Spring naar bijdragen

onze h. kamer 2-5-2020


Aanbevolen berichten

Moghu kanjers,

Goed geslapen allemaal? Werd vanochtend wakker met het idee de voordeur en de raamkozijnen te gaan schilderen, dus gaan we er morgen aan beginnen. Als we binnenkort weer mogen starten met werken heb ik geen tijd meer. Verf halen vandaag en vanmiddag in het zonnetje, spray painten. Heb er weer heel veel zin in kanjers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei bolletje:

Moghu kanjers,

Goed geslapen allemaal? Werd vanochtend wakker met het idee de voordeur en de raamkozijnen te gaan schilderen, dus gaan we er morgen aan beginnen. Als we binnenkort weer mogen starten met werken heb ik geen tijd meer. Verf halen vandaag en vanmiddag in het zonnetje, spray painten. Heb er weer heel veel zin in kanjers.

Wat is de datum? 19 toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou gister was de dag alles behalve milder! Dat hoofd heeft heel de dag terreur geschopt! 

Met moeite schrijf ik hier. Mn hoofd voelt vreselijk. Zo moe ook. Maar Ik kan al niet meer met een pen schrijven dus houd ik t hier nog even vol? Nou als je niks meer van me hoort lukt t tikken niet meer.

Okee mn hoofd is alweer drukkend en zwaar. Dat tandartsbezoek heeft mn brein echt een oplawaai gegeven. Hoop echt dat t nog gaat zakken. 

Gisterochtend voelde ik mn brein al naar doen en leek te exploderen. Ik kon amper kaarten maken en stond op huilen. Zo'n drukkend hoofd. Ook druk in de zin van overprikkeld. Alsof je op een a 12 staat met toeterende auto's en je trekt an je haren en houd je hoofd vast. Stop! Stop! Je wilt onder t bed kruipen stop aub. 

Nou toch mn best gedaan in de middag te ontspannen en heb even geslapen Maar Ik werd wakker helaas met een naar brein. Het werd ook al om half 3 teveel. Huilen overgeven trillen maar dat is niet t rotte... mn hersens!!! Ja ja ja die kunnen geen pijn doen. Onzin.  De wetenschap weet niks. Ik weet toch wat ik voel. Kwart over 3 pijn in dat klote hoofd. En t doet echt pijn. Je kunt niks dan t uitzitten en hopen dat t zakt. Oh au maar t was echt erger dan ooit. Ik leek weg te zakken. Ik wist niet waar t te zoeken. Om half 5 werd t minder en zakte t. Ik ben gaan zitten maar half 6 huilen. Dat brein wordt nooit meer normaal. Het hoeft van mij niet meer. Ik ben dit nie. Ik ben mezelf kwijt. Ik ken deze vrouw niet. Later was ik stil en heb heel de avond op bed gelegen met t gevoel dat t te zwaar is om te liggen. Ik heb geslapen. Werd wel met kiespijn wakker en druk gedroomd weer. Ik voel bijna in slaap en werd net schokken steeds wakker voor ik echt sliep. 

Mn hoofd is zo gaar dat ik dagelijkse woorden heel verdraaid in mn gedachtes krijg. Noubzosls t brein nu voelt wordt t weer Terror int hoofd vandaag. Alles is teveel. Kan nergens van genieten. Kijken doet al pijn. Ik kan deze hel niet meer omschrijven. Denken doet pijn. Ik kan ook niet helder denken. Een grote chaos. Ik leef per minuut. Verder kijken doe ik niet. Dit was mn dag. Ik heb even genoten van de voetmassage om 10 uur. Dat was mn moment. Goed ik heb vaker dagen gehad dat t van wakker worden tot avond bikkelen was... Ik hoop dat t weer wat dragelijker wordt. Het is echt dat klote brein. Overprikkeld. Ik kan 1000 dingen noemen die Ik zooooo graag wil doen maar t brein wil gewoon niet. Of t ooit nog goedkomt? God weet het! 

Alles komt vervormd binnen. Probeer t over te lezen maar is zwaar voor v mn hoofd. Sorry voor de tikfouten. Ja echt een opsodemieter van die tandartsdag nu. Pfffff

En t is nu gewoon weer Terror. Hoop te gister avond dat ik t ergste had gehad. 

Ben zo in de war. Ik weet het allemaal niet meer. Het voelt niet of ik echt nog leef. Ik kan t niet uitleggen. Alsof dit niet meer echt is? Heel naar gevoel. Heb t allemaal niet meer op een rijtje. Ben compleet de weg kwijt in mn hoofd. Elke prikkel doet pijn. 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...