Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
niks

Dinsdag 12 mei 2020

Aanbevolen berichten

Nu mag ik steeds niet bij heit komen vanwege corona maar nu mag ik wel een tray bier komen brengen. Ik zeg nog alc vrij bedoel je.. antwoord, nee natuurlijk niet.

Nou dan weet ik ook waar hij de afgelopen maanden dus was. Dan is online winkelen en corona een uitkomst natuurlijk. Bor ziet niet.

Bah, bah, bah!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Adri02:

Nou, je kan je tijd beter besteden. Antoinette Hertsenberger was op snoepreis naar IJsland en Israël geweest om ons te laten weten dat jongeren op IJsland pas vanaf hun 20-ste gaan drinken, dat sommige 'geleerden' in Israël denken dat je met een prlwitzkofsky-hoed op van de drank af kan geraken en dat in het algemeen een maandje drankonthouding een lagere bloeddruk en betere leverwaarden oplevert. Niets nieuws onder de zon dus. Of ja, die hoed ...

En dus toch nog de aflevering uitgekeken blijkbaar :)

Ik vond het ook niet mega interessant, maar die psychologische onderzoekjes nog best grappig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Sandro:

Ik vond het ook niet mega interessant, maar die psychologische onderzoekjes nog best grappig.

Jep ik ook , nog bedankt voor de tip 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Sandro:

Ja, maar wel met de methode grote stappen, snel thuis: steeds 5 minuten doorgespoeld, dus die drie kwartier gecomprimeerd tot minder dan 10 minuten. Toen wist ik (meer dan) genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier net aan bij oppaskinderen voor morgen. 

Enigszins verkleumd naar binnen met een "ah, wat verlamg ik naar een warme douche". Waarop dochter droog antwoordt:"we hebben cv-problemen en al twee dagen geen warme douche" 

Oef, ontzetting.

Een-nul. 

Welterusten allen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verbaas me toch steeds weer een beetje hoe vroeg de afmeldingen binnen komen. De zon is nog niet eens onder. Maar slaap lekker mensen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat mooi @niks dat je ook het hartje hebt gehoord, bijzonder moment. Trouwens met een kindje ontmoet je veel andere moeders: op de creche/schoolplein/speeltuin/clubjes etc. Weet zeker dat je er vriendinnen bij krijgt! Leuk dat je ons op de hoogte houdt wb je zwangerschap. @Etty bedankt voor je inspirerende bijdrage op dagdraad gisteren, net gelezen. Drukke dag gehad vandaag en nu lekker in de chillmodus:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Rosee:

Ahh @Jopie wat jammer, kan me helemaal indenken hoe je je had verheugd op n lekkere warme douche:blush:

Nee joh, het was een grapje :) en ik trapje er vol in.

Nog even ingelogd, was vergeten @nancy veel sterkte en succes voor morgen te wensen. Bij deze. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Sandro:

Verbaas me toch steeds weer een beetje hoe vroeg de afmeldingen binnen komen. De zon is nog niet eens onder. Maar slaap lekker mensen :)

Hier ook een vroege afmelding. Bij mij gaat om kwart over 5 de wekker daarom lig ik er ook altijd vroeg in, anders red ik het niet overdag. Heb echt mijn slaapuurtjes nodig. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen,

Sennepeulen gebruiken Bor, deed mijn oma ook altijd. Nou weet ik niet meer precies waarvoor ze dat deed maar het was voor de darmen.

Te gebruiken bij verstopping @bolletje, ik heb het vroeger vaak gebruikt. Alleen wel oppassen wanneer je het neemt @Bor, want het kan sterk werken dus zorg dat je niet onderweg bent ofzo, want ophouden is er dan niet meer bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Yana:

Ik zou er vrij over schrijven hoor. Ik was graag moeder geworden, dat is niet gebeurd, maar het zou erg zijn als blije zwangeren en kleine kinderen me daarom zouden mijden. Jouw blijdschap (en zorgen) mag er evengoed zijn als mijn verdriet.

Ik weet niet wie je wilt sparen @niks, maar voor mij geldt hetzelfde als wat @Yanaschrijft. Jouw vreugde en mijn verdriet zijn er tegelijkertijd, zo kan het zijn in het leven. Ik hoop dat je wel blijft schrijven. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...