Spring naar bijdragen

stap er uit


face

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal

Gisteren gekeken naar Kassa,over verslaving benzodiazepines  herken alles alle verhalen ,ellende pijn,wanhoop.

ikzelf geef het op,kan die taperingstrips niet betalen,interpolis vergoedt het niet,kan dit rotleven niet meer aan,zit op 10mg diazepam, bijwerkingen worden steeds erger,heb nu veel last van ingetrokken trommelvlies,maar zegt mijn huisarts je bent verkouden neusspray gebruiken ,helpt niet dat is het niet  het is allemaal bijwerking en van dis troep,mijn geluid is nu al een week op hypercauses, 

kan geen hard geluid meer aan,wordt knetter van die diazepam die snachts maar door blijft gaan ,kan niet minderen met 2 mg,teveel voor mij,ga nog 1 keer het uitleggen wat ik wil en anders stop ik ermee,dit is geen leven méér voor mij  ook niet voor mijn man lieverd ,kan niks doen,snap ik wel,wens jullie veel sterkte

ze hebben echt geen benul wat wij doormaken,en je dan maar weer volgooien met andere middelen,er komt niet meer bij erbij ga nog liever dood,ik leef toch al niet meer,heb niks meer om voor te léven,ben moe,wil niet méér wens jullie al het goede toe,liefs van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga je niet tegen houden Face. Als jij die behoefte echt hebt, moet je dat doen. Hoe wil je dat gaan doen? Heb je kinderen? Heb je het met je man besproken? Natuurlijk is het moeilijk dat ontkend niemand maar je leven geven omdat het erg moeilijk is pffttttt jij durft hoor. Ik hoop niet dat het mis gaat want ik ben in  m'n leven een paar mensen tegen gekomen, in een rolstoel met b.v. een dwarslaesie, nou je wilt niet weten wat voor 'n leven die hebben, en die hebben blijvende schade jij niet, bij jou gaat het over en dat vergeet je nu. Jij krijgt een veel beter leven, je kan dadelijk weer genieten van de dingen. En er zijn nog meer mogelijkheden dan nu dreigen met uit het leven te stappen. 

Maar ik houd je niet tegen hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei face:

Hallo Allemaal

Gisteren gekeken naar Kassa,over verslaving benzodiazepines  herken alles alle verhalen ,ellende pijn,wanhoop.

ikzelf geef het op,kan die taperingstrips niet betalen,interpolis vergoedt het niet,kan dit rotleven niet meer aan,zit op 10mg diazepam, bijwerkingen worden steeds erger,heb nu veel last van ingetrokken trommelvlies,maar zegt mijn huisarts je bent verkouden neusspray gebruiken ,helpt niet dat is het niet  het is allemaal bijwerking en van dis troep,mijn geluid is nu al een week op hypercauses, 

kan geen hard geluid meer aan,wordt knetter van die diazepam die snachts maar door blijft gaan ,kan niet minderen met 2 mg,teveel voor mij,ga nog 1 keer het uitleggen wat ik wil en anders stop ik ermee,dit is geen leven méér voor mij  ook niet voor mijn man lieverd ,kan niks doen,snap ik wel,wens jullie veel sterkte

ze hebben echt geen benul wat wij doormaken,en je dan maar weer volgooien met andere middelen,er komt niet meer bij erbij ga nog liever dood,ik leef toch al niet meer,heb niks meer om voor te léven,ben moe,wil niet méér wens jullie al het goede toe,liefs van mij

@face. Aub. Hou vol. Ik heb het ook zonder taperingstrips gedaan. Gewoon beetje afbouwen. En nee je bent niet in 1 keer beter. Ik heb ook nog veel klachten. Als je angst heb volg dan cognitieve therapie. Heeft mij geholpen. Maar je wordt beter. En chat met 113 als je het niet meer ziet zitten. Heb ik ook vaak gedaan. Praat met je man. Laat je niet van de kaart brengen door dat programma. En als het niet lukt laat je dan opnemen. En lees benzobuddies succesverhalen. Je kan het in ook in het nederlands lezen. Google benzobuddies. En registeer je daar ook. Steun op allerlei fronten krijg je daar. Over slapen ,steun bij afbouwen en na afbouwen,medicatie ,Supplementen etc.Daar krijg je ook veel steun en tips over heel de wereld.We zijn niet allemaal op hetzelfde tijdsbestek beter. Tip probeer oordopjes. Koop hele goede die dempen. Ik heb ze bij specsavers gehaald. Ik slaap met ze. Probeer ook af en toe in een andere kamer te slapen of desnoods op de bank want elke beweging van je man of gesnurk maakt je wakker of houd je wakker. Ik doe dat of lig zo ver mogelijk van hem af. Gelukkig hebben we een groot bed. Dan lig ik helemaal aan de zijkant.Naakt bovenlijf slapen want tijdens je slaap krijg je het warmer en kan je wakker worden. Open luik in de slaapkamer. Drink na 21.00 niet meer zodat je snacht moet plassen.  Geen middagdutjes doen. En niet huilen savonds. Daar gaan je oren en neus dicht van zitten. Dan wordt het moeilijk ademen en ontspannen. Ik kreeg vandaag een tip om theanine te gebruiken. Een natuurlijk middel. Nu bij kruitvat lucovitaal 1+1 gratis. 33 euro. Drink groene thee heeft ook theatinine en overdag veel kamille thee. Geen koffie en suiker.Geen Alcohol. Veel water om door te spoelen.Ik ga theanine uitproberen. Baadt het niet dan schaadt het niet. Misschien geeft het verlichting. Het heeft iemand geholpen bij slaap trillingen oorpijn oorsuizen migraine angst en andere pijnen. Ik wilde ook opgeven maar ik doe dat niet. Kom op meid. Doorzetten. !!! Ps ik wacht niet tot ik slaap krijg. Ik ga op tijd mijn nest in. Ik probeer te ontspannen en val in slaap na lange tijd. Zonder medicatie. Ik wordt wel veel wakker met zweet en trillen tussendoor. Dan wacht ik dan val ik soms weer in slaap. Ik heb ook soms slapeloze nachten. Maar herstel is er. Ups en downs. En afleiding thuis. Ga niet zitten en op je symptomen letten. Het wordt dan alleen maar erger. Kom op meid. Nee en zeker geen andere medicatie laten aanpraten. Wel doorgaan met afbouwen. Langzaam. Bijt op die zure appel.Ik heb ook geweigerd. Kijk in de spiegel en praat met jezelf. Lukt een koptelefoon in bed niet met rustgevende muziek? Dat moet je een paar keer per dag doen. Op bed  ontspannen met ipad koptelefoon en rustgevende muziek. Goede koptelefoon.zo een grote zodat je geen andere geluiden van buiten hoort. Dat helpt veel om de dag door te komen. Gekke tekenfilmpjes geen zware kost kijken op tv. En ook geen corona nieuws. Geeft alleen maar stress.Ook mindfulness. Heel veel te vinden op youtube. Ademhalingsoefeningen ontspanningsoefeningen. Blijven doen. Niet zeggen dat heb ik al gedaan. Gewoon doorgaan.Veel wandelen. Daglicht.Ik sta de hele dag op mijn benen om de trillingen op te vangen. Het moet een keer overgaan. De pillen hebben ons geholpen maar hebben nu een averechtse werking. En als dat gif uit je brein is komt het weer goed. Onze hersenen hebben een opdonder gehad. Waarom zou het ons niet lukken als het anderen ook gelukt is. Stel jezelf een doel. Ik heb er een. Mijn zoon trouwt volgend jaar en niks zal mij tegenhouden om er bij te zijn. Ik geef een feestje als ik beter ben en jij en iedereen hier zijn uitgenodigd. Zo ik heb een doel voor je gemaakt om naar uit te kijken. Blijf komen op het forum.  Ga ervoor lieverd!!! Je bent het waard!!! 

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je face. Mijn man kan ook niks doen. Dat hoofd is een hel en wordt steeds erger. Ik heb gister ook zo'n zware breinaanval gehad. Wist niet meer waar t te zoeken. Ben doodmoe. Alles is teveel en dan zit ik op de b aan kan dat brein niks. Alles danst voor je ogen. Afleiden lukt niet. Je ziet het niet wat er in t brein doet. En afbouwen zie ik ook niet goed zitten. Gezien mijn klachten juist bij veel afbouwers komt. Dus ik denk dat t nog erger wordt. Mijn draagkracht is allang overschreden. Ik zei gister ook t hoeft niet meer van mij. Laat me maar dood zijn. Zo moe. In de avond in bed maar liggen is al teveel. Gewoon liggen. Ik slaap maar ik ben doodmoe in mijn hoofd. Cognitief word ik steeds minder. Ik kan niet meer met een pen schrijven. Ik kan nog herl weinig en t kost me grote moeite. Ik weet niet meer of t de benzos zijn of een aflopende zaak. T wordt steeds erger en eens zegt mn lijf stop. Ik durf mezelf niks aan te doen. Maar denk vaak aan euthanasie. Ik zeg ook vaak tegen mn man. Dat had sneller gegaan dan de opname. Ik had al een half jaar afgebouwd kunnen zijn als die corona niet was uitgebroken. Toen had ik nog motivatie en kracht. Nu ben ik zo moe dat ik niks zie zitten. Ik voel me niet meer leven. Het hoofd is een ware nachtmerrie. Mensen zien t niet en weten niet wat een oorlog in je hoofd afspeelt. 

Ik ken je wanhoop zo goed!!! Ik voel met je mee. Dat hoofd is terror. Je wilt wel maar t gaat niet meer en verbetering lijkt er niet te zijn. Alleen verder weg zinken. Ik mis mn familie. Ik mis mn oude hoofd. 

Ik voel met je mee Face!!! Echt. Ik snap je zo erg. Ik hoop dat we samen weer lichtpuntjes gaan krijgen. Die van mij zijn er al lang niet meer. Steeds krijg ik andere klachten erbij. 

Ga je jezelf wat aandoen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Louisa:

Ik snap je face. Mijn man kan ook niks doen. Dat hoofd is een hel en wordt steeds erger. Ik heb gister ook zo'n zware breinaanval gehad. Wist niet meer waar t te zoeken. Ben doodmoe. Alles is teveel en dan zit ik op de b aan kan dat brein niks. Alles danst voor je ogen. Afleiden lukt niet. Je ziet het niet wat er in t brein doet. En afbouwen zie ik ook niet goed zitten. Gezien mijn klachten juist bij veel afbouwers komt. Dus ik denk dat t nog erger wordt. Mijn draagkracht is allang overschreden. Ik zei gister ook t hoeft niet meer van mij. Laat me maar dood zijn. Zo moe. In de avond in bed maar liggen is al teveel. Gewoon liggen. Ik slaap maar ik ben doodmoe in mijn hoofd. Cognitief word ik steeds minder. Ik kan niet meer met een pen schrijven. Ik kan nog herl weinig en t kost me grote moeite. Ik weet niet meer of t de benzos zijn of een aflopende zaak. T wordt steeds erger en eens zegt mn lijf stop. Ik durf mezelf niks aan te doen. Maar denk vaak aan euthanasie. Ik zeg ook vaak tegen mn man. Dat had sneller gegaan dan de opname. Ik had al een half jaar afgebouwd kunnen zijn als die corona niet was uitgebroken. Toen had ik nog motivatie en kracht. Nu ben ik zo moe dat ik niks zie zitten. Ik voel me niet meer leven. Het hoofd is een ware nachtmerrie. Mensen zien t niet en weten niet wat een oorlog in je hoofd afspeelt. 

Ik ken je wanhoop zo goed!!! Ik voel met je mee. Dat hoofd is terror. Je wilt wel maar t gaat niet meer en verbetering lijkt er niet te zijn. Alleen verder weg zinken. Ik mis mn familie. Ik mis mn oude hoofd. 

Ik voel met je mee Face!!! Echt. Ik snap je zo erg. Ik hoop dat we samen weer lichtpuntjes gaan krijgen. Die van mij zijn er al lang niet meer. Steeds krijg ik andere klachten erbij. 

Ga je jezelf wat aandoen? 

@Louisa het kan volgens mij echt niet erger worden nu je het al zo zwaar hebt. Je gaat misschien minder slapen. Maar daar ga je echt niet dood van. Mens zie dat nou in. Die pillen maken je alleen maar zieker en angstiger en hopelozer. Ik ben van 0 slaap nu naar 4 a 5 u slapen gegaan. Wel veel wakker tussendoor met zweten. Ik denk dat mijn lijf aan het ontgiften is. Wachten op opname is veels te lang. Bel en vraag hoeveel je mag minderen. Begin thuis met heel weinig. Thuis is de beste opvang. Wie weet ga je helemaal niet in het ziekenhuis kunnen slapen. IK KAN HET NIET MEER VOOR JE HERHALEN. MAAK EEN BEGIN. DAT IS START HERSTEL. JE GAAT MET DE DAG MEER EN MEER DE VERNIELING IN. EN JE HEBT ALTIJD NOG DE TELEFOON BIJ DE HAND IN GEVAL VAN NOOD. VERTEL MIJ, WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN ZIEKENHUIS EN THUIS? IK ZOU LIEVER THUIS ZIJN IN MIJN VERTROUWDE OMGEVING DAN ALLEEN MAAR ZIEKE MENSEN OM ME HEEN. DIE JE NOG MEER NEGATIEF GAAN BEIINVLOEDEN. ALCOHOL VERSLAAFDEN. DRUGSVERSLAAFDEN EN DAN MISSCHIEN NOG OP ZAAL SLAPEN EN ALLE KREUNEN EN JANKEN SCHREEUWEN AANHOREN. HEB JE DAARAAN GEDACHT? Het is ook zwaar in het ziekenhuis. Je bent verplicht om de hele dag aan activiteiten mee te doen. Praatsessies en andere shit aanhoren van de andere verslaafden. Thuis maak je je eigen dagindeling. Wel bezig blijven. Alles op een lager pitje. En af en toe kan je je terugtrekken op de bank of bed. Daar word je verplicht je bed uit te komen. 8.00Samen ontbijten. Half uurtje of uurtje pauze. Dan activiteiten. Weer samen lunchen 12.00u. Weer uurje rust . Activiteiten. Zoals sporten wandelen creativiteit. Praatsessies. Avond weer samen diner. Beperkt bezoek. Je komt vaak op een gesloten afdeling en per geval mag je met of zonder begeleiding naar buiten. Heb je hierover nagedacht. Wil je dat? Ik hoor wel van je. Tijd voor jou om te gaan beslissen. Succes!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Louisa,

zo lief van je reaktie,ik wil helemaal niet dood,ben alleen moe,van dat hoofd,dat maar door gaat nu weer met oorsuizen,terwijl ik dat al heb,zat net heerlijk even buiten ,onkruid te wieden,gaat die buurman van mij weer boren met een pneumatische boor, heel mijn hersens op hol,zit ik weer heel de dag,huilen HELP mij,ik wil niet meer,wil mijn man niet lastig vallen,moet hard werken,heb ook veel te snel afgebouwd in een ggz kliniek,5mg per week ,nu zit ik met de problemen,wat moet ik nou,kan taperingstrips niet betalen,interpolis vergoedt dat niet,kost 400 euro per maand ,een jaar lang gaat niet,daarom zie ik het niet meer zitten,elke dag opnieuw die ellende,durf niet te minderen, bang voor al die paniekaanvallen en al die andere enge toestanden,maar doorgaan is ook niet meer te doen,je bent net een dier op de vlucht,maar kan nergens heen,voel en begrijp jouw ook zo goed lees alles wat je schrijft,herken Alles wat je zegt,een hel leven wij in,liefs van mij,ik ga mezelf niks aan doen ben alleen zoooö moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yollie:

@Louisa het kan volgens mij echt niet erger worden nu je het al zo zwaar hebt. Je gaat misschien minder slapen. Maar daar ga je echt niet dood van. Mens zie dat nou in. Die pillen maken je alleen maar zieker en angstiger en hopelozer. Ik ben van 0 slaap nu naar 4 a 5 u slapen gegaan. Wel veel wakker tussendoor met zweten. Ik denk dat mijn lijf aan het ontgiften is. Wachten op opname is veels te lang. Bel en vraag hoeveel je mag minderen. Begin thuis met heel weinig. Thuis is de beste opvang. Wie weet ga je helemaal niet in het ziekenhuis kunnen slapen. IK KAN HET NIET MEER VOOR JE HERHALEN. MAAK EEN BEGIN. DAT IS START HERSTEL. JE GAAT MET DE DAG MEER EN MEER DE VERNIELING IN. EN JE HEBT ALTIJD NOG DE TELEFOON BIJ DE HAND IN GEVAL VAN NOOD. VERTEL MIJ, WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN ZIEKENHUIS EN THUIS? IK ZOU LIEVER THUIS ZIJN IN MIJN VERTROUWDE OMGEVING DAN ALLEEN MAAR ZIEKE MENSEN OM ME HEEN. DIE JE NOG MEER NEGATIEF GAAN BEIINVLOEDEN. ALCOHOL VERSLAAFDEN. DRUGSVERSLAAFDEN EN DAN MISSCHIEN NOG OP ZAAL SLAPEN EN ALLE KREUNEN EN JANKEN SCHREEUWEN AANHOREN. HEB JE DAARAAN GEDACHT? Het is ook zwaar in het ziekenhuis. Je bent verplicht om de hele dag aan activiteiten mee te doen. Praatsessies en andere shit aanhoren van de andere verslaafden. Thuis maak je je eigen dagindeling. Wel bezig blijven. Alles op een lager pitje. En af en toe kan je je terugtrekken op de bank of bed. Daar word je verplicht je bed uit te komen. 8.00Samen ontbijten. Half uurtje of uurtje pauze. Dan activiteiten. Weer samen lunchen 12.00u. Weer uurje rust . Activiteiten. Zoals sporten wandelen creativiteit. Praatsessies. Avond weer samen diner. Beperkt bezoek. Je komt vaak op een gesloten afdeling en per geval mag je met of zonder begeleiding naar buiten. Heb je hierover nagedacht. Wil je dat? Ik hoor wel van je. Tijd voor jou om te gaan beslissen. Succes!!!

Ja yo als ik de moed had zou ik beginnen. Mn man steunt me niet. Radboud is niet zoals je beschrijft. Eigen kamer. Je hoeft niks. Heb ik allemaal gevraagd. Maar Ik durf nog niet te minderen. Moed zit in mn schoenen nu... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei face:

hallo Louisa,

zo lief van je reaktie,ik wil helemaal niet dood,ben alleen moe,van dat hoofd,dat maar door gaat nu weer met oorsuizen,terwijl ik dat al heb,zat net heerlijk even buiten ,onkruid te wieden,gaat die buurman van mij weer boren met een pneumatische boor, heel mijn hersens op hol,zit ik weer heel de dag,huilen HELP mij,ik wil niet meer,wil mijn man niet lastig vallen,moet hard werken,heb ook veel te snel afgebouwd in een ggz kliniek,5mg per week ,nu zit ik met de problemen,wat moet ik nou,kan taperingstrips niet betalen,interpolis vergoedt dat niet,kost 400 euro per maand ,een jaar lang gaat niet,daarom zie ik het niet meer zitten,elke dag opnieuw die ellende,durf niet te minderen, bang voor al die paniekaanvallen en al die andere enge toestanden,maar doorgaan is ook niet meer te doen,je bent net een dier op de vlucht,maar kan nergens heen,voel en begrijp jouw ook zo goed lees alles wat je schrijft,herken Alles wat je zegt,een hel leven wij in,liefs van mij,ik ga mezelf niks aan doen ben alleen zoooö moe.

Ik herken t zo Face. Laten we elkaar sterk houden. Ik durf ook niet te minderen bang voor nog grotere hel want t kan steeds erger merk ik. En zooo moe dat ik ook geen plan kan maken meer in mn hoofd. Chaos verward vergeten. Ben t er helemaal kwijt. Ik moet ff weer een positieve vibe te pakken krijgen en ervoor gaan. Nu moet mn gebit behandelingen ondergaan. Ik weet niet meer hoe ik t trek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Louisa:

Ik herken t zo Face. Laten we elkaar sterk houden. Ik durf ook niet te minderen bang voor nog grotere hel want t kan steeds erger merk ik. En zooo moe dat ik ook geen plan kan maken meer in mn hoofd. Chaos verward vergeten. Ben t er helemaal kwijt. Ik moet ff weer een positieve vibe te pakken krijgen en ervoor gaan. Nu moet mn gebit behandelingen ondergaan. Ik weet niet meer hoe ik t trek.

Ik begrijp je zo goed,en dat je nog naar de tandarts gaat,ja je moet wel begrijp ik,knap hoor,ik kom nu even nergens ,woon buiten de bebouwde kom dus kan gelukkig naar buiten ,naar mijn tuin,dat deed en doe ik zo graag,bedankt voor je meeleven en begrip,heb ik ook zo nodig en ik geef het aan jou óók, mijn zus snap soms ook niks van mijn gedrag omdat ze het niet weten wat je doormaakt,bedankt voor het luisteren ,echt het doet me zo goed,zit met tranen in mijn ogen,houdt moed dan doe ik dat ook,BEDANKT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei face:

Ik begrijp je zo goed,en dat je nog naar de tandarts gaat,ja je moet wel begrijp ik,knap hoor,ik kom nu even nergens ,woon buiten de bebouwde kom dus kan gelukkig naar buiten ,naar mijn tuin,dat deed en doe ik zo graag,bedankt voor je meeleven en begrip,heb ik ook zo nodig en ik geef het aan jou óók, mijn zus snap soms ook niks van mijn gedrag omdat ze het niet weten wat je doormaakt,bedankt voor het luisteren ,echt het doet me zo goed,zit met tranen in mijn ogen,houdt moed dan doe ik dat ook,BEDANKT

Okee Ik heb net gerust ben doodmoe en raar in mn hoofd. Ja ik moest had zoveel pijn. Maar nu hele nare dagen daardoor! Was juist beter met mn maag en was rustiger krijg je dit. 

Okee Ik ga moed houden. Jij ook!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei face:

hallo Louisa,

zo lief van je reaktie,ik wil helemaal niet dood,ben alleen moe,van dat hoofd,dat maar door gaat nu weer met oorsuizen,terwijl ik dat al heb,zat net heerlijk even buiten ,onkruid te wieden,gaat die buurman van mij weer boren met een pneumatische boor, heel mijn hersens op hol,zit ik weer heel de dag,huilen HELP mij,ik wil niet meer,wil mijn man niet lastig vallen,moet hard werken,heb ook veel te snel afgebouwd in een ggz kliniek,5mg per week ,nu zit ik met de problemen,wat moet ik nou,kan taperingstrips niet betalen,interpolis vergoedt dat niet,kost 400 euro per maand ,een jaar lang gaat niet,daarom zie ik het niet meer zitten,elke dag opnieuw die ellende,durf niet te minderen, bang voor al die paniekaanvallen en al die andere enge toestanden,maar doorgaan is ook niet meer te doen,je bent net een dier op de vlucht,maar kan nergens heen,voel en begrijp jouw ook zo goed lees alles wat je schrijft,herken Alles wat je zegt,een hel leven wij in,liefs van mij,ik ga mezelf niks aan doen ben alleen zoooö moe.

@face heb je dit aangekaart bij de psyhiater of huisarts dat je het niet kan betalen? Hebben ze geen mogelijkheid voor je. Probeer aub de oordopjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei face:

hallo Louisa,

zo lief van je reaktie,ik wil helemaal niet dood,ben alleen moe,van dat hoofd,dat maar door gaat nu weer met oorsuizen,terwijl ik dat al heb,zat net heerlijk even buiten ,onkruid te wieden,gaat die buurman van mij weer boren met een pneumatische boor, heel mijn hersens op hol,zit ik weer heel de dag,huilen HELP mij,ik wil niet meer,wil mijn man niet lastig vallen,moet hard werken,heb ook veel te snel afgebouwd in een ggz kliniek,5mg per week ,nu zit ik met de problemen,wat moet ik nou,kan taperingstrips niet betalen,interpolis vergoedt dat niet,kost 400 euro per maand ,een jaar lang gaat niet,daarom zie ik het niet meer zitten,elke dag opnieuw die ellende,durf niet te minderen, bang voor al die paniekaanvallen en al die andere enge toestanden,maar doorgaan is ook niet meer te doen,je bent net een dier op de vlucht,maar kan nergens heen,voel en begrijp jouw ook zo goed lees alles wat je schrijft,herken Alles wat je zegt,een hel leven wij in,liefs van mij,ik ga mezelf niks aan doen ben alleen zoooö moe.

Face, ik gebruik de taperingsstrips. Ze kosten 85 euro per 4 weken, dus echt geen 400 euro per maand. Misschien is het dan wel een optie voor je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...