Spring naar bijdragen

Dinsdag 12 mei 2020


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Hier al een uurtje al het wasgoed weg gestreken, dus dat is weer lekker opgeruimd :)
hier bewolkt., vrij koud en licht buiig .

Bor;

2 liter water per dag
geweekte gedroogde pruimen bij het ontbijt, alsmede een eetlepel gebroken lijnzaad door de yoghurt of zo
Veel groenten, 2 stuks fruit op de dag, volkorenproducten (brood, spaghetti, macaroni, en zilvervliesrijst, geen witte producten gebruiken)
elke dag een wandeling van minimaal een half uur
nou, als het dan nog niet gaat, dan weet ik het niet meer hoor ;)

Niks,

Leuk, naar de verloskundige
(Ik lustte ook geen koffie toen ik zwanger was )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niets kunnen eten en dan jouw lijst wegwerken Raps?
Als ik vroeger een vastenperiode startte moest ik ook
eerst de darmen leeg hebben, zodat alles goed doorgespoeld zou worden.
Van sennenpeulenthee kreeg ik enorme krampen, maar als ik bitterzout nam niet.
Dat is een onschuldig middel vergeleken bij pillen hoor Bor, en daar raak je niet aan verslaafd.
Maar wat je ook neemt, doe het kort, hoe eerder jouw eigen systeem weer op gang komt hoe beter.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je bijna niets kan eten, dan in elk geval 2 liter water en een beetje van "mijn "lijst, maar die lijnzaad en gedroogde pruimen zeker proberen
Er is ook senna thee inderdaad, zit volgens mij ook vaak in detoxthee, maar herinner me ook buik krampen
Lijkt niet slim inderdaad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat verhaal eigenlijk nooit zo geloofd,
ik ben een koffiedrinker, en drink alleen water
in de sauna, als ik sport of aan het strand lig.
Soms drink ik thee, om niet nig meer aan de koffie
verslaafd te raken. Maar nooit klachten gehad over
welk orgaan dan ook. Het kan dat ik de uitzondering ben,
die de regel bevestigt, maar zo voelt het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

like betekent niet alleen of specifiek leuk, voor mij dus, Bor
Zelf like ik als ik geraakt word
of de ander wil laten weten; je wordt gelezen
of ik waardeer dit schrijven erg
of..... of..... van alles dus

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei niks:

Ongeveer 1 cm, een kloppend hartje, 7 weken en 4 dagen, uitgerekend op 25 december :) Dus als we op de arrenslee zitten maar op zoek naar een herberg. ;)

Arrenslee??? Ik denk toch echt dat je zo binnenkort opzoek mag naar een ezeltje ;) En wat heerlijk, ook een hartje gehoord, mooi :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Adri02:

Nou, je kan je tijd beter besteden. Antoinette Hertsenberger was op snoepreis naar IJsland en Israël geweest om ons te laten weten dat jongeren op IJsland pas vanaf hun 20-ste gaan drinken, dat sommige 'geleerden' in Israël denken dat je met een prlwitzkofsky-hoed op van de drank af kan geraken en dat in het algemeen een maandje drankonthouding een lagere bloeddruk en betere leverwaarden oplevert. Niets nieuws onder de zon dus. Of ja, die hoed ...

En dus toch nog de aflevering uitgekeken blijkbaar :)

Ik vond het ook niet mega interessant, maar die psychologische onderzoekjes nog best grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mooi @niks dat je ook het hartje hebt gehoord, bijzonder moment. Trouwens met een kindje ontmoet je veel andere moeders: op de creche/schoolplein/speeltuin/clubjes etc. Weet zeker dat je er vriendinnen bij krijgt! Leuk dat je ons op de hoogte houdt wb je zwangerschap. @Etty bedankt voor je inspirerende bijdrage op dagdraad gisteren, net gelezen. Drukke dag gehad vandaag en nu lekker in de chillmodus:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Sandro:

Verbaas me toch steeds weer een beetje hoe vroeg de afmeldingen binnen komen. De zon is nog niet eens onder. Maar slaap lekker mensen :)

Hier ook een vroege afmelding. Bij mij gaat om kwart over 5 de wekker daarom lig ik er ook altijd vroeg in, anders red ik het niet overdag. Heb echt mijn slaapuurtjes nodig. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...