Spring naar bijdragen

Maandag 18 mei 2020


Aanbevolen berichten

Wij hebben ook regelmatig last van die beestjes. Zowel vallen als gif gebruikt, allebei werkt het wel. Met het voordeel van vallen dat ik ze levend weer vrij heb kunnen laten. 

Wij hebben geen kat en veel buren wel. Ze zien ons huis zeker als toevluchtsoord:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lonster:

Waar? Ik heb meestal iets opstaan dat past bij concentratie en leren.

Ik heb coffitivity gevonden www.businessinsider.nl/niet-koffie-maar-geluid-koffiebar-is-goed-voor-je

 

 

Weet nu niet meer hoe die site heet, zijn er meerdere, ff googelen. Vanmiddag ook gewerkt op geluid van keiharde regen en onweersbuien, beviel ook wel. Behalve dat je je soms te pletter schrikt van onverwachte blikseminslagen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Anneflow:

 

voor nu adem ik nog maar durf niet de keuken in om te koken.... 

Hoi Anne, begrijp het heel goed!! Zou het ook niet durven, heb een trauma door die beestjes. Sinds ik katten heb, heb ik er nooit meer 1 in huis gehad gelukkig. Door die geur komen ze niet meer in huis, naar het schijnt.

Je hebt wel van die diervriendelijke vallen. Dan zitten er erin opgesloten. Moet je ze wel weer zelf vrijlaten buiten en natuurlijk niet meteen in de buurt(een eind weg) Ook dat vond ik eng om te doen. Kleine veldmuisjes vind ik nog schattig(ook niet hoor maar als ik een keuze had) maar die grote dikke muizen met hele lange staarten brrrrr. Als ik maar geen nachtmerries ga krijgen nu :D

Welterusten, knabbel en knaag :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd, ik moet eerlijk zeggen dat ik absoluut niet van de katten ben... Heb er wel over nagedacht maar zo'n beestje heb niet voor even... 

Vanavond komt mijn grote held en die gaat de muizenvallen zetten en morgenochtend leeghalen ;) Heb gisteravond niks meer gehoord dus ik duim nu maar dat het rustig blijft vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2020 om 17:11 zei Lieke7777:

Adem in en adem uit Anne  , hier ook aantal malen een muisje hebben rondlopen en eigenlijk zijn ze best grappig  haha.

Hij zwaaide nog net niet elke keer naar mij...

zonder gekheid   ,  muizenvallen hielpen niet ik was eigenlijk van het gif strooien... en nu heb ik een  kat die zal ze wel weghouden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2020 om 17:51 zei Sandro:

Wij hebben ook regelmatig last van die beestjes. Zowel vallen als gif gebruikt, allebei werkt het wel. Met het voordeel van vallen dat ik ze levend weer vrij heb kunnen laten. 

Wij hebben geen kat en veel buren wel. Ze zien ons huis zeker als toevluchtsoord:huh:

Bij ons zag ik muis in de huiskamer ,,,,die vallen vind ik helemaal niks ,,,maar bij action sensor gekocht ,,,tegen knaagdieren deze doe je in het stopcontact ,,,niets meer gezien ,,,is het proberen waard ,,,succes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Ontwijnen:

Bij ons zag ik muis in de huiskamer ,,,,die vallen vind ik helemaal niks ,,,maar bij action sensor gekocht ,,,tegen knaagdieren deze doe je in het stopcontact ,,,niets meer gezien ,,,is het proberen waard ,,,succes 

Das het beste advies die ik gehad heb tot nu toe! Action it is!!  Dank je wel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...