Spring naar bijdragen

Huiskamer 050520


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen. Ik hoop dat jullie wat geslapen hebben. Ik denk zelf een half uurtje. Ik ben stervende denk ik. Mijn borstkas is zwaar doet pijn trekt heel erg ineen. Wordt steeds kortademiger. Bloeddruk 162/99. Ochtendmeting. Middag wordt ie hoger. Geen energie meer. Trillingen keihard. Benzo wordt mijn dood. Lang leve benzo. Psalm 88

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Yol,

De bovendruk geeft vaak aan hoe het is met de spanningen in je lichaam, de onderdruk is belangrijk. Moet je eens kijken hoeveel de bloeddruk is van een sporter. Die zit nogal is boven de 180 als die net getraind heeft. Geloof daar nu eens een beetje in. Je bent NIET stervende. Probeer vandaag nu eens  dat dramadenken te stoppen, en je te concentreren op de dingen om je heen. Dit is geen aanval of kritiek lieverd maar heel goed bedoeld. Ik zie dat je zoveel lijdt, terwijl je misschien kunt proberen, om ook positieve dingen te zien. Hé zullen we eens een afspraakje maken als je wilt? Iedere dag één positief ding doen, helemaal voor jezelf? Lijkt je dat wat? En ga je ooit wandelen? Wat ga je vandaag doen?

Cyclad heb je vannacht een beetje goed geslapen kerel? Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter met je.:rose:

En kanjertjes van me goed geslapen? Hier wel. Vandaag hier wat poetsen, terras schoon spoelen en dan vanmiddag na het rusten gamen. Het is nog te koud om buiten te zitten. Yeeehaaa heb zin in de dag kanjers, voel dat ik binnenkort weer naar de dagbesteding kan.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen Yol,

De bovendruk geeft vaak aan hoe het is met de spanningen in je lichaam, de onderdruk is belangrijk. Moet je eens kijken hoeveel de bloeddruk is van een sporter. Die zit nogal is boven de 180 als die net getraind heeft. Geloof daar nu eens een beetje in. Je bent NIET stervende. Probeer vandaag nu eens  dat dramadenken te stoppen, en je te concentreren op de dingen om je heen. Dit is geen aanval of kritiek lieverd maar heel goed bedoeld. Ik zie dat je zoveel lijdt, terwijl je misschien kunt proberen, om ook positieve dingen te zien. Hé zullen we eens een afspraakje maken als je wilt? Iedere dag één positief ding doen, helemaal voor jezelf? Lijkt je dat wat? En ga je ooit wandelen? Wat ga je vandaag doen?

Cyclad heb je vannacht een beetje goed geslapen kerel? Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter met je.:rose:

En kanjertjes van me goed geslapen? Hier wel. Vandaag hier wat poetsen, terras schoon spoelen en dan vanmiddag na het rusten gamen. Het is nog te koud om buiten te zitten. Yeeehaaa heb zin in de dag kanjers, voel dat ik binnenkort weer naar de dagbesteding kan.

 

@bolletjeik wil me niet aanstellen. Dit voel ik allemaal. Ik wandel ochtend een uur met de hond. Middag 2x een half uur. Ik kook. Doe boodschappen. Huishouden. Stil zitten lukt me niet. 3 treden naar mijn slaapkamer en ben kapot. Borstkas doet nu erg pijn. Trilling is niet te harden. Slapen is van 43210 gegaan. Ik ga straks even naar mijn schoonmoeder op afstand zwaaien. Ik moet wel energie vinden. Benzo heeft me kapot gemaakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yollie:

Goeiemorgen. Ik hoop dat jullie wat geslapen hebben. Ik denk zelf een half uurtje. Ik ben stervende denk ik. Mijn borstkas is zwaar doet pijn trekt heel erg ineen. Wordt steeds kortademiger. Bloeddruk 162/99. Ochtendmeting. Middag wordt ie hoger. Geen energie meer. Trillingen keihard. Benzo wordt mijn dood. Lang leve benzo. Psalm 88

Yollie, waarom herinstalleer je niet op diazepam, zo snel mogelijk. Ook Kannietmeer heeft je dat advies al gegeven, maar je doet er niets mee. Je bent echt veel te snel afgebouwd, ook met advies van langzamer afbouwen of omzetten heb je niets mee gedaan. Je zit echt, begrijpelijk, zwaar in ontwenning. Dus veel slechter kan het na herinstalleren niet worden. Wel ontzettend goed dat je de sertraline niet neemt. Sterkte.

@Cyclad58 wat k.. om te lezen dat het zo slecht met je gaat. Komt het door de corona ellende denk je? Heb je angst dat je het zelf ook krijgt? Ik hoop zo dat het snel beter gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik heb nergens geschreven dat je je aanstelt. Natuurlijk voel je dit allemaal, Maar misschien kan je proberen om wat positief te denken, ondanks dat je je heel rot voelt. Ga straks eens naar de bloemist en geef jezelf een mooie bos bloemen omdat je dat verdiend. Beloofd? Misschien verlicht dat het lijden.:lips: En waar kunnen we je nu mee helpen, wat moeten we doen?

Precies Doorbijter ik heb het gevoel ook dat er met de adviezen niets gedaan wordt.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei doorbijter:

Yollie, waarom herinstalleer je niet op diazepam, zo snel mogelijk. Ook Kannietmeer heeft je dat advies al gegeven, maar je doet er niets mee. Je bent echt veel te snel afgebouwd, ook met advies van langzamer afbouwen of omzetten heb je niets mee gedaan. Je zit echt, begrijpelijk, zwaar in ontwenning. Dus veel slechter kan het na herinstalleren niet worden. Wel ontzettend goed dat je de sertraline niet neemt. Sterkte.

@Cyclad58 wat k.. om te lezen dat het zo slecht met je gaat. Komt het door de corona ellende denk je? Heb je angst dat je het zelf ook krijgt? Ik hoop zo dat het snel beter gaat

@Cyclad58nee geen corona angst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei bolletje:

Maar ik heb nergens geschreven dat je je aanstelt. Natuurlijk voel je dit allemaal, Maar misschien kan je proberen om wat positief te denken, ondanks dat je je heel rot voelt. Ga straks eens naar de bloemist en geef jezelf een mooie bos bloemen omdat je dat verdiend. Beloofd? Misschien verlicht dat het lijden.:lips: En waar kunnen we je nu mee helpen, wat moeten we doen?

Precies Doorbijter ik heb het gevoel ook dat er met de adviezen niets gedaan wordt.

Ja ook ik zei tegen Yollie, je bent in een razend tempo afgebouwd. Veel te snel, ze steekt haar kop in t zand. En dan nog twee ook. Een benzo en een ad, na drie weken. Daar waar wij op een medicijn maanden of een jaar over doen. Herinstalleren met diazepam, en langzaam afbouwen is zoveel beter. Wie niet horen wil moet voelen. 

 

Lieve cyclad, hoop voor jou, dat het mettertijd beter zal gaan. Je kan het. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Yollie:

Ben bang voor herinstallatie. Geen garantie

Ik zou het ook niet doen hoor. Ik heb een jaar afgebouwd maar ga ook door een hel. Langzame afbouw is zeker geen garantie op minder klachten. Heb genoeg gelezen op benzobuddies. Gelukkig doe jij dat ook. Je bent heel goed bezig en je verwoordt ook goed wat je voelt. Het wordt beter maar het kan lang duren. Je centrale zenuwstelsel moet zich herstellen en dat heeft tijd nodig.

Heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kopieer even een berichtje wat @Alina gestuurd had in een andere huiskamer. Wie heeft er een idee en kan haar helpen? Ik heb zelf geen of weinig verstand van afbouwen namelijk... Thanks

Onderstaande schreef Alina

Hallo Eefjej@ 

Ik ben naar de apotheek gegaan. En die gaf een schema mee. En ze zei dat ik de oxazepam om moet zetten naar diazepam. Alleen dan kwam ik op 3.75mg 3 x per dag zei ze. Maar hoe moet ik dat weer weten wat 0.75 mg is. Ja daar had ze ook geen antwoord op. 

 

Ja wat moet ik nu doen. 

Liefs 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed geslapen maar doodmoe in het hoofd. Maar knm weet dat als geen ander wat t is en dat slaap helaas dat brein niet betert. 

Gek genoeg is mn brein na de pms slechter. Tijdens de pms heb ik vaak geen breinpijn. En kan mn brein meer aan.

Gister om kwart voor 4 kwam er een breinpijn opzetten. Eerst nog vaag en later keiharde terreur van het soort oh oh au au. 1 voordeel de maag kon ik niet meer voelen. Heel lichtjes. 

Nou ja ik heb de breinpijnen al zo vaak gehad dat ik er niet gestrest van word. Ik onderga t. Heen en weer lopen. Water splashen op mn kop. Hoofd vast houden. Oh oh oh kreunen en wachten tot t zakt. Alleen een uur later was t er nog. Dat werd wel erg zwaar... Ik was op. Na een uur en kwartier zakte t wat. Ik ging op de bank zitten en voelde gelijk de maag meer maar ik was zon van het padje in mn hoofd dat ik een jankbui kreeg. Ook dat ging weg en vervolgens barstende koppijn dat me heel de avond vergezelde met de maag en die rotte kies die weer pijn deed (Ik zou echt maar de tandarts moeten maar ik hou t nog geen 10 min uit). Nou ja ik was er wel zoet mee. Tijdens zo'n breinaanval kun je ook niet meer denken. Compleet uitgeschakeld. 

Voor kwart voor 4 had ik al nare breinklachten dat alles duizelde in mn hoofd en elke prikkel teveel was en alles vergeten. Vreselijk hoofd. Na 10 min steeds kwijt wat ik deed of dacht. Maar er zat dus een breinpijn int vat. 

Ik heb nu ook moeite met schrijven. 

Maar ik baal wel. Ik heb nu nexium genomen ipv omeprazol. Maagzuurremmers. Dat had de dokter geadviseerd. Ik MOEST over want ik had geen omeprazol meer en de AH was als enige winkel open vandaag. Dus manlief zei die nou maar wat de dokter zegt. Hij werkt in de farmacie. Hij zei het is bijna hetzelfde als omeprazol qua chemische samenstelling. Het schijnt alleen net even wat effectiever te werken. Lets hope so! Ik voel die plek nog steeds waar ik pijn ook had in sept 2019. Het ging met omeprazol na 6 wk weg. Alleen als ik een zetpil diclofenac nam had ik de volgende dag lichte pijn en wist ik dat t niet goed was. Frituur en pittig eten kon ik ook niet verdagen. Dus t was nooit helemaal hersteld zoals t was. Maar goed ik braak veel ik rook en heb stress. 3 dingen die een goed herstel in de weg staan. 

Lieve mensen neem NOOIT onstekingsremmers zonder goede maagbeschermers. Ik had altijd een goed functionerende sterke maag maar door misbruik van die pillen dat niet eens hielp tegen de breinpijnen achteraf! Heb Ik heel mn maag verkloot! En ik had een sterke gezonde maag! Heb ook 2x ibuprofen in veelvoud genomen en das ook niet best geweest. 

Ik hoop alleen dat de nexium geen nare bijwerkingen geeft en mn maag niet slechter maakt, want ik ben uitgeput. Had nu net weer een beetje normale ontlasting. Gister overdag ook niet gerust. Zo'n zorgen om die maag en niet eten en t niet een plekje kunnen geven in mn hoofd. Had gewoon geen rust... dat ik alleen maar gestrest was.

O wat ben ik breinmoe. Heb echt moeite een verhaal te tikken. Ben ook erg benauwd. Heb ook gister meer gerookt door die aanval. Dat merk ik dan meteen. Niet goed. 

Heb rijst gegeten en dat ging er in met stukje zalm. Banaan en ei in de avond. Ik moet mezelf dwingen want eetlust heb ik niet meer sinds de buikgriep.  

Okee ik ben bekaf. Weet even niet meer hoe ik t trek. Dat hoofd is zo zwaar en verward. Alles is me teveel. Hoop dat t vandaag wat milder is allemaal. 

Maag borrelt en ik heb angst. Ben de controle kwijt en het overzicht en voel me zo ellendig dat ik gewoon eerlijk gezegd bang ben. Ik geef t toe. Dat hoofd in combi met de maagklachten en uitputting zijn gewoon erg zwaar. En niemand beseft t om me heen niemand ziet t. Miss wel hier, maar niet in mijn omgeving. Ze moesten mijn hoofd eens voor dag hebben en snappen de oorlog in dat hoofd. Ik voel me out of control. Chaos. Moe.

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje wat ben en blijf jij toch heerlijk positief. Dat doet mij o zo goed.

Louise, ik blijf zeggen, houd moed. O ik herken zo erg veel van jou moeheid en het niet meer kunnen denken en schrijven, o kon je maar iets rustiger worden want dan werd het iets minder zwaar, kon ik maar helpen maar dat kan jammer genoeg niet, door mijn opnames heb ik wel geleerd om alles wat beter op een rijtje te zetten en daardoor ben ik een stuk rustiger geworden en dat is zo fijn, dat gun ik jou ook zo. Heel veel sterkte.

Yollie het klinkt natuurlijk eigenwijs maar ook die hoge bloeddruk herken ik, dat was in een van mijn opnames, ik weet natuurlijk niet of het bij jou ook spanning is, maar volgens de arts was het bij mij alleen maar spanning en werd er verder niets mee gedaan, en ging het vanzelf weer over. Na jaren heb ik mijn bijbel weer opgepakt om psalm 88  te lezen, die ellende was dus voor David en niet voor jou. Wat antwoord David daarop? Lees 89:53. Ook voor jou, Sterkte en houd alsjeblieft moed.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Mientje:

Bolletje wat ben en blijf jij toch heerlijk positief. Dat doet mij o zo goed.

Louise, ik blijf zeggen, houd moed. O ik herken zo erg veel van jou moeheid en het niet meer kunnen denken en schrijven, o kon je maar iets rustiger worden want dan werd het iets minder zwaar, kon ik maar helpen maar dat kan jammer genoeg niet, door mijn opnames heb ik wel geleerd om alles wat beter op een rijtje te zetten en daardoor ben ik een stuk rustiger geworden en dat is zo fijn, dat gun ik jou ook zo. Heel veel sterkte.

Yollie het klinkt natuurlijk eigenwijs maar ook die hoge bloeddruk herken ik, dat was in een van mijn opnames, ik weet natuurlijk niet of het bij jou ook spanning is, maar volgens de arts was het bij mij alleen maar spanning en werd er verder niets mee gedaan, en ging het vanzelf weer over. Na jaren heb ik mijn bijbel weer opgepakt om psalm 88  te lezen, die ellende was dus voor David en niet voor jou. Wat antwoord David daarop? Lees 89:53. Ook voor jou, Sterkte en houd alsjeblieft moed.

 

Wat slikte jij Mientje en waarvoor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Yollie:

Ben bang voor herinstallatie. Geen garantie

Lieve Yollie. Je bent een kei dat je de sertraline hebt laten gaan.

Ik hoop je op te beuren dat mijn man ook zo'n hoge bloeddruk heeft en zo gezond is als een vis verder. Hij met wel op wat hij eet. Het is genetisch. Hoe drukker je maakt hoe hoger t is. Als hij druk op werk heeft. Zeer stressvolle baan heeft hij is t ook hoger.

Hopelijk stelt dat stukje je wat geruster!

Sterkte! Ik hoop nog altijd een window voor jou. Even minder trillen en beter slapen x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Louisa:

Wat slikte jij Mientje en waarvoor?

Louisa. Ik slikte al jaren en jaren eerst valium toen librium, en later allerlei antidepressiva +  altijd oxazepam erbij.  Ik slikte dit omdat ik het leven niet aankon. De oxazepam was mijn energiebommetje , ik had er veel baat bij, ook bij een opname slikte ik ze altijd gewoon door.  Maar omdat ik de gekste verschijnselen kreeg en zelfs zomaar van de fiets viel met alle gevolgen van dien, zei de psychiater dat dit van de oxazepam kwam  en dat ik die beter via een opname kon afbouwen. Afgebouwd met diazepam. Nu slik ik nog Quetiapine en tracydal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Mientje:

Louisa. Ik slikte al jaren en jaren eerst valium toen librium, en later allerlei antidepressiva +  altijd oxazepam erbij.  Ik slikte dit omdat ik het leven niet aankon. De oxazepam was mijn energiebommetje , ik had er veel baat bij, ook bij een opname slikte ik ze altijd gewoon door.  Maar omdat ik de gekste verschijnselen kreeg en zelfs zomaar van de fiets viel met alle gevolgen van dien, zei de psychiater dat dit van de oxazepam kwam  en dat ik die beter via een opname kon afbouwen. Afgebouwd met diazepam. Nu slik ik nog Quetiapine en tracydal. 

Hoeveel oxazepam? En had je ook breinklachten op de benzos. Fietsen kan ik niet meer

 Ik slinger van links naar rechts. Verschrikkelijk. Had je ook angsten? Ik ben ze voor angst gaan slikken. Maar nu nog onrust en angst op een hoge dosis lorazepam. 

Maar vooral dat hoofd is afschuwelijk. Eerst waren t explosies in mn hoofd die trokken weg. Later ook hersenbranden. Later vergeten en derealisaties en alles als vreemd ervaren. 

Nu is mn hoofd zo'n chaos en wanorde dat ik nu gedachtes niet helder krijg. Bij een helder hoofd heb ik ook een goede dag. Hoeveel ik ook slaap het is nu breinmoeheid. Hersenfatigue. Je wilt wel maar hoofd zegt nee.

Zelfs een laadje opruimen is al te prikkelend en krijg ik hersenpijn.

Het is heel eng wat er in dat hoofd gebeurt en steeds weer nieuwe sensaties. Waardoor je je steeds weer door angst overladen wordt en pas als je t herkent dan denk o dat is dit en dat. 

Ik was hoogopgeleid universitair. En nu heb ik moeite met dingen snappen als grapjes en lezen kan niet meer goed. Enz. Ik ben dit brein niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lightspacer:

Zijn er nog steeds mensen met diarree? Ik heb het al drie dagen op rij...ik neem aan dat ik een darminfectie heb. Ik ben ook erg suf/deprie. Veel erger dan normaal....

Jeroen

Nee.

 Wilhelmina waar ben je????? Alles goed meis?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Nee, echt goed geslapen heb ik niet. Dat lukt me al maanden niet meer. Ik word nu ook erg onrustig en angstig. Temazepam 10 mg helpt me een uur of 4 of 5 te slapen. 

Ik glijd echt af, kan me ook niet meer echt ontspannen. Ik weet nu ook dat ik straks weer moet afbouwen, maar zonder de Temazepam had ik het helemaal niet meer getrokken. 
Nu helpt deze vreemde tijd me ook niet echt mee, ik mis te veel dingen waar ik voldoening uit haalde. Ik moet de natuurlijke rust en de ontspanning weer terug zien te vinden, maar hoe? Ik ben het echt kwijt

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Louisa:

Hoeveel oxazepam? En had je ook breinklachten op de benzos. Fietsen kan ik niet meer

 Ik slinger van links naar rechts. Verschrikkelijk. Had je ook angsten? Ik ben ze voor angst gaan slikken. Maar nu nog onrust en angst op een hoge dosis lorazepam. 

Maar vooral dat hoofd is afschuwelijk. Eerst waren t explosies in mn hoofd die trokken weg. Later ook hersenbranden. Later vergeten en derealisaties en alles als vreemd ervaren. 

Nu is mn hoofd zo'n chaos en wanorde dat ik nu gedachtes niet helder krijg. Bij een helder hoofd heb ik ook een goede dag. Hoeveel ik ook slaap het is nu breinmoeheid. Hersenfatigue. Je wilt wel maar hoofd zegt nee.

Zelfs een laadje opruimen is al te prikkelend en krijg ik hersenpijn.

Het is heel eng wat er in dat hoofd gebeurt en steeds weer nieuwe sensaties. Waardoor je je steeds weer door angst overladen wordt en pas als je t herkent dan denk o dat is dit en dat. 

Ik was hoogopgeleid universitair. En nu heb ik moeite met dingen snappen als grapjes en lezen kan niet meer goed. Enz. Ik ben dit brein niet. 

Louisa. Ik ben ook een HBO mens, ben manager geweest bij Philadelphia, mensen met een verstandelijke handicap. Heb van mijn werk genoten. Al was dat manager zijn voor mij veel te hoog gegrepen, heb dit drie jaar volgehouden en heb toen weer gesolliciteerd naar begeleidster. Jij wilt rusten onder een steen. Maar omdat ik alleen ben kon ik mij er aan toe geven. Heb zes weken op de bank gelegen. Helemaal niets doen, zelfs niet denken. Vond dit heerlijk. Een van mijn zussen belde toen de huisarts en toen was ik al snel op de Paaz. Ik dacht ook dat mijn brein dat niet aankon, maar het lukte allemaal vanzelf, heb zelfs na die tijd mijn werk weer op kunnen pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Louisa,

Hoe intelligent je ook bent, benzo's steken daar de draak mee. Ik ben zelf ook HBO'er , heb een verantwoordelijke functie in de pensioenwereld en moet m'n koppie er altijd bij houden. In het begin ging dat gewoon niet. Niet omdat ik het niveau niet meer had, maar omdat de benzo's zo'n puinhoop van je brein maken. Dat ging gelukkig weer over en nu werk ik weer fulltime. Het gaat nu helaas weer minder met me, Maar ik weet nu wel dat we niet gek worden, sommige dingen komen gewoon niet meer binnen. De receptoren zijn aangetast en moeten weer herstellen. En dat gebeurt als je gaat afbouwen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Louisa:

Lieve Yollie. Je bent een kei dat je de sertraline hebt laten gaan.

Ik hoop je op te beuren dat mijn man ook zo'n hoge bloeddruk heeft en zo gezond is als een vis verder. Hij met wel op wat hij eet. Het is genetisch. Hoe drukker je maakt hoe hoger t is. Als hij druk op werk heeft. Zeer stressvolle baan heeft hij is t ook hoger.

Hopelijk stelt dat stukje je wat geruster!

Sterkte! Ik hoop nog altijd een window voor jou. Even minder trillen en beter slapen x

@louisa Dank je. Ik ga morgen bellen met jellekliniek om advies te vragen over herinstallatie

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Louisa:

Hoeveel oxazepam? En had je ook breinklachten op de benzos. Fietsen kan ik niet meer

 Ik slinger van links naar rechts. Verschrikkelijk. Had je ook angsten? Ik ben ze voor angst gaan slikken. Maar nu nog onrust en angst op een hoge dosis lorazepam. 

Maar vooral dat hoofd is afschuwelijk. Eerst waren t explosies in mn hoofd die trokken weg. Later ook hersenbranden. Later vergeten en derealisaties en alles als vreemd ervaren. 

Nu is mn hoofd zo'n chaos en wanorde dat ik nu gedachtes niet helder krijg. Bij een helder hoofd heb ik ook een goede dag. Hoeveel ik ook slaap het is nu breinmoeheid. Hersenfatigue. Je wilt wel maar hoofd zegt nee.

Zelfs een laadje opruimen is al te prikkelend en krijg ik hersenpijn.

Het is heel eng wat er in dat hoofd gebeurt en steeds weer nieuwe sensaties. Waardoor je je steeds weer door angst overladen wordt en pas als je t herkent dan denk o dat is dit en dat. 

Ik was hoogopgeleid universitair. En nu heb ik moeite met dingen snappen als grapjes en lezen kan niet meer goed. Enz. Ik ben dit brein niet. 

Louisa. Ik heb dit al eerder vermeld, maar ik ben begonnen met 3x 1 oxazepam van 10 mg. Omdat je steeds meer oxazepam nodig hebt, ging ik steeds meer slikken. Op een gegeven moment had ik er van de psychiater 8, maar ging er stiekem 10 slikken, daar schrok zelfs de psychiater van en toen moest ik weer halsoverkop opgenomen worden tot ik weer op 3 x 10mg zat. Op 0 hoefde en kon ik niet, maar omdat ik ook daarna weer steeds meer nodig had en ook nog rare bijverschijnselen kreeg, kreeg ik de zoveelste opname en moest ik dus via diazepam naar nul, en dat is gelukt. Ik slik nu Quetiapine en Tracydal. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Mientje:

Louisa. Ik heb dit al eerder vermeld, maar ik ben begonnen met 3x 1 oxazepam van 10 mg. Omdat je steeds meer oxazepam nodig hebt, ging ik steeds meer slikken. Op een gegeven moment had ik er van de psychiater 8, maar ging er stiekem 10 slikken, daar schrok zelfs de psychiater van en toen moest ik weer halsoverkop opgenomen worden tot ik weer op 3 x 10mg zat. Op 0 hoefde en kon ik niet, maar omdat ik ook daarna weer steeds meer nodig had en ook nog rare bijverschijnselen kreeg, kreeg ik de zoveelste opname en moest ik dus via diazepam naar nul, en dat is gelukt. Ik slik nu Quetiapine en Tracydal. 

 

O als je t eerder hebt vermeld sorry. Ik vergeet veel. 

Dus 100 mg oxazepam was je max. Hoe lang? Dat je dat stiekem nam. Hoeveel lorazepam is dat? Weet je dat? 

Wat ware de rare bijverschijnselen exact? En werden die erger?

Nou ik heb alles gedaan voor opname. 2x overdosis ibuprofen. Crisisdienst vaak gebeld. Toen had ik nog niet last van mn hoofd maar goed ging t niet met me. Was snel overprikkeld en kon steeds minder. Ze namen me niet op. 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Louisa:

O als je t eerder hebt vermeld sorry. Ik vergeet veel. 

Dus 100 mg oxazepam was je max. Hoe lang? Dat je dat stiekem nam. Hoeveel lorazepam is dat? Weet je dat? 

Wat ware de rare bijverschijnselen exact? En werden die erger?

Nou ik heb alles gedaan voor opname. 2x overdosis ibuprofen. Crisisdienst vaak gebeld. Toen had ik nog niet last van mn hoofd maar goed ging t niet met me. Was snel overprikkeld en kon steeds minder. Ze namen me niet op. 

Louise. Ik weet niet het verschil tussen oxazepam en lorazepam. Misschien nemen ze je hier sneller op. Dit is toch mijn derde psychiater en alle drie hebben ze mij op laten nemen, terwijl ik er echt niet om vroeg en het ook liever niet wilde, maar wel voelde dat het nodig was. Ik was heel raar in mijn hoofd. ( gekke kop) vooral spierpijn, misselijk, altijd diaree en hoofdpijn en drukpijn op het hoofd en oog , en loopproblemen. Ik heb die buien bij vlagen nog, maar kan er nu beter mee om gaan. Ik was toen ook erg somber en depressief en gelukkig is dat voorbij. Het is mij ook wel voorspelt omdat het in mijn genen zit en ook nog eens chronisch is, gaat het niet over maar kan het wel milder worden, en milder is het gelukkig. Vandaag had ik weer zo'n rare zieke dag, ik wil dan wel maar kan gewoon niets, alleen maar liggen en het over mij heen laten komen,  ik had het gevoel dat ik dood ging maar weet gelukkig dat dit niet gebeurd. Ik was gisteren al niet lekker en dan ook nog een slapeloze nacht, dus ik herkende de voorboden van mijn aanval al, maar goed ik heb het idee dat ik het ergste weer heb gehad en morgen wel weer verder kan.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...