Spring naar bijdragen

onze h. kamer12-5-2020


Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve strijders,

Kon een beetje moeilijk in slaap komen maar heb voor de rest wel goed geslapen. En jullie is het gelukt om die bovenkamer stil te zetten?  Vanavond is er toch weer  een persconferentie van Rutte? Ik bedoel niet de grote want die is volgende week. Want wat zal ik blij zijn als alles weer (normaal) is.

Ik krijg veel te weinig prikkels omdat je geen mens ziet of er contact mee hebt. Logisch dat ik wat somber word. Ik ben dan wel een dierenmens maar heb mensen toch ook nodig, we zijn tenslotte toch kuddedieren. Maar goed ik weet ook dat het weer anders wordt en dat houd me op de been. Niets is blijvend. Dus lachen om dit filmpje. Het is echt leuk.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @bolletje, boos zijn  we zeker niet. Wel apart dat er nog geen reactie is. Zelfs @Louisa en @Yollie reageren niet. Dat brengt mij gelijk tot de vraag: hoe is het met jullie? En de rest? 
Wij zitten nu een midweek op de Veluwe in een bungalow met jacuzzi. De jacuzzi is prima, het is droog maar vooral vandaag behoorlijk fris. Er is niets open (behalve winkels) en dat wisten we natuurlijk van te voren, maar toch is het vreemd en blijft het onwennig. En tja, wanneer wordt het weer normaal? Ik weet het niet en we wachten het maar af, kan nog wel een tijdje duren vrees ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou, wat een stilte.
Hier een dag vol PMS en daarmee een enorm zooite gemaakt tegen mijn partner-_-.... Beetje jammer dat het zo heftig is allemaal. Ik raakte voor het eerst zo overstuur en heb vandaag zelfs paniekaanvallen gehad. Maar het komt goed, dat weet ik.
Maar moest wel een jou denken lieve Ad, @Cyclad58. De momenten dat het je aanvliegt zijn echt niet makkelijk en dan weet je gelijk weer waarom je ooit een benzo gebruikt hebt.
Hoop dat mijn CZS snel weer kalmeert, want het is echt een zooitje in mijn lichaam op dit moment. Wat een onrust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei bolletje:

k krijg veel te weinig prikkels omdat je geen mens ziet of er contact mee hebt. Logisch dat ik wat somber word. Ik ben dan wel een dierenmens maar heb mensen toch ook nodig, we zijn tenslotte toch kuddedieren. Maar goed ik weet ook dat het weer anders wordt en dat houd me op de been. Niets is blijvend. Dus lachen om dit filmpje. Het is echt leuk.

Ik herken het wel een beetje Bol.

Dikke knuffel voor jouB)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu 4 dg zonder medicatie geslapen. 3 a 4 uurtjes. Wel met zweten en nerveusiteit wakker en trillen. Na een half uurtje zakt nerveusiteit weg. Vandaag is trillen beetje minder erg. Ik hoop begin herstel. Ik heb 3 u op de kapperstoel gezeten. Nieuwe look. Ik ben tevreden. Ik vind mezelf er weer goed uitzien. Ook al 12 kg afgevallen. Vanavond eindelijk weer een beetje tv kunnen kijken. Ik kruip er weer vroeg in. En vanaf vandaag geen ene pil meer aangeraakt. De psyhiater mag ze zelf gaan slikken ipv mij steeds meer voor te schrijven. Welterusten voor straks. Morgen nieuwe kansen!!! ♧♧♧

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Yollie:

Ik heb nu 4 dg zonder medicatie geslapen. 3 a 4 uurtjes. Wel met zweten en nerveusiteit wakker en trillen. Na een half uurtje zakt nerveusiteit weg. Vandaag is trillen beetje minder erg. Ik hoop begin herstel. Ik heb 3 u op de kapperstoel gezeten. Nieuwe look. Ik ben tevreden. Ik vind mezelf er weer goed uitzien. Ook al 12 kg afgevallen. Vanavond eindelijk weer een beetje tv kunnen kijken. Ik kruip er weer vroeg in. En vanaf vandaag geen ene pil meer aangeraakt. De psyhiater mag ze zelf gaan slikken ipv mij steeds meer voor te schrijven. Welterusten voor straks. Morgen nieuwe kansen!!! ♧♧♧

zet em op lieverd! Fijn om deze positieve ontwikkeling te lezen. Houd je daar aan vast als het op en neer  gaat ( wat vaak zo is  bij benzo ontwenning!)  Ben echt blij voor je:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kannietmeer:

Nou nou, wat een stilte.
Hier een dag vol PMS en daarmee een enorm zooite gemaakt tegen mijn partner-_-.... Beetje jammer dat het zo heftig is allemaal. Ik raakte voor het eerst zo overstuur en heb vandaag zelfs paniekaanvallen gehad. Maar het komt goed, dat weet ik.
Maar moest wel een jou denken lieve Ad, @Cyclad58. De momenten dat het je aanvliegt zijn echt niet makkelijk en dan weet je gelijk weer waarom je ooit een benzo gebruikt hebt.
Hoop dat mijn CZS snel weer kalmeert, want het is echt een zooitje in mijn lichaam op dit moment. Wat een onrust!

Tjee Liz @Kannietmeer, Het is maar goed dat mannen geen PMS hebben, wij zouden er helemaal niet mee kunnen omgaan denk ik. Gelukkig gaat dit weer over. :heart:

Ik heb vannacht zonder Temazepam geslapen. Nou ja, geslapen, op en af een half uur wakker en een half uur slapen. Erg vermoeiend. Hopelijk krijg ik geen last van ontwenning (ik houd er wel rekening mee) en vannacht probeer ik het weer zonder. We zijn een midweek weg en wie weet is dit het goede moment. Kon gelukkig wel rustig blijven, al is het nu na het opstaan wel weer een gespannen boel in mijn buik en armen. Dat moet dan maar. Straks de jacuzzi in! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Cyclad58:

Tjee Liz @Kannietmeer, Het is maar goed dat mannen geen PMS hebben, wij zouden er helemaal niet mee kunnen omgaan denk ik. Gelukkig gaat dit weer over. :heart:

Ik heb vannacht zonder Temazepam geslapen. Nou ja, geslapen, op en af een half uur wakker en een half uur slapen. Erg vermoeiend. Hopelijk krijg ik geen last van ontwenning (ik houd er wel rekening mee) en vannacht probeer ik het weer zonder. We zijn een midweek weg en wie weet is dit het goede moment. Kon gelukkig wel rustig blijven, al is het nu na het opstaan wel weer een gespannen boel in mijn buik en armen. Dat moet dan maar. Straks de jacuzzi in! 

 

Thanks Ad.  Wacht maar,  op een dag weten ze dat mannen net zo lijden onder iets anders en daarom soms zulke monsters kunnen zijn :D.
Ik vond het vroeger  altijd zo gek en oneerlijk als ze vrouwen met PMS afschilderden als heksen die totaal onbetrouwbaar gedrag vertoonde, gemeen en sjaggerijnig, of dramatisch en depressief.... Nu ben ik 42 en weet ik dat het lijden reeel is en echt diep kan gaan. De karikaturen zijn gemeen en het gaat echt om een diepe lijdensweg die geleid door hormonen door dal en nog dieper dal kunnen gaan.
Vandaag ben ik ietsje beter, maar duidelijk nog steeds van slag. Maar ik kijk wel uit dat ik mijn vriend daar van de schuld ga geven, want het zit in mij, het ligt niet aan hem


Fijn dat jij  hebt geslapen zonder hulp. Laten we hopen dat je dat weer langer en langer volhoud en dat je er weer vertrouwen in krijgt dat ook jouw proces vooruit gaat.  Die Jacuzzi klinkt wel echt heel fijn. Ik hoop dat je daar dan ook lekker van kan genieten.:rose:

Jij bent regelmatig links en rechts op vakantie in huisjes. Zijn er plekken die je extra kan aanbevelen, of specifieke vakantieparken of huisjes? Ik zoek luxe en alles erop en eraan het liefst. Ik wil ook jacuzzi, sauna,  als het even kan openhaard of vuurkorf buiten, ik wil water en bootjes, ik wil een regendouche en een  bad en ik wil  ik wil  ik wil:lol:. Heb je een tip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

Thanks Ad.  Wacht maar,  op een dag weten ze dat mannen net zo lijden onder iets anders en daarom soms zulke monsters kunnen zijn :D.
Ik vond het vroeger  altijd zo gek en oneerlijk als ze vrouwen met PMS afschilderden als heksen die totaal onbetrouwbaar gedrag vertoonde, gemeen en sjaggerijnig, of dramatisch en depressief.... Nu ben ik 42 en weet ik dat het lijden reeel is en echt diep kan gaan. De karikaturen zijn gemeen en het gaat echt om een diepe lijdensweg die geleid door hormonen door dal en nog dieper dal kunnen gaan.
Vandaag ben ik ietsje beter, maar duidelijk nog steeds van slag. Maar ik kijk wel uit dat ik mijn vriend daar van de schuld ga geven, want het zit in mij, het ligt niet aan hem


Fijn dat jij  hebt geslapen zonder hulp. Laten we hopen dat je dat weer langer en langer volhoud en dat je er weer vertrouwen in krijgt dat ook jouw proces vooruit gaat.  Die Jacuzzi klinkt wel echt heel fijn. Ik hoop dat je daar dan ook lekker van kan genieten.:rose:

Jij bent regelmatig links en rechts op vakantie in huisjes. Zijn er plekken die je extra kan aanbevelen, of specifieke vakantieparken of huisjes? Ik zoek luxe en alles erop en eraan het liefst. Ik wil ook jacuzzi, sauna,  als het even kan openhaard of vuurkorf buiten, ik wil water en bootjes, ik wil een regendouche en een  bad en ik wil  ik wil  ik wil:lol:. Heb je een tip?

Luxe huisjes met alles er op en er aan: zoek eens op Marveld Recreatie in Groenlo. Geweldige huisjes en een mooie , rustige omgeving. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Cyclad58:

Luxe huisjes met alles er op en er aan: zoek eens op Marveld Recreatie in Groenlo. Geweldige huisjes en een mooie , rustige omgeving. 

Das dicht bij mij in de buurt Ad, haha. 

 

16 uur geleden zei Kannietmeer:

Thanks Ad.  Wacht maar,  op een dag weten ze dat mannen net zo lijden onder iets anders en daarom soms zulke monsters kunnen zijn :D.
Ik vond het vroeger  altijd zo gek en oneerlijk als ze vrouwen met PMS afschilderden als heksen die totaal onbetrouwbaar gedrag vertoonde, gemeen en sjaggerijnig, of dramatisch en depressief.... Nu ben ik 42 en weet ik dat het lijden reeel is en echt diep kan gaan. De karikaturen zijn gemeen en het gaat echt om een diepe lijdensweg die geleid door hormonen door dal en nog dieper dal kunnen gaan.
Vandaag ben ik ietsje beter, maar duidelijk nog steeds van slag. Maar ik kijk wel uit dat ik mijn vriend daar van de schuld ga geven, want het zit in mij, het ligt niet aan hem


Fijn dat jij  hebt geslapen zonder hulp. Laten we hopen dat je dat weer langer en langer volhoud en dat je er weer vertrouwen in krijgt dat ook jouw proces vooruit gaat.  Die Jacuzzi klinkt wel echt heel fijn. Ik hoop dat je daar dan ook lekker van kan genieten.:rose:

Jij bent regelmatig links en rechts op vakantie in huisjes. Zijn er plekken die je extra kan aanbevelen, of specifieke vakantieparken of huisjes? Ik zoek luxe en alles erop en eraan het liefst. Ik wil ook jacuzzi, sauna,  als het even kan openhaard of vuurkorf buiten, ik wil water en bootjes, ik wil een regendouche en een  bad en ik wil  ik wil  ik wil:lol:. Heb je een tip?

Hof van Saksen van landal is echt een toppark. Mooiste park waar wij tot nu toe zijn geweest en we hebben heel wat parken gezien. Je betaalt er ook voor trouwens, maar zeker een aanrader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-5-2020 om 21:34 zei Kannietmeer:

Nou nou, wat een stilte.
Hier een dag vol PMS en daarmee een enorm zooite gemaakt tegen mijn partner-_-.... Beetje jammer dat het zo heftig is allemaal. Ik raakte voor het eerst zo overstuur en heb vandaag zelfs paniekaanvallen gehad. Maar het komt goed, dat weet ik.
Maar moest wel een jou denken lieve Ad, @Cyclad58. De momenten dat het je aanvliegt zijn echt niet makkelijk en dan weet je gelijk weer waarom je ooit een benzo gebruikt hebt.
Hoop dat mijn CZS snel weer kalmeert, want het is echt een zooitje in mijn lichaam op dit moment. Wat een onrust!

@Kannietmeerwat bedoel je met zooitje in je lichaam. Waar heb je last van? Sterkte. Ik las op benzobuddies dat pms klachten ook erg zijn bij benzos.

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...