Spring naar bijdragen

Eerste dag weer nuchter na terugval van een week


Deb

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

ik ben Deb 42 jaar en woon alleen. Na een eetverslaving (60 kilo afgevallen met maagverkleining) ontwikkelde ik 4 jaar geleden een alcoholverslaving. Het begon langzaam maar uiteindelijk bijna 2 liter wijn per dag. Ik functioneerde niet meer zonder. 

In december 2018 mijn eerste kliniekopname gekozen en daarna helaas nog 2x. Nu vanaf februari weer thuis en het ging super. 

Helaas nu ruim een week een terugval gehad met weer elke dag 2 flessen wijn. 

Ik baal er zo van en zo klaar mee dus vandaag geen druppel genomen. Ik moet er weer even doorheen. De trillende handen en de onrust in je lijf. Maar ik ga er voor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom  ik hoop  dat de terugval voor korte duur is en dat je jezelf snel weer onder nuchtere controle krijgt.     Ik heb zelf ook een eetstoornis gehad ' eetverslaving  en 6 jaar geleden een gastric  bypass gekregen  en vanuit daar een alcohol verslaving  ontwikkeld .   Gr Lieke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Deb:

Hoi Lieke. Herkenbaar hè. Wel jammer dat daar bij de GBP zo weinig nazorg voor is. Ergens wil je het stukje onrust in je met iets anders oplossen. 

Klopt ik denk idd dat ik hier  weinig nazorg gehad heb om dit te kunnen ondervangen  .maar gedeeltelijk is het ook mijn eigen verantwoording. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Deb, wat knap om hier jouw verhaal te zetten en ervoor te gaan! Ik ken het ook, boulimia gehad, altijd was en is eten nog steeds een ‘dingetje’. Daarna rookverslaving en gestopt en toen de alcohol. 2 jaar lang dronk ik ruim een fles per dag dat 5/6 dagen per week. Nu klaar, knop is om en zit precies op een week (pas). Maar ik voel me zo gelukkig! Ik ben zo blij dat ik die beslissing heb genomen! Ik ga ervoor en jij kunt dat ook! Dit forum helpt mij enorm, zeker als je ook een maatje hebt! Succes en Lets Do This! Sober! Gr Pats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...