw!!

Vooralsnog zonder moeite,  hoop dat dat zo mag blijven. 

Ik voel me goed, al sta ik wel de hele dag " aan" wat weleens vermoeiend kan zijn. Maarrrr een nuchtere kijk op alles is ook wel heel prettig.

Heb al veel mooie verhalen gelezen, herkenbare verhalen.  Doet me goed.

Hoop veel inspiratie op te doen binnen  dit forum!

Lieve groet !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pol

Gefeliciteerd met je 3 weken!!

Ik ben nu, na vele terug vallen, 9 dagen nuchter.

Ik weet dat herstel allerlei fases heeft, van heel goed voelen tot tijdje weer heel

slecht voelen.. dat schijnt te msken te hebben met dat je hersenen bezig is met ballans zoeken in bv aanmaak van bepaalde stoffen enzo.. dus raak dan niet ontmoedigd.. je bent goed bezig en ik wens je kracht en moed, en als je knop ff weer uit gaat.. zet em dan ditect weer om .. we can do it!!.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Yana:

Hi Pol, welkom! Fijn dat je de knop gevonden hebt. Hopelijk lukt het je om ook nog rust te vinden. Succes en hou vol.

Dankje yana, ja  dat rust vinden lukt redelijk goed. Ben alleen wat sneller overprikkeld. 

En alles komt wat heftiger binnen wanneer je nuchter bent :( dat dempen is voorbij: eigenlijk het enige voordeel van drinken.  Als je het mij vraagt.afwegend naar de vele voordelen van het niet drinken, kan ik tot nog toe de drank " gemakkelijk "laten staan.

Hopelijk blijft dat zo!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei nancy:

Hoi Pol, welkom hier! Herkenbaar hoor, wat je schrijft. Mooi dat je al drie droge weken erop hebt zitten! Terecht dat je daar trots op bent. 

Hoi  Nancy,

Ja erg trots,  niet verwacht dat ik zover zou komen na jarenlang gezopen te hebben. Hoop zo dat dit echt de goede knop is en ik eindelijk bevrijd ben van die rotte drank.

Hoop dat het jou ook goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...