Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
knakker

Zaterdag 25 april 2020

Aanbevolen berichten

@lady jane het verwijderen van de app zou voldoende moeten zijn. Maar je kunt je telefoon scannen als je het niet vertrouwt.

Hoe u een virus van een Android-telefoon verwijdert

Als uw apparaat een van bovenstaande symptomen vertoont en u vermoedt dat u een virus hebt, kunt u het virus op verschillende manieren verwijderen.

Scan de telefoon op virussen

Google Play staat vol met antivirus-apps waarmee u uw telefoon op virussen kunt scannen en virussen kunt verwijderen. Hier wordt uitgelegd hoe u antivirussoftware kunt downloaden en uitvoeren via de gratis app AVG AntiVirus voor Android, waarmee u apps en bestanden in realtime kunt scannen op dreigingen.

Stap 1: Ga naar de Google Play Store en download en installeer AVG AntiVirus voor Android

Stap 2: Open de app en tik op de knop Scannen

Download AVG AntiVirus om virussen op uw Android-apparaat te voorkomen.

Stap 3: Wacht terwijl de app uw apps en bestanden scant en controleert op schadelijke software

Stap 4: Tik op Oplossen als er een dreiging is gevonden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een app downloaden om de gevolgen van een schadelijke app op te sporen. 't Is wat.

@Rosee IPhone fanaten vinden Samsung niks. Het is wel goedkoper, werkt prima als je niet veel eisen hebt en half Nederland heeft er eentje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net zoals ik een Sony draadloze hoofdtelefoon ging kopen. 

Néé, je moet een beats kopen, dat is de beste :rolleyes: nou niks hoor. Mijn hoofdtelefoon kwam als beste uit de test. En kan de meer verfijnde geluiden beter weergeven. Beats is leuk voor de kleurtjes, het is hip en voor als je van veel bassen houdt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Lonster:

Een app downloaden om de gevolgen van een schadelijke app op te sporen. 't Is wat.

Er is een app voor alles:) 

Ik heb altijd een Samsung gehad. Niks mis mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gedaan Sandro, thnx
Er waren 2 dringende dingen gevonden en die lijken nu uitgeschakeld.

Is het nu veilig om dat plafond uit te schakelen of zal ik dat nog maar even laten staan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee ik houd ook van Samsung, bevalt juist prima.
Ik heb zelf iets doms gedaan.
Gelukkig doe ik niet aan internet bankieren vai mijn telefoon
dat geeft altijd een soort van rust. Met de laptop en zo'n scan
apparaatje en smsjes. Omslachtig tegenwoordig nu de Tancode is verdwenen
maar tijd heb ik meer dan genoeg en het houdt me ook alert.
Meteen maar wat ongebruikte apps verwijderd, ik houd er helemaal niet van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laat dat plafond maar. Anders krijg je het dak op je kop. :lol:

Ik vond bankieren via laptop ook prettiger en overzichtelijker. Maar ben nu toch overgestapt naar de app van ING. Heel gebruiksvriendelijk en veiliger dan op de laptop.

Het gevaar is wel gemakzucht inderdaad. Mijn bankpasje doe ik regelmatig in het mapje van mijn telefoon. Als ik dat allemaal kwijt raak, is dat wel erg onhandig. 

bewerkt door Lonster

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Lonster:

Vandaar die dromen over drinken zeker Lieke. De spanning.

Ik droomde over een huis waar ik woonde (ken het huis in het echte leven niet) wat half af was, overal half afgeschilderde vloeren en deuren. In de kelder ontdekte ik een kast waar deels rommel, deels nuttige spullen lagen, wat ik ging uitzoeken. Nu weet ik uit mijn dromenboek dat een kelder staat voor je onderbewuste. Blijkbaar een heel diepzinnige droom dus. <_<

Bijzonder dat dromen verband  kunnen houden  , is jouw onderbewuste  gevoel ook maar half af ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ik laat t staan, dan kan de schade nooit groot zijn verder
en wat er nu aan schade is, wordt niet groter, dat kan ik goed bijhouden gelukkig.
Nou de paniek ebt langzaam weg na 2 troost-doopeitjes en 2 beschuitjes.
Ik was er gewoon middelijk van, letterlijk. pfffft. Wat heerlijk dat er hier altijd iemand is.
Normaal app ik dan mijn zoon, maar die slaapt vast nog en leest geen gewone mail dagelijks.
En bellen is ook zo lastig als de tel. uit staat he.;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Rosee:

Herkenbaar @Lieke7777 je bent ook aan het verwerken misschien. Gelukkig maar een droom!! Droom zelf ook regelmatig dat ik per ongeluk zit te roken en drinken en denk dan in mijn droom: o nee!!

Nou hè    zo echt als het lijkt , was serieus teleurgesteld in mijzelf ...      ja heb veel te verwerken     , slikken en het houd nog niet op hier zal m aankomende week alle zeilen bij moeten houden   tenzij er eindelijk licht gaat komen ... as week de rechtspraak mbt de uhp .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja Lonster, klopt, maar vrouwen met handtas hebben toch vaak alles in die tas?
Ooit mijn tas dus weggehaald uit huis, en toen was dus ook echt alles weg.
nachtmerries gehad toen. en 'snachts de dader vermoord, in stukken gehakt
en in vuiliszakken onde de boom begraven. Die boom die er niet was op die plek haha.
Ik ben toen wel erg geschrokken van mezelf en mijn dromen. Een mattenklopper gekocht
en diverse grote kartonnen dozen uit de super aan gort geramd. zoon vond het oprachtig.
En daarna was de agressie mijn lijf uit en de dromen stopten. lichaamsger.therapie heet dat☺

bewerkt door lady jane

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei lady jane:

Kan ik dat specificeren naar alleen gisteren?

Nee, alleen een periode helaas.
Maar je kunt wel naar beneden scrollen en kijken of er een app is met uitzonderlijk verbruik.

bewerkt door Asterix

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bolletje, jouw beesten hebben wel een zeer vroege interne wekker. Die van mij begint rond een half 8 gelukkig. 

Yvonne, het liefst zou ik de kat ook beneden in de woonkamer hebben. Alleen zit daar de hond en die twee zijn jammer genoeg geen vriendjes. Hebben het geprobeerd, maar kat verdwijnt onder de bank of op de keukenkast en blijft daar dan zitten tot hond naar haar mand gaat. Kat probeert dan weer onder de bank vandaan te komen of van de kast af. En hond staat alweer op wacht. Dus nu leeft hond beneden en kat boven.

Rapilos, succes vandaag! Ennuhhh ik wil je vanavond kunnen "liken" :D

En ik lees hier over kittens, heerlijk! Kan daar zo van genieten, van die vrolijkheid en dan op de gekste plekken in de raarste posities in slaap vallen. En ik wil ook foto's van alle kittens!!!! 

Marika, :rose: en is het mogelijk om een soort intentie voor vandaag op te schrijven? Ik doe dat altijd iedere ochtend en vaak is mijn intentie "genieten". Van de meest kleine dingen. Dat zet ik in een notitieboekje. Als ik 's avonds naar bed ga, schrijf ik in datzelfde notitieboekje 3 dingen waar ik dan van genoten heb die dag. Dat geeft mij rust voor het slapen gaan, maar het geeft mij ook een doel om de dag mee door te komen. Meer bewust. Excuus als dit erg zweef teverig over komt. 
En gefeliciteerd met je 10 weken!!!!! 

Sandro, heerlijk zo'n kind dat uitkijkt naar zijn verjaardag! :D En daar dan al vroeg in de ochtend mee bezig is, hahaha. Is het een idee om een aftel kalender te maken. Kan hij iedere dag een sticker plakken of een groot kruis door het cijfer zetten. En kan jij lekker verder slapen ;) 

Vandaag 2 weken AV, voelt goed :) :) :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Asterix:

Nee, alleen een periode helaas.
Maar je kunt wel naar beneden scrollen en kijken of er een app is met uitzonderlijk verbruik.

SCPM client herken ik niet en gebruikt 120 KB
ik weet niet wat er verandert als ik die uitschakel
weet niet wat het is ook☻

de meeste zijn standaard dingen waarvan ik niet weer of en wat ik ermee doe haha.

bewerkt door lady jane

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moeilijk om positief te blijven Marika? Dat is soms ook echt hard werken om dat gevoel te bereiken. Letterlijk: bewegen, buitenlucht, etc. En soms is het uitzitten. Hoop dat je nu snel je 2e apnoe onderzoek krijgt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat de aankoop van zo'n fiets met QR sticker allemaal niet teweeg kan brengen in dit oude brein
en als ik hier nou van leerde, maar niets landt meer echt, dus morgen ben ik alles weer kwijt in mijn hoofd.
ook niet verkeerd trouwens^_^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Lieke7777:

is jouw onderbewuste  gevoel ook maar half af ?

Je onderbewustzijn kan niet af zijn denk ik. In mijn huis is het rommelig. Ik heb allemaal projecten waar ik aan begin, maar niet afmaak. Die kijken mij regelmatig aan. Blikken verf, stukken hout. Gereedschap.

Maar het heeft allemaal met elkaar te maken natuurlijk. Het is onrust. 

bewerkt door Lonster

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou frummers
bedankt voor jullie meedenken, ik moet even weg vd pc nu
beetje hyper in mijn energie
Maar heerlijk om meteen steun te krijgen en er nog wat mee
te kunnen ook. Ik hoed er dus niet eens voor aan drank te denken.

het podium is weer voor jullie♥

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...