Spring naar bijdragen

Maandag 27 april 2020


Rapid

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Smaragd:

Graag! Beter dan een echte kater toch?

Je kunt goed van je afbijten, heel goed van je. Weet uit wat voor situatie je bent gekomen. Erg knap van je.  Je bent gelukkig flexibel dus? Je hebt nu weer een huis, vriend, kitten, baan etc. zelfs corona gehad. Blij dat je hier gebleven bent en dat deelt. Hoeft niet alleen maar geweldig en goed te zijn, kan toch ook niet? Misschien dus wel ja. Je moet mentaal wel heel sterk zijn, wees blij daarmee.

Krijg bezoek zo en ja, ik hou 1,5 m afstand.

Fijne avond allen. Voel me gelukkig iets beter.

Smar ik moet van mezelf sterk zijn. En nee, geweldig en goed is het hier ook niet alleen. Ik heb best moeite om mij staande te houden op het werk. Het voelt soms niet eerlijk, ik ben een leerling, maar krijg nu de kans niet om een leerling te zijn. Aan de andere kant, leer ik nu zo ontzettend veel. Dubbel dus, begrijp je? Onze relatie gaat goed. We hadden afgesproken om te kijken hoe lang we het samen volhouden, dat doen we dus nog steeds en daar geniet ik elke dag van. Maar ook hier, nog steeds moet ik leren vertrouwen, mezelf durven te zijn, mezelf voor houden dat ik er ook mag zijn. Leren geloven dat hij echt van mij houd. Ik ben er echt nog lange niet, maar ga wel met kleine stapjes vooruit. Veel plezier met je bezoek! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook weer een droge afmelding!

Heerlijk 15 km gewandeld vanochtend. Nog 1 etappe en dan hebben we het Pionierspad erop zitten. Pieterpad hadden we al gewandeld, de volgende wordt het Trekvogelpad. 

Rapilos, het eten was lekker, puberzoon vond het zozo. Maar dat vindt hij met alles wat niet uit het 4 P-kookboek komt (pizza, patat, poffertjes en pannenkoeken). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...