Spring naar bijdragen

Donderdag 14 mei 2020


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Hier gisteren toch alvast wat toekomstplannen gemaakt. Ik wil in ieder geval mijn opleiding afmaken. We gaan wonen in vriend zijn huis. Koopwoning, groter, kinderrijke buurt. Gelukkig maar dat je even zwanger bent, hebben dus alle tijd. Vriend staat te popelen om de babykamer klaar te maken. Gisteren al eens gekeken op de baby sites. Gelukkig hebben we aardig dezelfde smaak. Maar voor we de 12 weken voorbij zijn, doen we uiteraard nog helemaal niets. Behalve dat ik een rompertje heb gekregen, met de tekst: mijn mama is de liefste. Dat valt nog te bezien natuurlijk, al hoop ik dat mijn kind dat straks wel vindt, tot ze een puber zijn denk ik :) Zo dromen we alvast wat weg en het is heerlijk om te doen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Cleo66:

Daar had ik dus geen last van gelukkig , maar zo word in films altijd "uitgebeeld" dat het personage wel zwanger zal zijn , "overgeven op het toilet" .  Ik was dan wel weer ontzettend ziek tijdens de bevalling,  overgeven,  diarree en weeen.  Het ligt Alweer bijna 20 jaar achter mij . Vaal denk ik nog gelukzalig terug aan het borstvoeding geven aan oudste . Zo intiem , zo mooi . Wanneer je het kan , raad ik dat ten zeerste aan . Ik stond et zeer sceptisch tegenover,  maar wilde het wel even proberen zodat ik ook wist wat het was . Zoonlief weigerde vanaf toen de fles , dus daar gingen we . 

Ben het zeker van plan. Je hebt tegenwoordig, of misschien is dat altijd al zo, zelfs voorlichting avonden over borstvoeding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag werken, en voor de rest een beetje keutelen
Nog even een uurtje aan mijn diamond Painting werken
Moet opschieten, want heb weer zo'n grote besteld, die ik ga maken voor vriend straks
gelukkig, is dat nog even onderweg want moet uit China komen, nou dan weet je het wel
Twee maanden leveringstijd is niets :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Goede start Lika!  
Hier kwam mijn puber van bijna 13 om 07:10uur naar bedenen om rondje te gaan fietsen .. alsof ze naar school ging. Vond ze fijn :)

NIks, heerlijk dat verheugen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal

Vanmorgen heb ik mijn pc met toebehoren aangesloten, daarna heb ik hem nogal gespannen aangezet. Het werkt! Gelukkig.

Gisteren de muziekinstallatie, nog spannender met al die snoeren, ook gelukt. 
Voor velen zijn deze dingen misschien een peulenschil, voor mij niet. 
Ik ben er niet goed in, vind het spannend,  maar nu ben ik wel trots op mijzelf dat ik het voor elkaar heb gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Onderstaande “dagelijkse gedachte” kreeg ik toegestuurd. Dit is me de laatste maanden niet goed gelukt, Ik heb nog een lange weg te gaan vrees ik.

''Wees handig met onzekerheid, ontspan in de chaos en raak niet in paniek. Dat is het spirituele pad.''
 
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Bor:

Gisteren een vreselijke dag met daarachter een nog vreselijkere nacht. Man man wat een ellende. Wat ben ik ziek geweest en een pijn verschrikkelijk.
Het zal het hoogtepunt geweest zijn want ik voel me zoveel stukken beter en heb zelfs weer wat gegeten zonet.

Dit moet ik niet weer aan de gang hebben, het verpest echt je dag na dag en je nachtrust gaat er ook aan.. dus maar goed blijven drinken voortaan (=note to myself)

Wat vervelend,  had je maar wat van mijn darmen  volgens mij spastische  en heb een lactose  intolerantie    .

Gelukkig lijkt het beter nu voor je duimen maar..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aardappelen, spinazie en biefstuk. 

Sandro, als een recept eenmaal een succes is (die braadsticks), dan blijft mijn man die kopen :D. Hij doet de boodschappen, ik niet. Met wat hij meeneemt verzin ik een maaltijd. Dus die braadsticks heb ik inmiddels op drie verschillende manieren klaargemaakt, haha! Ik geef hem overigens nooit een boodschappenbriefje mee, dat vind ik zó ongelooflijk knullig, dat weiger ik. Hij denkt zelf maar na. En dat doet hij nu al zo'n 37 jaar. Ik doe weer andere dingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jopie:

 

... "dit wil ik niet" is slechts het begin. Daarna komt hopelijk:"maar wat of hoe dan wel?", tenminste, als je echt iets wil veranderen. 

Ik wil echt iets veranderen. Dit is niet meer waar ik voor koos. 

 

 

 

 

Lieve jopie,  enigszins cryptisch voor mij: wil je niet meer wonen zoals je de afgelopen jaren woonde of gaat het verder dan dat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...