Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 mei 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Eu ja hum, ik moet iets vertellen maar als ik iemand hoor lachen ben ik hier weg en kom ik nooit meer terug.

Ik heb mezelf een cadeau gedaan, een eu............. nou ik heb mezelf een ...kinderdrumstel gegeven. NEE, IK ZEI NIET LACHEN:devil:

Heb altijd heel graag leren drummen. Werd ook altijd verliefd op de drummer. Behalve op Ringo Star.

Kijk ik ben alleen thuis dus niemand lacht me uit. Hahaha ik heb het nog geen eens geprobeerd, ben nu m'n hondjes al kwijt.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zullen je buren blij mee zijn Bolletje, een drumstel. Of woon je vrijstaand. Drummen is wel heel leuk om te doen, als je het al zo lang wilt. Ik heb het ook een tijdje gedaan.

Vandaag lekker rustig dagje. Lekker beetje opruimen thuis, film kijken en vooral weinig doen. -_-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar Jopie... dat soort dingen maken wij toch ook allemaal mee? Je verhaal is niet uniek, met die vragen worstelt half Nederland. Dat maakt dat ik me soms erger aan de wijze waarop je je verhaal neerzet. Alsof iedereen meemarcheert op de wetten, behalve jij want jij doorziet dat allemaal, en je weet ook al hoe dit af gaat lopen.

Er zijn meer mensen met moeders of oma's, zieken, gehandicapten. In beschermde woonvorm of zelfgekozen quarantaine. Of juist wel in contact, want liever mensen zien en een aanraking, dan een jaar of langer vereenzamen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerder schreef je ontslag te willen nemen. Misschien is ziek melden beter. 

Dat alles verruimd wordt, is niet alleen om economische redenen. Het is ook omdat mensen graag weer meer bewegingsruimte willen. Naar hun werk moeten of familie willen bezoeken. Maar ik snap dat het je heel erg tegen staat. Ik vind het ook naar, hoe in winkels en andere ruimtes allerlei nieuwe regels gelden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mis je ook de dagjes sauna soms jopie?
daar worden bij mij gedachten lichter, ik heb
soms ineens inzichten in stappen die ik elders
maar niet gedaan kreeg. Zonder ernaar nog op zoek
te zijn, maar door die sauna/meditatie-energie er wel
voor openstaand. Liggend op het strand in de zon,
komt er dicht bij, maar daar is meer afleiding.
ik lees je wel heel graag en erger me weer aan anderen,
en zo is hier voor ieder wat. gewoon blijven dus graag♥
Het alleen al delen kan jou lucht geven, of de piekers op een rijtje krijgen.
warme knuffel op afstand voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrijf het maar even hier, wil er daar geen aandacht aan geven,
maar iedereen die op SM reageert,  wil proberen te "redden"
weet dat dronken mensen niet echt open staan voor anderen?
Ik stond daar niet voor open, wist het "beter" en weet nu dat het soms
ook knullig zoeken was naar aandacht, contact, empathie. Maar helpen deed het nooit.
Het gooide wel vaak olie op mijn vuur van boosheid, verbittering en me slachtoffer voelen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij lijkt nu iig te zijn gaan slapen ' hopelijk  blijft hij verder ook thuis en gaat geen drank meer halen .

En leest hij later terug hoe hij toch misschien niet heel alleen er in stond als hij dacht ..     het gaat mij wel aan  mijn hart heb ook onder invloed  aandacht gevraagd via apjes  voelde mij soms zo alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Smaragd:

Vind het ook lastig, raakt mij, maar daar is dit forum ook voor. Althans dat vind ik wel.

Ja, vind ik ook. Het is vaak gezellig en gemoedelijk, maar dit hoort er ook zeker bij.

Drukt mijn neus ook weer even wat dichter op het feit hoe serieus een/mijn alcoholverslaving is. 

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo naar mijn werk.

Vind het wel goed dat iemand het zo uitspreekt hier. Zo diep kun je zitten en heb ik ook gezeten. En dan is het idd wel helpend dat er mensen naar je luisteren. Al is het soms meer een monoloog, drankjank, slachtofferrol etc. Het is dan wel zo voor die persoon. Neem dat ook heel serieus. Misschien te, ben dan zelfs geneigd om er naar toe te gaan. En ook dat is in het verleden wel bij forummers gedaan door andere forummers. Kan ook wel helpen/helpend zijn. Machteloosheid.

Moet wel zeggen dat het mij raakt en ik er zelfs mee zit. Dat is niet goed maar wel menselijk. Moet ik zelf mee dealen. 

Had trek in bier vanavond na mijn dienst, maar dat is helemaal over nu. Helpt mij dan ook nog op een bepaalde manier. Dat wil ik echt niet. Zo onterend. 

Fijne dag allemaal nog.

Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad heel akelig om te lezen. En te bedenken dat er nog wel veel meer Sans zullen zijn, mannen en vrouwen alleen. Ik denk dat San het wel prettig vond om hier zijn verhaal te kunnen doen, naar eigen zeggen had hij alleen het forum nog.

 

bewerkt door Lonster
een stuk weggehaald dat achterhaald is nu door een bericht van ene Doortje, met haar warrige verhaal. *negeerstand aan*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...