Spring naar bijdragen

Huiskamer van zondag 17 mei 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Liggen jullie nog in bed?

Als ik lig en slaap heb ik gek genoeg de meeste last van de kies. Nu denk ik. Miss dat ik s nachts kaakklem of tandenknars. Het is gevoelig bij bijten en kauwen. Maar volgens mij werd ik niet van de pijn wakker. Ik werd om 2 u wakker met nachtmerries. Moest even tot mezelf komen. Mezelf vertellen dat t dromen waren en ik sliep weer verder. Wel heftig gedroomd over allemaal dingen waar ik heel actief ben en niet rust. Zal wel dat drukke hoofd zijn. 

Ik word wakker en ik lijk wel een 90 jarige pfff. Alles doet pijn. Mn spieren. Mn pms is begonnen dus ook die onderrug uitstraling. Mn maag. Mn kies. Een wrakhOUD.

Vanochtend is mn maag even niet best :( pijnlijk en rommelend. Net nu ik durfde te zeggen het gaat beter. Zal je net zien. had eergister pudding geprobeerd dat leek goed te gaan en gister rijstpap toetje (melkproduct). Dat viel niet zo lekker. Heb nu een brandend gevoel. Toch voorzichtig zijn. Maar de trek in dingen is beter! Gister had mn man pizza en ik had er wel trek in! Ik hield t toch bij rijst zalm bloemkool en gelukkig want had t zwaar op de maag. Nou ja hopelijk gaat mn pilletje zo werken! 

Verder was gister een dramadag (de ochtend was nog houdbaar!). Maar Ik kreeg de klap van de dag ervoor. Dat hoofd. File op de a12. Toeterende auto's. Ik wilde onder mn bed kruipen en hield mn hoofd vast alsof t zou helpen dat t rustig werd. Ik kan dan ook niet denken en niets doen behalve t ondergaan. Vanaf 8 uur in bed liggen en niks doen dan zuchten en dat brein weer rust geven. Load error. Vroeg gaan slapen. 

Was gister ook doodmoe in de ochtend van de tandarts en zo moe dat ik geen ontspanningsoefening kon doen. Te moe! Ik ben gewoon blijven liggen netzo lang tot ik in slaap viel. De aanhouder wint. En heb half uurtje geslapen maar werd nog doodmoe wakker. Voelde me niet lekker en dat bleek dat hoofd. Uur gejankt moest eruit. Wist niet waarom ja de prikkels van gisteren. Was ik stil kreeg ik breinpijn en duizelen. Dat zakte en ik wilde mezelf ontspannen en afleiden. Lukte een uurtje maar daarna was t brein weer afschuwelijk. Huilen. Wist niet waar t te zoeken. Kon niks doen. Uiteindelijk ging ik zitten en mezelf zeggen laat maar gaan. Laat maar zijn. Brein is overprikkeld door gisteren. Het moet alles verwerken. Alles is even teveel. Je bent gewoon doodmoe. Na die buikgriep lijkt alles zo tegen te zitten. Maag gebit dodelijk vermoeid geraakt. 

Was ook zo uit t niets die kiespijn. En zo heftig dat ik moest. Ik hoopte dat de perio aid de ontsteking zou wegnemen. Maar helaas.

Hoop dat t vandaag wat milder is allemaal. Wat meer energie! We nemen t maar zoals t komt. Nou dat was mijn dag. Niet spectaculair. Maar ik vind t fijn om t van me af te schrijven... dankjewel. 

Had ik maar zo'n toverstafje. Bling Gebit weer puntgaaf bling maag weer zoals t ooit was voor de onstekingsremmers en bling alle medicatie ontwend weer terug naar het gezonde lichaam zoals t voor de chemie was! Bling iedereen hier blij en gelukkig! ;)

Fijne zondag.

Ps: Mn avocado plantje ontkiemt

Avocado-pitten-planten.jpg

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve louisa 

Wat heb jij toch een pech met je gebit nu weer. Ook dat is geen pretje en kost je bakken met energie. Hopelijk krijg je nu snel bericht van je opname.

Wat een leuk plantje heb je.

Heb je de pit in water gestopt en is dit het resultaat? 

Groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Doorgaan:

Hoi lieve louisa 

Wat heb jij toch een pech met je gebit nu weer. Ook dat is geen pretje en kost je bakken met energie. Hopelijk krijg je nu snel bericht van je opname.

Wat een leuk plantje heb je.

Heb je de pit in water gestopt en is dit het resultaat? 

Groetjes 

Ja dat heb ik gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Deligaf1:

@Yollie

Heeft EFT je symptomen wat kunnen verlichten als je dat al hebt kunnen toepassen?

@Deligaf1 nog niet maar ik blijf oefenen. Trouwens ligt niet aan mij. Zoveel mensen die er last van hebben op benzobuddies na afbouw. Een mevrouw ook constant door haar hele lichaam. Iemand heeft baat bij Theatinine.Zowel voor trillen als slaap. Ga ik ook uitproberen. Het is een natuurlijk middel. Baadt het niet dan schaadt het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yollie:

@Deligaf1 nog niet maar ik blijf oefenen. Trouwens ligt niet aan mij. Zoveel mensen die er last van hebben op benzobuddies na afbouw. Een mevrouw ook constant door haar hele lichaam. Iemand heeft baat bij Theatinine.Zowel voor trillen als slaap. Ga ik ook uitproberen. Het is een natuurlijk middel. Baadt het niet dan schaadt het niet.

Kijk wel uit met natuurlijke kruiden, die kunnen in ons geval ook averechts werken. Niet bij iedereen, bij mij wel. Theanine, valeriaan etc... Zelfs magnesium en visolie kon ik niet handelen. Proberen kan altijd hoor... Jennifer Leigh raad eigenlijk alles af in ontwenning, zij is een Amerikaanse afbouw coach https://benzowithdrawalhelp.com/

Ze heeft trouwens wel een fijne site, met veel blogs etc... Heb ik veel aan gehad vorig jaar 

bewerkt door EefjeJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei EefjeJ:

Kijk wel uit met natuurlijke kruiden, die kunnen in ons geval ook averechts werken. Niet bij iedereen, bij mij wel. Theanine, valeriaan etc... Zelfs magnesium en visolie kon ik niet handelen. Proberen kan altijd hoor... Jennifer Leigh raad eigenlijk alles af in ontwenning, zij is een Amerikaanse afbouw coach https://benzowithdrawalhelp.com/

Ze heeft trouwens wel een fijne site, met veel blogs etc... Heb ik veel aan gehad vorig jaar 

@EefjeJdank je. Ik ga kijken.  Hoe gaat het met je? Slik je nog wat. Heb je nog klachten? 

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...