Spring naar bijdragen

Woensdag 13 mei 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Hoi,

@Cleo66 alles okay hoor.

Gisteren aantal uren gewerkt. Vandaag oppassen. Doet mij goed om bezig te zijn.

Als ik niets zou doen, ga ik teveel in mijn hoofd zitten. Voor mij funest. Dan ga ik nog meer doemdenken en geen voldoening. Pas op de plaats maken en rustmomenten zijn dan wel weer nodig. Balans.

@takeiteasy raar dat er geen bloed geprikt is. Hoop dat er snel een vervolgbehandeling zal zijn. Was voor mij destijds wel belangrijk.

Gefeliciteerd met de hond.

Zometeen verder helpen met huiswerk. Nog best lastig en zo bang dat ik de methode verkeerd uitleg. Maar goed, ik doe mijn best.

Fijne dag nog allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bor:

Nou nu heb ik ook wat zeg..

Mijn oudste zoon kwam hier en moest naar de Kruidvat en omdat ik zo een krampen heb vroeg ik hem om wat voor me daarvoor mee te nemen.
Komt terug met een flesje met van die geneeskrachtige kruiden erin, hiervan moet je 20 druppels oplossen in water en opdrinken. Mag 3x daags.
Het smaakte al niet vies vond ik dus ik had het zomaar op.

Maar...nu lees ik pas dat het middel 31% alc bevat. 20 druppels is gelijk aan 1 ml.

Gelukkig sta ik niet op de dagpact.:blush:

Mensen kijk uit met Iberogast...dat wilde ik er even mee zeggen.

Vooral als je antabuse of refusal slikt idd....      

Ik zal er zelf geen problemen mee hebben als ik het zal gebruiken als oplossen  verstopping  aangezien  ik dit niet zie als het drinken van alcohol .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lonster:

 

Je gaat de vraag aanpassen. Dat is niet de bedoeling. 

De bedoeling van zulk soort vragen is dat je eerst een situatie bedenkt, een dilemma of vraag die belangrijk is. Vervolgens trek je een kaart met een vraag erop.

Ok is een stuk helder nu ' zal een situatie  bedenken  en daar op dit model vraag een antwoord op geven in mijn  Nice  day app  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ik doelde ook voornamelijk op anta of refu- gebruikers.
Maar misschien kijk je dan eerst ook wel beter op de verpakking of bijsluiter van tevoren als je dat slikt, dat weet ik niet. Maar ik denk ik zeg het maar even..

Zelf slik ik geen anta of refu dus het kan mij geen kwaad verder, als ik het wel van tevoren had geweten had ik het ook genomen.

Maar wel van de dagpact af dan.

Geloof niet dat  ik  idd op de verpakking zal kijken misschien wel een leer om juist bij huis tuin middelen er bij Na te denken.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een bijzondere, maar fijne werkdag. Teveel indrukken opgedaan om op te noemen. Maar : kinderen en ik waren blij elkaar weer te zien en die sfeer hing de héle dag. Fijn. Niet alle kinderen waren er. Dat betekent dat ik behalve lesgeven op locatie( school) dus ook aan thuisonderwijs moet doen op hetzelfde moment. Had ik al verwacht, hectisch dus. Verkouden kind in de klas. Moest dus worden opgehaald door de ouders, ouders boos!  Ze gaven aan niet langer voor hun kind te kunnen zorgen. Helaas, we houden ons aan de voorschriften,  dat kan even niet anders. Ennnn.....die anderhalve meter....tja, ik zei het al, dat wordt ' em niet. Geeft niet, dat had natuurlijk ook iedereen wel al van tevoren kunnen bedenken. Ik heb de puf niet om er meer over te schrijven, ik heb afgelopen nacht maar anderhalf uur geslapen.  Nogmaals, een bijzondere maar fijne werkdag. Ik hou van mijn jongens :D:heart:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Lieke, ik denk dat bij veel ouders de rek er uit is, ze moeten zelf ook werken. Ik snap dat ook wel. Ook gaven ze aan dat ze, net als opa en oma, tot een risicogroep behoren. Ik heb aan gegeven dat dat voor mij óók geldt :).  Maar goed, we volgen de richtlijnen, dat geeft in ieder geval duidelijkheid. Hoop ik. Tja, je zou juist denken: als je zelf tot een risicogroep behoort, waarom werk je dan? Maar goed, ik heb besloten dat ik daar verder geen mening over heb. Het is al rottig genoeg voor iedereen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei nancy:

Nou Lieke, ik denk dat bij veel ouders de rek er uit is, ze moeten zelf ook werken. Ik snap dat ook wel. Ook gaven ze aan dat ze, net als opa en oma, tot een risicogroep behoren. Ik heb aan gegeven dat dat voor mij óók geldt :).  Maar goed, we volgen de richtlijnen, dat geeft in ieder geval duidelijkheid. Hoop ik. Tja, je zou juist denken: als je zelf tot een risicogroep behoort, waarom werk je dan? Maar goed, ik heb besloten dat ik daar verder geen mening over heb. Het is al rottig genoeg voor iedereen. 

Bedoel meer het antwoord  dat ze niet kunnen zorgen meer antwoorden  klonk raar  .. Begrijp uiteraard de rek en het gemis van een goede risico  vrije opvang netwerk.. dat dit een grote rol speelt ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy veel respect voor je, goed gedaan!

Ook een fijne dag/avond gehad.

Kinderen zijn zo puur en eerlijk, soms weet ik er ook niets op te zeggen. Zo ontwapenend en helpend maar ook zo confronterend. Eigenlijk alles in 1.

Ome S jij bent nu alleen he en zien we ome...ook nog weleens, want hij blijft toch ook wel onze oom? Slik

Oudste nichtje, ja dus eigenlijk is de situatie net zoals bij mijn mam en pap. Jullie zijn uit elkaar, gaan de katten dan ook de ene week naar Ome ....en de andere week bij jou? Slik. Mijn antwoord nee alleen in mijn huis maar als hij dat zou willen mag het wel(ja wat moet ik zeggen?)

Jongste neefje(heel introvert) ben blij dat ome..er niet meer is want ik kreeg toch nooit veel voor mijn rapport, van jou wel :D

Heb gekookt toen mijn broertje thuis kwam. Ze vonden het zo gezellig om aan tafel samen te eten met mij erbij. Oudste nichtje benoemde dat ook. Ze wil dat ik nooit iemand meer neem en dat ik dan dit elke dag kan doen. Geweldig toch. Die kinderlogica. Heeft mij heel goed gedaan vandaag. Heerlijke kinderen.

Morgen paar uurtjes werken.

Nog even wat muziek , hoef iig niet om 6 uur op. Heerlijk beetje uitslapen.

Welterusten :moon:

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...