Spring naar bijdragen

Huiskamer 29 april 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Goedemorgen zonder zorgen!

Goed geslapen, maar wakker worden met het gevoel te sterven heel raar. Ik heb toch zo'n 8 uur geslapen(wel met wakker worden aantal keer, heftig dromen), maar mn lijf voelt uitgeput. Probeer verder te slapen, maar ik voel mn spieren pijn doen en mn pms krampen in rug en benen. Te moe om te liggen. Nee slapen lukt niet meer. Ik moet het hiermee doen. Ik voel de pms. Ja de pms wordt nu echt zwaar. Nergens lust in. Alles is teveel. Een monster. Mn maag is afwachten! Voel die plek lichtjes. Heb net ontbeten...

Pms dag 4. Dus we zijn er bijna. Elke maand weer een gevecht met die hormonen. Heel gevoelig heel negatief om een scheet janken enz. 

Gister mn moeder omhelst. O wat was dat fijn. Ze (met broertje) kwamen bakjes eten brengen. Scheelt koken. Ze wilden t zoals altijd aan de deur hangen en weer weggaan. Sinds de corona mn moeder niet meer gezien en zeker niet vastgehouden. Ik zei kom aub binnen. F#### die corona ik heb je nodig(moeder en broer zijn gezond en niet bang voort virus). Ze deden afstand houden voor mij, maar gezien ik t kan hebben? Nou ja. Wat was dat fijn en wat deed t me goed! Ik had al heel de dag erg last van mn maag. Ik heb mn moeder geknuffeld. Bij dr uitgehuild. Ja dat deed me echt goed. Ook mn broertje erbij. Okee ik ben nu strafbaar. 

Mensen hebben mensen nodig. Liefde. De maatschappij is echt raar. Je mag niet in de auto met iemand die niet bij je woont. Krijg je een boete. 

Enfin, gister toch maar dokter gebeld. Zo'n last aan de maag. Ik dacht na 3 weken niet normaal eten even informeren. Je hebt ook dan geen reet aan dokters. Ik mocht 2 middeltjes een nieuwe maagzuurremmer kopen en dat is alles. "Ja je moet in de avond wel meer eten dan alleen rijst." ...Hallo! Ik zei dat ik last heb van de maag na eten! Wat is hier niet duidelijk aan. Ik geef over. Ik krijg t niet weg. Zelfs na een bord rijst lig ik heel de avond met last alsof mn buik een ballon is. Dat is nu juist het probleem waarvoor ik bel dat ik al 3 weken geen volledige maaltijd wegkrijg! Zucht. "Nee je moet gewoon eten." Zucht laat maar. Ik zei ik ben uitgeput van die maagklachten. Geen response. Kan het een virus zijn. Herbesmetting. Nee dat kon niet. Uh maar ik zeg toch spierpijnen hoofdpijn abnormale verhoging voor mijn doen beroerd en misselijk rommel uit mn neus. Groenbruin slijm pijn in oren lichte keelpijn ... dat had ik niet toen ik alleen de maagzweer had? 

Ik heb zelf gelezen dat je weer ziek kunt worden als je beter bent door herbesmetting dan waart t nog rond in huis. Ik zeg niet dat t zo is, maar resoluut zeggen dat dat niet bestaat doet mijn wenkbrauwen fronsen en daalt mijn vertrouwen naar nul. Zeker het corona virus kan 3 dagen overleven op oppervlakken. Ik bedoel maar. 

Ik moest die middeltjes nemen en dan zal t gauw beter zijn... 

Gisteravond glas water met citroensap op. Dat zou dat opgeblazen gevoel moeten slinken. Het leek te werken! Maar heb rijst op met een stronkje broccoli en plak zalm. Ik vond dat wel een hele maaltijd. Het bleef goed er in. Ik had nu hoofdpijn. Dat was eergister ook zo de maag hield t binnen maar meer hoofdpijn. Dat heb ik liever dan maagpijn. 

Hoe dan ook ik hoop mn eetlust weer terug te vinden zoals t was voor de griep. En dat mn maag weer normaal doet zoals voor de griep. 

Nou lieve mensen weer een heel verhaal. Ik vind t zo fijn als mensen benzo vrij zijn geworden, maar zo jammer dat ze dan weggaan:(

Mn maag borrelt. We gaan t vandaag zien wat t geeft. Kies doet links ook weer pijn. Had perio aid van mn tante gehad. Leek na paar dagen te helpen. Nu weer last. Aargh. Gebit hoofd maag blijven mn zorgenkindje. 

Elke ochtend zo verward wakker. Dan raak ik t in de avond kwijt en krijg ik r weer in de ochtend. Verwardheid. Insane.

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Goedemorgen zonder zorgen!

Goed geslapen, maar wakker worden met het gevoel te sterven heel raar. Ik heb toch 8 uur geslapen, maar mn lijf voelt uitgeput. Probeer verder te slapen, maar ik voel mn spieren pijn doen en mn pms krampen in rug en benen. Te moe om te liggen. Nee slapen lukt niet meer. Ik moet het hiermee doen. Ik voel de pms. Ja de pms wordt nu echt zwaar. Nergens lust in. Alles is teveel. Een monster. Mn maag is afwachten! Voel die plek lichtjes. Heb net ontbeten...

Pms dag 4. Dus we zijn er bijna. Elke maand weer een gevecht met die hormonen. Heel gevoelig heel negatief om een scheet janken enz. 

Gister mn moeder omhelst. O wat was dat fijn. Ze (met broertje) kwamen bakjes eten brengen. Scheelt koken. Ze wilden t zoals altijd aan de deur hangen en weer weggaan. Sinds de corona mn moeder niet meer gezien en zeker niet vastgehouden. Ik zei kom aub binnen. F#### die corona ik heb je nodig(moeder en broer zijn gezond en niet bang voort virus). Ze deden afstand houden voor mij, maar gezien ik t kan hebben? Nou ja. Wat was dat fijn en wat deed t me goed! Ik had al heel de dag erg last van mn maag. Ik heb mn moeder geknuffeld. Bij dr uitgehuild. Ja dat deed me echt goed. Ook mn broertje erbij. Okee ik ben nu strafbaar. 

Mensen hebben mensen nodig. Liefde. De maatschappij is echt raar. Je mag niet in de auto met iemand die niet bij je woont. Krijg je een boete. 

Enfin, gister toch maar dokter gebeld. Zo'n last aan de maag. Ik dacht na 3 weken niet normaal eten even informeren. Je hebt ook dan geen reet aan dokters. Ik mocht 2 middeltjes een nieuwe maagzuurremmer kopen en dat is alles. "Ja je moet in de avond wel meer eten dan alleen rijst." ...Hallo! Ik zei dat ik last heb van de maag na eten! Wat is hier niet duidelijk aan. Ik geef over. Ik krijg t niet weg. Zelfs na een bord rijst lig ik heel de avond met last alsof mn buik een ballon is. Dat is nu juist het probleem waarvoor ik bel dat ik al 3 weken geen volledige maaltijd wegkrijg! Zucht. "Nee je moet gewoon eten." Zucht laat maar. Ik zei ik ben uitgeput van die maagklachten. Geen response. Kan het een virus zijn. Herbesmetting. Nee dat kon niet. Uh maar ik zeg toch spierpijnen hoofdpijn abnormale verhoging voor mijn doen beroerd en misselijk rommel uit mn neus. Groenbruin slijm pijn in oren lichte keelpijn ... dat had ik niet toen ik alleen de maagzweer had? 

Ik heb zelf gelezen dat je weer ziek kunt worden als je beter bent door herbesmetting dan waart t nog rond in huis. Ik zeg niet dat t zo is, maar resoluut zeggen dat dat niet bestaat doet mijn wenkbrauwen fronsen en daalt mijn vertrouwen naar nul. Zeker het corona virus kan 3 dagen overleven op oppervlakken. Ik bedoel maar. 

Ik moest die middeltjes nemen en dan zal t gauw beter zijn... 

Gisteravond glas water met citroensap op. Dat zou dat opgeblazen gevoel moeten slinken. Het leek te werken! Maar heb rijst op met een stronkje broccoli en plak zalm. Ik vond dat wel een hele maaltijd. Het bleef goed er in. Ik had nu hoofdpijn. Dat was eergister ook zo de maag hield t binnen maar meer hoofdpijn. Dat heb ik liever dan maagpijn. 

Hoe dan ook ik hoop mn eetlust weer terug te vinden zoals t was voor de griep. En dat mn maag weer normaal doet zoals voor de griep. 

Nou lieve mensen weer een heel verhaal. Ik vind t zo fijn als mensen benzo vrij zijn geworden, maar zo jammer dat ze dan weggaan:(

Mn maag borrelt. We gaan t vandaag zien wat t geeft.

 

@Louisa ik ben benzovrij. Maar sorry voel me zo klote. Nog geen 2 u geslapen. Doodmoe. Trillen warm koud. Dit is hel. Ik slaap nu in een andere kamer om mijn man niet wakker te houden. Geen enkel vooruitgang. Ik heb urine weggebracht. Ik moet om de 10 min plassen. Gevoel dat mijn nieren pijn doen. Word doodziek van mijn man die zegt dat ik het zo goed doe. Kan niet stil zitten of liggen. Voel alles nog erger en ik ben al doodmoe. Dag moet nog beginnen. Moet straks ook weer een half uur aan de bloeddrukmeter bij de huisarts. Bloeddruk zakt niet. Ik wil niet met mijn fam praten. Iedereen doet overkomen alsof het aan mezelf ligt. Ik wil ook niet dat ze weten hoe erg ik lijdt. Waar is het eind?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen! 

Hier mijn eerste nacht zonder pillen geslapen, niks meer, nada, noppes, en 7,5 uur gehaald. Wat fijn. Gisteren ook gehoord dat ik ben aangenomen in een nieuwe baan in deze bizarre Coronatijden, ik was namelijk in mijn proeftijd mijn baan kwijtgeraakt door Corona, drie dagen voordat mijn proeftijd officieel eindigde. Maar wat ontzettend fijn dat ik dit nieuws nu krijg, voelt bijna als symbolisch nadat ik de pillen nu ook heb afgebouwd. ZO ONTZETTEND BLIJ, heb gisteren echt zitten janken van blijdschap. Ik begin daar per 15 juni en mijn huidige contract eindigt 1 juni, dus gelukkig zit er niet al teveel tijd tussen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Meisjeamsterdam:

Goedemorgen iedereen! 

Hier mijn eerste nacht zonder pillen geslapen, niks meer, nada, noppes, en 7,5 uur gehaald. Wat fijn. Gisteren ook gehoord dat ik ben aangenomen in een nieuwe baan in deze bizarre Coronatijden, ik was namelijk in mijn proeftijd mijn baan kwijtgeraakt door Corona, drie dagen voordat mijn proeftijd officieel eindigde. Maar wat ontzettend fijn dat ik dit nieuws nu krijg, voelt bijna als symbolisch nadat ik de pillen nu ook heb afgebouwd. ZO ONTZETTEND BLIJ, heb gisteren echt zitten janken van blijdschap. Ik begin daar per 15 juni en mijn huidige contract eindigt 1 juni, dus gelukkig zit er niet al teveel tijd tussen. 

@Meisjeamsterdamwow dubbel gefeliciteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Yollie:

Wie kan me vertellen hoe met akathesia om te gaan?

Dit vindt ik het ergste om mee om te gaan. Nooit rust kunnen vinden. Het is helaas nog niet over maar wel minder. 'S avonds kan ik wat muziek luisteren en wat lezen. Wat mij hielp en nog helpt is afleiding en zo min mogelijk zitten of rusten, rusten lukt sowieso niet omdat ik daar veel te onrustig voor ben. Ik werk gelukkig en verder zorg ik dat ik bezig ben en dat er iemand is of ik ga weg oftewel niet bezig zijn met die bizarre angstige gedachten. Ooit gaat dit over maar het duurt lang. Je doet het goed maar ik weet hoe zwaar het is. Heel veel sterkte!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Bernice:

Dit vindt ik het ergste om mee om te gaan. Nooit rust kunnen vinden. Het is helaas nog niet over maar wel minder. 'S avonds kan ik wat muziek luisteren en wat lezen. Wat mij hielp en nog helpt is afleiding en zo min mogelijk zitten of rusten, rusten lukt sowieso niet omdat ik daar veel te onrustig voor ben. Ik werk gelukkig en verder zorg ik dat ik bezig ben en dat er iemand is of ik ga weg oftewel niet bezig zijn met die bizarre angstige gedachten. Ooit gaat dit over maar het duurt lang. Je doet het goed maar ik weet hoe zwaar het is. Heel veel sterkte!

 

 

@Bernicedat doe ik ook. Zo min mogelijk zitten of liggen. Maar met 2 u slaap ben ik volledig kapot. Als ik alleen de trap naar boven neem naar mijn slaapkamer ben ik al kapot. Lig ik te hijgen. Ik zit in een hele hoge wave denk ik nu. Rare gedachtes komen in me op. Je weet wat ik bedoel. Ik moet mezelf inhouden om niet boos en agressief te worden.Gewoon wanhoop hier. Rot gif. Dat spul moet toch allang uit mijn lijf zijn? Nu al 8wk benzovrij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Meisjeamsterdam:

Goedemorgen iedereen! 

Hier mijn eerste nacht zonder pillen geslapen, niks meer, nada, noppes, en 7,5 uur gehaald. Wat fijn. Gisteren ook gehoord dat ik ben aangenomen in een nieuwe baan in deze bizarre Coronatijden, ik was namelijk in mijn proeftijd mijn baan kwijtgeraakt door Corona, drie dagen voordat mijn proeftijd officieel eindigde. Maar wat ontzettend fijn dat ik dit nieuws nu krijg, voelt bijna als symbolisch nadat ik de pillen nu ook heb afgebouwd. ZO ONTZETTEND BLIJ, heb gisteren echt zitten janken van blijdschap. Ik begin daar per 15 juni en mijn huidige contract eindigt 1 juni, dus gelukkig zit er niet al teveel tijd tussen. 

Gefeliciteerd @Meisjeamsterdam! Wat ben ik blij voor je! Een nieuwe baan én pillenvrij! Geweldig voor je. Dit zijn van die berichten, die een ander weer hoop geven. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...