Spring naar bijdragen

Huiskamer 07052020


Aanbevolen berichten

6 mei 10 mg oxazepam ingenomen. Geslapen van 24.00 tot 6.00 . Heerlijk wakker. Trilvrij . Na een uur weer keihard trillen. Heel de dag bezig geweest. Alleen maar trillen. Besloten over te stappen op diazepam. Kreeg gisteravond van een vriend die verslavingarts is diazepam. 1.00 ingenomen 10 diaz. Half 4 weer wakker. Keihard trillen.  Daarna Oxazepam 10 mg ingenomen. Ik hoop dat ik verder slaap. Kan niet zo goed doorademen. Ik weet het niet meer. Hopelijk val ik in slaap en krijg geen hartstilstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hartstilstand???:wacko:

Goeie morgen kanjers,

Hebben jullie Rutte gevolgd? Nog 3 weken en dan kunnen we hoogstwaarschijnlijk weer aan de gang. Heerlijk. Ben zoooooooo blij:lol:

Vandaag vlug bed opmaken, even alles na lopen en dan, naar buiten.

Hebben jullie een beetje kunnen slapen kanjers. Wat gaan jullie doen vandaag?

Horen we nu niets meer van Wilhelmina of heb ik er overheen gelezen?

Even een stevige :lips: geven aan onze Cyclad.  Plaatjes Kusjes knuffels

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei bolletje:

Een hartstilstand???:wacko:

Goeie morgen kanjers,

Hebben jullie Rutte gevolgd? Nog 3 weken en dan kunnen we hoogstwaarschijnlijk weer aan de gang. Heerlijk. Ben zoooooooo blij:lol:

Vandaag vlug bed opmaken, even alles na lopen en dan, naar buiten.

Hebben jullie een beetje kunnen slapen kanjers. Wat gaan jullie doen vandaag?

Horen we nu niets meer van Wilhelmina of heb ik er overheen gelezen?

Even een stevige :lips: geven aan onze Cyclad.  Plaatjes Kusjes knuffels

Ach. Ik ben zo blij ziek van afbouwen kan amper slapen  tinnitus depressief ik voel me vreselijk hartkloppingen  geluid kan ik niet verdragen trillen  visite kan ik niet verdragen derelisatisatie  angst nooit zo erg geweest ik ben mezelf niet meer    liefs    Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik heb geslapen maar ben doodmoe. Uitgeput. In hoofd en lijf. Gister wakker met pijn in de maag. Soort brandt op 1 plek. Alsof er een gat in de maag zit. In sept ook gehad maar kan me niet herinneren dat ik t zo zwaar had ermee. En toen Had ik ook helse pijn. Verschil is mn energie en hoofd die slechter zijn. Dat is gewoon nu zwaarder. 

Enfin gister gewoon 2 crackers naar binnen gewerkt als middag maaltijd. Wat een gevecht. Maar t zat er in. Ik was misselijk. Maar rustig. Kon goed ontspannen en heb zelfs geslapen in de middag. Het was houdbaar. Voelde me energieker en beter in mn hoofd. Had wel diarree. 

En constant die brandende pijn op 1 plek. Maar Ik kon wel beter eten dan gisteren. Dus heb zoveel mogelijk naar binnen gewerkt. Opeens ging mn hoofd raar doen. Werd heel moe en huilen. Ik ging op de bank zitten en dat ging maar mn maag voelde vreselijk opeens. Kon niks meer eten. Een luchtballon. Pas in de avond zakte t wat af en kreeg ik weer zuurbranden. Kruik erop en ik voelde t minder en kon dan toch ff nog ontspannen. 

O ik kan niet meer verder schrijven. Krijg nu weer enorme pijn. Lijkt wel of de nexium niets doet. Vreselijk. Ik kan bijna niet ademen. Mn buik heen en weer doet pijn. Heb net ontbeten en dat valt niet goed. 

Okee rustig in en uit ademen. Alst eten wat zakt trekt de pijn ook wat weg... de maagpijn is echt een mega interne prikkel. Ik raak er zo moe en in de war van. Wil zo graag een maagonderzoek. Maar ben te moe. Nu gis ik int duister en kan alleen hopen dat t betert. Het voelt als een maagzweer.

Nou ja heb mn dagboekschrijfsels gekeken en in sept dacht ik ook dit gaat nooit over. O die pijn vreet energie. 

Gister de arts van Radboud gebeld en hij zei dat echt maagpijn niet van de benzos komt. Dat heeft ie nog nooit meegemaakt. Wel langzamere maaglediging maar niet een brandende pijn op 1 plek. Dat klinkt meer als een zweer en dat krijg je niet van de benzos. 

Pfff ik weet niet hoe lang ik dit trek niet eten en die pijn. Het vreet me helemaal leeg. 

Het is nog erger op de nexium en dacht dat dat beter zou helpen dan omeprazol. Goed nu 3e dag. Miss gaat t nog wat doen. Ik braak geen bloed.

Mn hoofd is helemaal in de war door de pijn. Heftige interne prikkels die me helemaal raar maken in t hoofd. Ik vergeet ook veel.

Pfff het is echt afzien mn arme maagje. Het brandt gewoon. Heb net een pil genomen. Hopelijk gaat t wat verlichten.

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Yollie:

6 mei 10 mg oxazepam ingenomen. Geslapen van 24.00 tot 6.00 . Heerlijk wakker. Trilvrij . Na een uur weer keihard trillen. Heel de dag bezig geweest. Alleen maar trillen. Besloten over te stappen op diazepam. Kreeg gisteravond van een vriend die verslavingarts is diazepam. 1.00 ingenomen 10 diaz. Half 4 weer wakker. Keihard trillen.  Daarna Oxazepam 10 mg ingenomen. Ik hoop dat ik verder slaap. Kan niet zo goed doorademen. Ik weet het niet meer. Hopelijk val ik in slaap en krijg geen hartstilstand.

Ik kreeg gister een gedachte. Dacht even aan de psalm die je citeerde en toen kwam bij mij psalm 23 in mn hoofd. 

Maar slik je nu dia en oxa door elkaar? O Yo wat een gerommel. Ga met een plan komen lieverd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Louisa:

Goedemorgen.

Ik heb geslapen maar ben doodmoe. Uitgeput. In hoofd en lijf. Gister wakker met pijn in de maag. Soort brandt op 1 plek. Alsof er een gat in de maag zit. In sept ook gehad maar kan me niet herinneren dat ik zo zwaar had. Verschil is mn energie en hoofd die slechter zijn. 

Enfin gister gewoon 2 crackers naar binnen gewerkt als middag maaltijd. Wat een gevecht. Maar t zat er in. Ik was misselijk. Maar rustig. Kon goed ontspannen en heb zelfs geslapen in de middag. Het was houdbaar. Voelde me energieker en beter in mn hoofd. Had wel diarree. 

En constant die brandende pijn op 1 plek. Maar Ik kon wel beter eten dan gisteren. Dus heb zoveel mogelijk naar binnen gewerkt. Opeens ging mn hoofd raar doen. Werd heel moe en huilen. Ik ging op de bank zitten en dat ging maar mn maag voelde vreselijk. Een luchtballon. 

O ik kan niet meer verder schrijven. Krijg nu weer enorme pijn. Lijkt wel of de nexium niets doet. Vreselijk. Ik kan bijna niet ademen. Mn buik heen en weer doet pijn. Heb net ontbeten en dat valt niet goed. 

Okee rustig in en uit ademen. Alst eten wat zakt... de maagpijn is echt een mega interne prikkel. Ik raak er zo moe en in de war van. Wil zo graag een maagonderzoek. Maar ben te moe. Nu gis ik int duister en kan alleen hopen dat t betert. Het voelt als een maagzweer.

Nou ja heb mn dagboekschrijfsels gekeken en in sept dacht ik ook dit gaat nooit over. O die pijn vreet energie. 

Gister de arts van Radboud gebeld en hij zei dat echt maagpijn niet van de benzos komt. Dat heeft ie nog nooit meegemaakt. Wel langzamere maaglediging maar niet een brandende pijn op 1 plek. Dat klinkt meer als een zweer en dat krijg je niet van de benzos. 

Pfff ik weet niet hoe lang ik dit trek niet eten en die pijn. Het vreet me helemaal leeg. 

Het is nog erger op de nexium en dacht dat dat beter zou helpen dan omeprazol. Goed nu 3e dag. Miss gaat t nog wat doen. Ik braak geen bloed.

Mn hoofd is helemaal in de war door hallo 

17 minuten geleden zei Louisa:

Goedemorgen.

Ik heb geslapen maar ben doodmoe. Uitgeput. In hoofd en lijf. Gister wakker met pijn in de maag. Soort brandt op 1 plek. Alsof er een gat in de maag zit. In sept ook gehad maar kan me niet herinneren dat ik zo zwaar had. Verschil is mn energie en hoofd die slechter zijn. 

Enfin gister gewoon 2 crackers naar binnen gewerkt als middag maaltijd. Wat een gevecht. Maar t zat er in. Ik was misselijk. Maar rustig. Kon goed ontspannen en heb zelfs geslapen in de middag. Het was houdbaar. Voelde me energieker en beter in mn hoofd. Had wel diarree. 

En constant die brandende pijn op 1 plek. Maar Ik kon wel beter eten dan gisteren. Dus heb zoveel mogelijk naar binnen gewerkt. Opeens ging mn hoofd raar doen. Werd heel moe en huilen. Ik ging op de bank zitten en dat ging maar mn maag voelde vreselijk. Een luchtballon. 

O ik kan niet meer verder schrijven. Krijg nu weer enorme pijn. Lijkt wel of de nexium niets doet. Vreselijk. Ik kan bijna niet ademen. Mn buik heen en weer doet pijn. Heb net ontbeten en dat valt niet goed. 

Okee rustig in en uit ademen. Alst eten wat zakt... de maagpijn is echt een mega interne prikkel. Ik raak er zo moe en in de war van. Wil zo graag een maagonderzoek. Maar ben te moe. Nu gis ik int duister en kan alleen hopen dat t betert. Het voelt als een maagzweer.

Nou ja heb mn dagboekschrijfsels gekeken en in sept dacht ik ook dit gaat nooit over. O die pijn vreet energie. 

Gister de arts van Radboud gebeld en hij zei dat echt maagpijn niet van de benzos komt. Dat heeft ie nog nooit meegemaakt. Wel langzamere maaglediging maar niet een brandende pijn op 1 plek. Dat klinkt meer als een zweer en dat krijg je niet van de benzos. 

Pfff ik weet niet hoe lang ik dit trek niet eten en die pijn. Het vreet me helemaal leeg. 

Het is nog erger op de nexium en dacht dat dat beter zou helpen dan omeprazol. Goed nu 3e dag. Miss gaat t nog wat doen. Ik braak geen bloed.

Mn hoofd is helemaal in de war door de pijn. Heftige interne prikkels die me helemaal raar maken in t hoofd. Ik vergeet ook veel.

Pfff het is echt afzien mn arme maagje. Het brandt gewoon. Heb net een pil genomen. Hopelijk gaat t wat verlichten.

pijn. Heftige interne prikkels die me helemaal raar maken in t hoofd. Ik vergeet ook veel.

Pfff het is echt afzien mn arme maagje. Het brandt gewoon. Heb net een pil genomen. Hopelijk gaat t wat verlichten.

hallo Louisa

 

Zit met verbazing en oprecht medelijden je verhalen te lezen,wat een hel leef jij in wat doen ze ons toch áán, met al die pillen,je hebt snel goede hulp nódig, ikzelf zit al 2 manden op 10 mg,diazepam ,is omgezet, van lorezepam,ben in de lieve goed klniek, afgebouwd in 3 weken van 35mg naar 10 mg diazepam en het wordt met de dag gekker,ook gere ik,geen puf om eten te koken,heb tinnitus, is hierdoor helemaal gek geworden,veel te hard,tot aan hypercauses toe,kan geen geluid meer aan,buurman hiernaast doet niet anders als grasmaaien,kantemaaien,en met de hoge druk spuit, zijn pad schoonspringen,mijn hersens worden er knetter van,slaap ook heel slecht door eindeloze oorsuis aanvallen elke nacht,daardoor hoor ik overdag alles te hard,ben ook op,huis arts snapt het niet, 

behandelaar ook niet,komt niet méér, de zes weken zijn voorbij,zit nu wel bij antes via whats ap camera, mijn hoofd wordt knetter,van die diazepam,,op 21mei hen ik een in take gesprek,het zoveelste hulp,lijdt allemaal tot niets, mijn lang wordt ook steeds gekker,wens je hoop en dat het gauw beter wordt liefs van face

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei face:

hallo Louisa

 

Zit met verbazing en oprecht medelijden je verhalen te lezen,wat een hel leef jij in wat doen ze ons toch áán, met al die pillen,je hebt snel goede hulp nódig, ikzelf zit al 2 manden op 10 mg,diazepam ,is omgezet, van lorezepam,ben in de lieve goed klniek, afgebouwd in 3 weken van 35mg naar 10 mg diazepam en het wordt met de dag gekker,ook gere ik,geen puf om eten te koken,heb tinnitus, is hierdoor helemaal gek geworden,veel te hard,tot aan hypercauses toe,kan geen geluid meer aan,buurman hiernaast doet niet anders als grasmaaien,kantemaaien,en met de hoge druk spuit, zijn pad schoonspringen,mijn hersens worden er knetter van,slaap ook heel slecht door eindeloze oorsuis aanvallen elke nacht,daardoor hoor ik overdag alles te hard,ben ook op,huis arts snapt het niet, 

behandelaar ook niet,komt niet méér, de zes weken zijn voorbij,zit nu wel bij antes via whats ap camera, mijn hoofd wordt knetter,van die diazepam,,op 21mei hen ik een in take gesprek,het zoveelste hulp,lijdt allemaal tot niets, mijn lang wordt ook steeds gekker,wens je hoop en dat het gauw beter wordt liefs van face

Nee huisarts snapt niet wat t is om op te zijn. Ze reageren er niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilhelmina Blijf je vandaag wat meer bij ons? Schrijf maar rustig over wat je allemaal voelt meis. Hoe is het trouwens met je hondje? 

Lou die rotgevoelens komen niet door de pijn maar hoe jij die pijn interpreteert. Dat maakt het zo moeilijk voor je. Je koppelt de pijn aan een maagzweer.

Weet je nog dat je het de vorige week heel goed naar het positieve kon draaien, heb je dat nu ook al geprobeerd? Gisteren kon je wel eten toen het wat rustiger was, dat kan niet als je echt een maagzweer hebt (denk ik). Probeer weer eens wat kalm te worden meis.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Wilhelmina Blijf je vandaag wat meer bij ons? Schrijf maar rustig over wat je allemaal voelt meis. Hoe is het trouwens met je hondje? 

Lou die rotgevoelens komen niet door de pijn maar hoe jij die pijn interpreteert. Dat maakt het zo moeilijk voor je. Je koppelt de pijn aan een maagzweer.

Weet je nog dat je het de vorige week heel goed naar het positieve kon draaien, heb je dat nu ook al geprobeerd? Gisteren kon je wel eten toen het wat rustiger was, dat kan niet als je echt een maagzweer hebt (denk ik). Probeer weer eens wat kalm te worden meis.

Nee ik kon toen ook niet eten Bol. Al weken niet meer. Sinds de buikgriep. Met maagzweer kan je wel wat eten. Het voelt gewoon als in sept 2019. Brandende pijn op die plek constant. Alsof er een gat zit. Weet niet of t een maagzweer is of gewoon slijmvliesirritatie. Maar het is niet okee met de maag. Ook in rust pijn. 

Maar ben zo in de war in mn hoofd. Zo moe. Ik weet het niet meer. Lijkt allemaal niet echt.

Maar feit is eten wil niet goed. Bepaalde producten vallen redelijk. Maar had citroen in glas op want dat is tegen opgeblazen gevoel maar dat brandt!!!!

En ja stress braken roken maakt t niet beter. Ben bang dat t niet meer weggaat.

Ik eet kleine beetjes. 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Een hartstilstand???:wacko:

Goeie morgen kanjers,

Hebben jullie Rutte gevolgd? Nog 3 weken en dan kunnen we hoogstwaarschijnlijk weer aan de gang. Heerlijk. Ben zoooooooo blij:lol:

Vandaag vlug bed opmaken, even alles na lopen en dan, naar buiten.

Hebben jullie een beetje kunnen slapen kanjers. Wat gaan jullie doen vandaag?

Horen we nu niets meer van Wilhelmina of heb ik er overheen gelezen?

Even een stevige :lips: geven aan onze Cyclad.  Plaatjes Kusjes knuffels

Ik zit nu op driekwart van bromazepan dan is die zooi op maar ik moet langzaam doen ben heel gevoelig voor dat gif maar het is een lijdings weg ben misselijk hart klopt snachts in mijn oor overdag niet ik vind dat de laatste loodjes heel zwaar zijn onmenselijk te zwaar om te dragen.  Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Wilhelmina:

Ik zit nu op driekwart van bromazepan dan is die zooi op maar ik moet langzaam doen ben heel gevoelig voor dat gif maar het is een lijdings weg ben misselijk hart klopt snachts in mijn oor overdag niet ik vind dat de laatste loodjes heel zwaar zijn onmenselijk te zwaar om te dragen.  Wilhelmina

 

Meisies ik heb jullie zo hard nodig  ik heb het heel zwaar met allemaal rare gedachten  ik heb gelukkig mijn. hond ze zit voor het raam te kijken of er katten lopen  liefs     wil ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste vraagsteller,
 
Wat vervelend dat je nog zo veel klachten ervaart!
Maar wel knap dat je desondanks nog steeds gestopt bent met deze medicatie!
 
Omdat je al 8 weken gestopt bent, kun je ervan uitgaan dat de klachten die je hebt, niet meer gerelateerd zijn aan het afkicken. 
Echte ontwenningsverschijnselen heb je tot maximaal 2 weken nadat je gestopt bent.
 
De klachten die jij ervaart, hebben dus waarschijnlijk een andere oorzaak. Het is bijvoorbeeld goed mogelijk dat deze te maken hebben met je angststoornis.
Het is belangrijk dat je hier nu verder mee aan de slag gaat. Hopelijk doen je dit ook al bij Altrecht. Zo niet, dan zou ik hier zeker aangeven dat je daar wel behoefte aan hebt. Of anders bij je huisarts informeren welke andere hulp er geboden kan worden. 
 

We hopen je hiermee van dienst te zijn.
 

Met vriendelijke groet,

Uw support Team 
| Het antwoord op jouw vraag

Het antwoord op jouw vraag is de Vraag & Antwoord service van Jellinek

 
afbeelding
Volg ons ook op: afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding
 
Jellinek is onderdeel van Arkin 

 

 

 

 

 

 

 

Van: yolandahaarloo@hotmail.com <yolandahaarloo@hotmail.com>
Verzonden: maandag 4 mei 2020 16:58
Aan: info-antwoordopjevraag <info@hetantwoordopjouwvraag.nl>
Onderwerp: Afkickverschijnselen
 
Onderwerp
  Afkickverschijnselen
Ik ben
  Op zoek naar hulp voor mijzelf
Waarmee kunnen we je helpen?
  Ik ben al onder behandeling bij altrecht. 8 wk van xanax en imipramine af. 5 jr geslikt voor angststoornis. Bloeddruk hoog. Slaap nauwelijks. Ergste inwendige trillingen. Psyhiater ontkent dat dit van afbouw is. Hoe moet ik dit volhouden. Ik wil geen pillen meer
Ik kom uit
  Utrecht
Je e-mailadres
  yolandahaarloo@hotmail.com

Deze e-mail is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en bevat mogelijk vertrouwelijke informatie. Alleen de geadresseerde mag kennisnemen en gebruikmaken van de inhoud van deze e-mail. Indien deze e-mail per vergissing bij u is terechtgekomen, verzoeken wij u daar zorgvuldig mee om te gaan, ons daarover direct te informeren, de e-mail uit uw computer te verwijderen en eventuele kopieën daarvan direct te vernietigen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden door een ander dan de geadresseerde zonder toestemming van de afzender is niet toegestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ELL:

@Yollie: wat was je plan voor de herinstallatie?

Waarom neem je geen contact op met @Kannietmeer? In het wilde weg wat nemen werkt inderdaad niet :rose:

@ELLik heb contact opgenomen met kannietmeer. Ze zei herstarten of uitzitten. Nou gisteravond met diazepam gestart en dit is het resultaat. Zie ook mijn post jellenekkliniek. Ze ontkennen afbouwverschijnselen. Ik lig in bed. Heftige trillingen. Nierstreek doet pijn. Weet niet meer wat ik moet doen. Slecht geslapen. Terwijl ik eergisteravond op 10mg oxazepam van 24.00 tot 6.00 heb geslapen en 1 u trillingvrij was.

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Yollie die ontkenning is afschuwelijk. Het ligt echt niet aan jou. 

Hoeveel Diazepam heb je afgesproken? Het duurt ook wel even voor je bijtrekt. Dat gebeurt niet in 1 dag. En je kunt het beste eerst 3 keer per dag een inname doen tot je wat stabieler wordt  

Heeft @Kannietmeer dat met je besproken? 

Liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Yollie:

@ELLik heb contact opgenomen met kannietmeer. Ze zei herstarten of uitzitten. Nou gisteravond met diazepam gestart en dit is het resultaat. Zie ook mijn post jellenekkliniek. Ze ontkennen afbouwverschijnselen. Ik lig in bed. Heftige trillingen. Nierstreek doet pijn. Weet niet meer wat ik moet doen. Slecht geslapen. Terwijl ik eergisteravond op 10mg oxazepam van 24.00 tot 6.00 heb geslapen en 1 u trillingvrij was.

Hoi,

Ik ben nieuw en lees al een poosje mee hier en heb me nu aangemeld. Ik zal me zsm aan jullie voorstellen. Maar ik vond dat ik even alvast moest reageren op jouw verhaar @Yollie . Ik weet natuurlijk niet wie van Jellinek dit antwoord heeft gegeven. Maar ik ben zelf al 2 jaar daar onder behandelijk voor mijn enorme benzoverslaving en wordt er alle mogelijke liefde en hulp omringd. Enorm fijn en alles volgens het Ashton Manual. Ik heb de regie over mijn eigen afbouw en wordt in alles geweldig gesteund. Kennelijk is er iemand bij Jellinek die er een hele vreemde mening op na houdt. Ongelooflijk raar hoor. Zoals al aangegeven ik zal me het weekend aan jullie voorstellen, dat geeft dan misschien nog meer inzicht in mijn benzo reis :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ELL:

Lieve @Yollie die ontkenning is afschuwelijk. Het ligt echt niet aan jou. 

Hoeveel Diazepam heb je afgesproken? Het duurt ook wel even voor je bijtrekt. Dat gebeurt niet in 1 dag. En je kunt het beste eerst 3 keer per dag een inname doen tot je wat stabieler wordt  

Heeft @Kannietmeer dat met je besproken? 

Liefs 

@Ell mijn vriend verslavingsarts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg een mail van jellenek kliniek. Volgens hun moest ik na 2 wk afbouw al van mijn klachten af zijn. Absurd. Degene die ik aan de tel had was niet bekend met slapeloosheid en trillen. Absurd  vandaag niet lekker. Veel op bed. Beetje misselijk. Vanmiddag even in slaap gevallen. Trillen nog aanwezig. Heb diazepam maar weer gestart vanmiddag. Vanavond neem ik weer en hoop dat ik slaap. Wat een ellende. Voel de trilling niet zakken na inname 10 ng diazepam. Heel erg in mijn linkerbeen borstkas en beetje in mijn voeten. Lukt me niet om tv te kijken of boek te lezen. Moeilijk stil zitten of liggen. Voel alles dan dubbel. Ben een buikslaper maar als ik op mijn buik lig of zij voel ik alles erger. Wat een ramp. Hoop op genezing wordt steeds minder.

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...