Spring naar bijdragen

Huiskamer 1 mei 2020


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. Ik heb een beetje geslapen. Maar zodra mijn ogen open zijn begint de hel weer. Trillingen. Vandaag krijg ik een tel consult van de psyhiater. Ik weet nu al wat hij me gaat zeggen. Dat ik angst in mijn lijf heb en dat het aan mezelf ligt en niet aan afbouw. Ik ga nou twijfelen aan mezelf of ik niet iets anders hebt. Ik vraag me af of het door de te hoge bloeddruk komt. Maat trillen is begonnen 4 mnd geleden bij afbouwen.  Normaal heb ik ook hoge bloeddruk waarvoor ik medicatie slikt maar die is geleidelijker aan ook hoger geworden. Ik heb gisteren een plastablet erbij gehad naast mijn bloeddrukmedicatie. Maar ook bij symptomen afbouw komt hoge bloeddruk voor. Ik ben ten ende raad.  Ik twijfel of ik weer ad of benzo moet opstarten. Op infosites wordt het afgeraden. Klachten kunnen verergeren. Ik ben bang weer angst te krijgen en helemaal niet meer slapen. Gister op advies psyholoog 10 mg oxazepam ingenomen. Deed niks. Tolerantie. Dus als ik weer begin ga ik steeds zwaardere dosissen moeten innemen. Ik sliep op 12mg lorazepam al niet meer. Rusten of liggen maakt dat ik het erger voel. Ik ben een wrak. Ik smeek bid huil elke seconde dat het ophoudt. Niet slapen vind ik niet erg. Wat ik dus eerst had. Zonder trillen. Maar nu 20 uur of 22 u trillen is onmenselijk ondragelijk. Suicidale gedachten heel erg. Kan ook echt niet meer.Help!!!!

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yollie:

Psyhiater heeft me maar sertraline voorgeschreven. Ik weet het ook niet meer. Zal ze maar gaan slikken

Niet doen yollie. Dat gaat echt niks doen tegen de ontwenning. Je bent gewoon echt veel te snel afgebouwd en hebt daar nu vreselijk last van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...