Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 april


Lieke7777

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal  :)

 

Nog een laatste dagje werken van daag en dan heb ik 20 dagen vrij.

Ben hier wel even aan toe , maar hopelijk blijft de corona onder controle in de instelling anders kunnen mijn vrije vak dagen ingetrokken worden.

Allemaal een fijne dag.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu kanjers,

Lieke wat fijn voor je, 20 dagen. Hopelijk krijgen we gauw te horen dat we weer gewoon naar buiten mogen.

Vanavond komt Rutte toch weer hé?

Nou ik heb gisteren hard gewerkt want het gaat een paar dagen wat regenen.. Heb enkele grote tonnen van zo'n 500 ltr. zo geïnstalleerd dat ze het water opvangen en automatisch afvoeren naar m'n vijver van 15-5 mtr. Als ik niet meer nodig heb kan ik het afsluiten en blijf het water in de ton zitten, heel simpel  maar heel functioneel. Vandaag krijg ik, als het goed is een PS4 game. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Hier in de hoofdstad is het nog droog.

@bolletje wat gaaf wat je hebt gemaakt!

@Pats: kopieer je stukje ook maar op je eigen draad. Een mooie opsteker om steeds te herlezen als je je minder voelt.

Vandaag.... werken, maar ik heb zo geen zin. Dus weet je wat? Doen we het gewoon zonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Wat fijn @Pats:rose: Ja goed idee van Lika om dit te kopieren naar je draadje! Ik wilde om 7 uur beginnen met werken vandaag, maar toch niet gelukt, sliep te laat in gisteravond. Nog teveel door mn telefoon gescrold en dan krijg je dat. Ik geloof dat ik daar toch iets mee probeer te verdoven wat ik vroeger met wijn deed . Net als dat snaaien. Ik voel me dan onbestemd en op zoek naar iets. Misschien beter een keer op mn eigen draadje, te lang. Nou ja, aan de slag dan maar. Regen hier. Fijne dag iedereen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Net de tandarts gebeld, want had een aantal weken een afspraak voor controle en mondhygeniste
Ging natuurlijk niet door vanwege corona
Nu zijn ze vorige week weer begonnen, dus meteen gebeld
wel drie keer die dag, en elke keer 13 of 14 wachtende voor me
Vanochtend weer geprobeerd, en zowaar maar 4 wachtende voor me
al met al duurde het toch nog een kwartier, voor ik door verbonden werd
Enfin, afspraak staat weer voor volgende week :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andere dingen dan drinken: 

Gisteren besloten om nieuwe tourfietsen aan te schaffen. Man en ik willen langere fietstochten gaan maken. Met tentje achterop. We gaan altijd met de auto naar Frankrijk in de zomer, kamperen, maar dat zit er dit jaar niet in. Dus we bedachten om dan (als het kan/mag) in de zomervakantie te gaan fietsen naar Den Helder en dan op de boot naar Texel.  

Leuk om na te denken over de leuke dingen in het leven. Weet even niet meer wie de wandelingen (Pieterpad etc) loopt van jullie, maar ook zooooo gaaf! Wij wandelen ook veel. In Frankrijk ook stukken van GR’s gelopen. Heerlijk! En daar is het zo heerlijk rustig! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...