Spring naar bijdragen

Huiskamer van 16 mei 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen

Gister start van wortelkanaalbehandeling gehad. Noodvulling. Dit omdat er iets gedaan moest worden tegen de pijn en er geen uur tijd beschikbaar was :(.

Dus ik moet terug om t af te maken. :(

Nou gister na de behandeling tot half 7 geen pijn, want mn verdoving werkte nog 4 uur door. 

In de avond voelde ik wat zeurderig gevoel, maar dacht wat een geluksvogel geen napijn. Nou helaas, s nachts wakker van de pijn na eerst lang erover te dromen. Perio aid erop gesmeerd. Het voelt niet lekker. Vaag want de zenuw ligt er uit. Er zit wel een ontsteking dat moet helen. Ik heb ontbeten met kauwen met rechts. Ik weet het ook niet. Ik heb er geen versTAND van...

Nou ja ik heb er geen verstand van. Eerste behandeling ooit aan mn kiezen. Ben nooit geboord. Had nooit gaatjes. Eerste vulling. Raar zo'n gladde kies. 

Ik ben doodmoe, was gister een zware dag! Extra lorazepam genomen om er doorheen te worstelen. 

Ben zo moe dat ik lusteloos ben en mezelf echt door de dag heen moet worstelen. Lijk depressief maar t is volgens mij gewoon dodelijk vermoeid. Dan heb je nergens puf voor. 

Mag trots zijn op gister maar ben zo moe dat ik niet blij kon en kan zijn. Alles leek zo onwerkelijk en nog. Verward. Ik had zelfs trillen de billen voor de behandeling half 3 haha dat verraadde mn nerveusiteit. Ik vind de tandarts prima als je gebit goed is of als je energie toereikend is. 

Ik had gewoon niet goed geslapen en in de avond veel pijn en pijn vergt energie en tandarts bellen en alles dat moest. Ik was gisteravond helemaal daas. 8 u uitgeteld op bed maar slapen wilde niet direct. Te moe. 

Mn hoofd is raar. Maar kan t niet omschrijven. Heb moeite met dit schrijven. Ben zo uitgeput maar weet gewoon niet hoe ik weer een beetje oplaad. Moet t allemaal verwerken. Steeds is er weer wat. Dan buikgriep. Dan maagvliesontsteking die wel sinds de losecosan beter gaat (afkloppen). Octend last maar trekt weg na de pillen en eten is nog niet zoals t was maar ksm de rijst zalm en broccolli op. Dus wel een goede maaltijd. Maar ja. Dan gaat je kies opspelen. En moet nog meer behandelingen ondergaan. Hoe dan? Ik kan niet meer. Ik kom gewoon niet bij. In mn hoofd is er load error. 

@Mientje hoe kan je zonder benzos vergeetachtig zijn. Dat is echt een benzokwaal. En moet weg gaan als je stopt. Hoe oud ben je?

Ik vind het vaag dat ze zeggen dat t in de genen zit. Hoe kun je dat onderzoeken?

Fijn weekend gewenst!!!

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Louisa:

Ik heb je laatste bericht geliked in de huiskamer van gisteren:heart: likes zijn anoniem 

@Louisaok nu snap ik het. Dank je. Sterkte lieverd! Aub je lorazepam niet verhogen. Probeer juist een kwartje er vanaf te halen. Accepteer je stress. Je maakt het erger door te verhogen. Knuffel.xxx

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  •  
  • bolletje
  • Forumdeelnemers
  •  
  • 39887 berichten
  • Geslacht:Vrouw

Eu ja hum, ik moet iets vertellen maar als ik iemand hoor lachen ben ik hier weg en kom ik nooit meer terug.

Ik heb mezelf een cadeau gedaan, een eu............. nou ik heb mezelf een ...kinderdrumstel gegeven. NEE, IK ZEI NIET LACHEN:devil:

Heb altijd heel graag leren drummen. Werd ook altijd verliefd op de drummer. Behalve op Ringo Star.

Kijk ik ben alleen thuis dus niemand lacht me uit. Hahaha ik heb het nog geen eens geprobeerd, ben nu m'n hondjes al kwijt.

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei bolletje:
  •  
  • bolletje
  • Forumdeelnemers
  •  
  • 39887 berichten
  • Geslacht:Vrouw

Eu ja hum, ik moet iets vertellen maar als ik iemand hoor lachen ben ik hier weg en kom ik nooit meer terug.

Ik heb mezelf een cadeau gedaan, een eu............. nou ik heb mezelf een ...kinderdrumstel gegeven. NEE, IK ZEI NIET LACHEN:devil:

Heb altijd heel graag leren drummen. Werd ook altijd verliefd op de drummer. Behalve op Ringo Star.

Kijk ik ben alleen thuis dus niemand lacht me uit. Hahaha ik heb het nog geen eens geprobeerd, ben nu m'n hondjes al kwijt.

 

@bolletjenee ik lach niet. Goede actie. Ik hou van tekenfilmpjes. The lion king is mijn favoriet. Ook mijn mooiste musical die ik heb gezien. Ik heb zelf een gitaar 2 jr geleden gekocht maar nog niks mee gedaan. Ik zou ook graag saxofoon leren spelen. Als ik opnieuw geboren word dan wil ik iets langer zijn. Een chirurg of verloskundige of kraamverzorgster willen worden. En ik zou graag voor de wereld willen zingen net als Barbara Streisand. Geld hoef ik niet. Alleen gezondheid. Ik zou iedereen beter willen maken. Geen wonder. Mijn 2e naam is Florence genoemd door mijn vader naar Florence Nightingale. Alsof hij helderziend was. Zij was ook een verpleegster die iedereen wilde genezen. Heerlijk om te blijven dromen. Nu heb ik in bed echt alleen negatieve dromen. Bah. Af en toe maar 1 leuke tussendoor. Zie hier mijn hondje. Laika 9 jaar oud. Wat is er gebeurd met jouw hondjes?

63b0768d59d2dfb40b10433e3074180a.jpg

downloadfile-6.jpg

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Louisa:

Goedemorgen allen

Gister start van wortelkanaalbehandeling gehad. Noodvulling. Dit omdat er iets gedaan moest worden tegen de pijn en er geen uur tijd beschikbaar was :(.

Dus ik moet terug om t af te maken. :(

Nou gister na de behandeling tot half 7 geen pijn, want mn verdoving werkte nog 4 uur door. 

In de avond voelde ik wat zeurderig gevoel, maar dacht wat een geluksvogel geen napijn. Nou helaas, s nachts wakker van de pijn na eerst lang erover te dromen. Perio aid erop gesmeerd. Het voelt niet lekker. Vaag want de zenuw ligt er uit. Er zit wel een ontsteking dat moet helen. Ik heb ontbeten met kauwen met rechts. Ik weet het ook niet. Ik heb er geen versTAND van...

Nou ja ik heb er geen verstand van. Eerste behandeling ooit aan mn kiezen. Ben nooit geboord. Had nooit gaatjes. Eerste vulling. Raar zo'n gladde kies. 

Ik ben doodmoe, was gister een zware dag! Extra lorazepam genomen om er doorheen te worstelen. 

Ben zo moe dat ik lusteloos ben en mezelf echt door de dag heen moet worstelen. Lijk depressief maar t is volgens mij gewoon dodelijk vermoeid. Dan heb je nergens puf voor. 

Mag trots zijn op gister maar ben zo moe dat ik niet blij kon en kan zijn. Alles leek zo onwerkelijk en nog. Verward. Ik had zelfs trillen de billen voor de behandeling half 3 haha dat verraadde mn nerveusiteit. Ik vind de tandarts prima als je gebit goed is of als je energie toereikend is. 

Ik had gewoon niet goed geslapen en in de avond veel pijn en pijn vergt energie en tandarts bellen en alles dat moest. Ik was gisteravond helemaal daas. 8 u uitgeteld op bed maar slapen wilde niet direct. Te moe. 

Mn hoofd is raar. Maar kan t niet omschrijven. Heb moeite met dit schrijven. Ben zo uitgeput maar weet gewoon niet hoe ik weer een beetje oplaad. Moet t allemaal verwerken. Steeds is er weer wat. Dan buikgriep. Dan maagvliesontsteking die wel sinds de losecosan beter gaat (afkloppen). Octend last maar trekt weg na de pillen en eten is nog niet zoals t was maar ksm de rijst zalm en broccolli op. Dus wel een goede maaltijd. Maar ja. Dan gaat je kies opspelen. En moet nog meer behandelingen ondergaan. Hoe dan? Ik kan niet meer. Ik kom gewoon niet bij. In mn hoofd is er load error. 

@Mientje hoe kan je zonder benzos vergeetachtig zijn. Dat is echt een benzokwaal. En moet weg gaan als je stopt. Hoe oud ben je?

Ik vind het vaag dat ze zeggen dat t in de genen zit. Hoe kun je dat onderzoeken?

Fijn weekend gewenst!!!

 

Louise dank je wel, ik hoop dat jij ook een beetje zult kunnen genieten van het weekend.  Ik ben 71 jaar en ben al vanaf mijn 15e aan de pammen en de antidepressiva. Wel met tussenpozen van nul. Maar het kwam altijd terug. ( het zit in de genen maar ook in de fam) Omdat ik zo vaak viel (met heupbreuken) dacht de psychiater dat het van de pammetjes kwam. Vandaar weer de opname (6e) voor het afbouwen, dus op het moment weer pammetjes vrij.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei bolletje:
  •  
  • bolletje
  • Forumdeelnemers
  •  
  • 39887 berichten
  • Geslacht:Vrouw

Eu ja hum, ik moet iets vertellen maar als ik iemand hoor lachen ben ik hier weg en kom ik nooit meer terug.

Ik heb mezelf een cadeau gedaan, een eu............. nou ik heb mezelf een ...kinderdrumstel gegeven. NEE, IK ZEI NIET LACHEN:devil:

Heb altijd heel graag leren drummen. Werd ook altijd verliefd op de drummer. Behalve op Ringo Star.

Kijk ik ben alleen thuis dus niemand lacht me uit. Hahaha ik heb het nog geen eens geprobeerd, ben nu m'n hondjes al kwijt.

 

Bolletje. Dit is ook niet om te lachen. Dit is alleen maar keigoed, knap dat je hem gekocht hebt. En nu maar oefenen. Mientje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Yollie:

@Louisaok nu snap ik het. Dank je. Sterkte lieverd! Aub je lorazepam niet verhogen. Probeer juist een kwartje er vanaf te halen. Accepteer je stress. Je maakt het erger door te verhogen. Knuffel.xxx

Was voor de tandarts incidenteel. Ik was anders trillend in de stoel en kokhalzen en dan zou hij niks kunnen doen... Dus nood breekt wet voor 1x. Vandaag weer op t oude niveau!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei bolletje:
  •  
  • bolletje
  • Forumdeelnemers
  •  
  • 39887 berichten
  • Geslacht:Vrouw

Eu ja hum, ik moet iets vertellen maar als ik iemand hoor lachen ben ik hier weg en kom ik nooit meer terug.

Ik heb mezelf een cadeau gedaan, een eu............. nou ik heb mezelf een ...kinderdrumstel gegeven. NEE, IK ZEI NIET LACHEN:devil:

Heb altijd heel graag leren drummen. Werd ook altijd verliefd op de drummer. Behalve op Ringo Star.

Kijk ik ben alleen thuis dus niemand lacht me uit. Hahaha ik heb het nog geen eens geprobeerd, ben nu m'n hondjes al kwijt.

 

Geweldig leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yollie er is niets gebeurd hoor, ze zagen het drumstel en vlogen de slaapkamer in onder het bed. Pootjes op hun oren.

Wat een poepie jouw hondje, lekker koppie staat er op.:)

Willemina is op vrijersvoeten en is letterlijk blijven plakken aan hem, we zien haar niet meer.

Mien ga er ook een kopen joh, richten we een bandje op  Nightingale en de optaters. Wedden dat we succes hebben?

Ik ga naar buiten kanjers.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Mientje:

Louise dank je wel, ik hoop dat jij ook een beetje zult kunnen genieten van het weekend.  Ik ben 71 jaar en ben al vanaf mijn 15e aan de pammen en de antidepressiva. Wel met tussenpozen van nul. Maar het kwam altijd terug. ( het zit in de genen maar ook in de fam) Omdat ik zo vaak viel (met heupbreuken) dacht de psychiater dat het van de pammetjes kwam. Vandaar weer de opname (6e) voor het afbouwen, dus op het moment weer pammetjes vrij.

 

@Mientjewat voor klachten heb jij nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Was voor de tandarts incidenteel. Ik was anders trillend in de stoel en kokhalzen en dan zou hij niks kunnen doen... Dus nood breekt wet voor 1x. Vandaag weer op t oude niveau!

@Louisa ok. Ik lag ook trillend bij de tandarts. Ik heb geprobeerd te ontspannen maar heb het overleeft. Trouwens ik tril de hele dag door. Echt een nachtmerrie. Vraag me af waarom jij moet kotsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Yollie:

@Mientjewat voor klachten heb jij nog?

Echt heel erg veel hoor! Heel erg in mijn hoofd, drukkend gevoel. Duizelig. Stijf in armen en benen, erg pijnlijk. Soms kan ik hier niet van lopen, of val weer. Misselijk, diaree en slaapproblemen. Maar gelukkig geen angst en ook niet depressief meer, vooral dat depressief zijn en het leven zinloos vinden was een verschrikking. Dus ik zie gelukkig wel vooruitgang en kan weer van kleine dingen genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Mientje:

Yollie: heel erg veel hoor! Heel erg in mijn hoofd, drukkend gevoel. Duizelig. Stijf in armen en benen, erg pijnlijk. Soms kan ik hier niet van lopen, of val weer. Misselijk, diaree en slaapproblemen. Maar gelukkig geen angst en ook niet depressief meer, vooral dat depressief zijn en het leven zinloos vinden was een verschrikking. Dus ik zie gelukkig wel vooruitgang en kan weer van kleine dingen genieten.

Louise: Ik kreeg een hyperventielatieaanval bij de tandarts, ze moesten mij in de stoel helpen en dat was alleen nog maar een controleafspraak. Ook bij de huisarts kreeg ik weer een hyperventielatieaanval. Als ik het aan voel komen schreeuw ik meteen, niks aan de hand, hyperventilatie. Thuis heb ik het gelukkig niet.

 

bewerkt door Mientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...