Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
knakker

Zaterdag 25 april 2020

Aanbevolen berichten

In de sprookjes die mij vroeger werden voorgelezen werd de keizer van China ‘s ochtends door zijn bedienden gewekt met een zilveren belletje. Omdat hij zo deftig was. Datzelfde overkomt mij ook elke ochtend. Dat zilveren belletje. Het geluid van de pimpelmees die zich al om zes uur zit uit te sloven hier. Wakker worden met een glimlach. 

Wat verder zo leuk is aan dit vogeltje is het ragfijne zwarte lijntje door de ogen. Dat heeft onze Schepper er Zelf met een heel klein penseeltje op aangebracht. Een nauwkeurig werkje. En er zijn nogal wat pimpelmezen zeg. Er zal er heel wat vanaf gevloekt zijn bij dat karwei durf ik te wedden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! 
vandaag ook gewekt door vogelgezang (en de krantbezorger). @knakker: wat een mooie sprookjesachtige anekdote. Na douchen op zoek naar de brutale pimpelmees in de tuin. Kijken of de penseel met vaste hand is opgepakt!

Dagpact zaterdag 25 april 

Maja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier gewekt door een duif

En ratelende gedachtes die nergens toe dienen...niet mee bemoeien, loslaten...(dochter heeft vriend en het gaat me veel te snel allemaal)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Heerlijk zo wakker te worden Knakker... 
Mooi, ik heb de krant uit de brievenbus gevist, bakje erbij en de zaterdag kan voor geopend verklaard worden. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maja

Billy

Marietjestopt 

En goedemorgen! Hier geen vogels vanochtend maar een kat die vond dat het tijd was voor een hapje van het een of ander. Dus dan spring je maar boven op het personeel ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Nou hier werd geblaft en gemauwd. ##$%^**%#$@#:( Wilde om 6.15 nog ff m'n ogen dicht doen, maar nee hoor. Vreten en poepen.

O Marie die van jou ook. Vreselijk hé die dieren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen..

Nergens door gewekt, ja van mezelf, kon gewoon niet goed slapen vannacht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hihihi.... Marietje, de katten slapen in de woonkamer bij ons, één van de beter beslissingen die wij in het verleden hebben genomen,
De hond mag wel bij ons, en over het algemeen slaapt ze rustig door tot ik haar een seintje geef dat we even een ochtendknuffel moeten geven... .. 
Maar uiteraard goedemorgen... 
Luitjes, ik ga er vandoor, de tuin roept.... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! Mooie anekdote @knakker!

hier om 7.30 wakker, fit en trots .. zilver belletje idee in een goeie en zo voelt het zeker! Vrolijke kittens die ons verwelkomen uit bed en eten willen. Nu rausen ze door de kamer! Fijne zaterdag allemaal! 

Maja

Billy

Marietjestopt 

Pats

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik gewekt door een kind die niet kan wachten op zijn zesde verjaardag.

Hij: Hoeveel dagen nog tot mijn verjaardag?

Ik: Nog drie weken.

Hij (verontwaardigd): Maar dat was gisteren ook al!

Ik: Weet je nog, het zijn geen drie dagen maar drie weken.

Hij: Dat is 7 erbij 7 erbij 7. Zo lang nog!

En vervolgens begint hij er een week af te onderhandelen, alsof het moment van je verjaardag iets onderhandelbaars is :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen. :)

Hier ook wakker gemaakt door een kat die dan steeds met een pootje mijn gezicht aanraakt. Ogen open en dan kijk je in zo'n lief toetje. Ja dan maar even aaien en dan gaat dat spinmachientje aan dat 's morgens oorverdovend klinkt. Dit lokt de andere katten aan en bekat lig ik dan in bed. Dan er maar uit en brokken uitdelen.

Koffie, dan met de hond erop uit. Verder nog geen plannen. Moet erg mijn best doen om positief te blijven. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En daar worden jullie blij van, gewekt worden door honden en/ of katten?

Ik heb geen katten maar wel een hond en soms slaaptie binnen (in de mand, niks niet slaapkamer, mag hij niet komen).
En die komt "s ochtends echt niet bij me want die weet wel dat ik hem straal negeer of anders zonder enig aanhalen, terug stuur in de mand, ik moet eerst koffie gehad hebben en dan pas roep ik hem uit z"n mand.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Weer (te) vroeg wakker, want zaterdagavond wordt het altijd laat ( voor mijn doen )
Ik zet me zo neer op het dagpact, en hoop echt dat het lukt
Ik vind de zaterdag en zondagavond altijd zooo moeilijk
Blijf wijn maar associeren  met  ontspanning en gezelligheid

Zucht...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn parkiet ook Rapilos. Hetzelfde. Maar dat is eigenlijk meer omdat hij weet dat ik het deurtje openzet. Overdag zit hij meer op de kooi dan erin. Overdag mag hij los. (of zoals met het mooie weer zet ik de kooi buiten)

Jammer dat er eentje is dood gegaan Raps..ga je er ook een nieuw maatje bij doen?

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rottig Rapilos dat je dat gevoel met wijn blijft houden. Mijn huisgenootje heeft dat ook. Heel soms kijk ik wel eens jaloers naar haar terwijl ze één glas wijn drinkt voor de gezelligheid en dan gewoon stopt. Ik kan niet stoppen na een glas drank helaas.

Maar vandaag 10 weken niet gedronken. Ga al aardig naar een record toe. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Bor:

Mijn parkiet ook Rapilos. Hetzelfde.

Jammer dat er eentje is dood gegaan Raps..ga je er ook een nieuw maatje bij doen?

Daar twijfel ik over Bor
ook met de dierenwinkel erover gehad om er eventueel een vogeltje bij te kopen
Vroeg of de ander dat zou accepteren
Maar dat kon hij niet zeggen, hij accepteert het of niet
bovendien, als ik er een jong vogeltje bij zou doen, dan gaat straks die oude weer dood en dan blijf ik weer met eentje zitten. Bedacht; ik wacht het even af
Als het overgebleven vogeltje zielig gaat sikkeneuren, dan overweeg ik toch maar om er een bij te kopen

Maar het tegendeel is waar
Hij is ontzettend druk, ook nu weer
Gaat echt als een dolle tekeer
Staat gelukkig buiten, dus het geluid wordt wat gedempt :)

Marieke !
Gaaaaf..10 weken niks gedronken(Dat moet ik toch ook kunnen halen :rolleyes: )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen. De boodschappen al gedaan, lekker op de fiets. Nu koffie, vriend heeft van de week een apparaat gekocht voor koffiebonen. Ook cappuccino, latte maakt die in een handomdraai. Heerlijke koffie, kan niet anders zeggen, maar dat mag ook wel voor de prijs. Straks samen nog even naar de markt fruit halen. Dan vanmiddag weer werken. Ben blijkbaar weer beter, gisteren de ramen gewassen, de gordijnen ook meteen maar. Badkamer en wc even heel grondig gedaan. Zo nog even beddengoed in de wasmachine en dan is het wel even goed. Leuk die verhalen over de huisdieren, behalve de parkiet dan die overleden is, sterkte Rapilos! Hier nog even geduld hebben voor de kitten komt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...