Spring naar bijdragen

onze h. kamer 24 4-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu kanjers,

Liggen jullie nog in bed? Slecht geslapen? Vandaag weer een nieuwe dag op weg naar een medicijnvrij leven. Voor de meesten van ons, hoop ik dat de grootste pijn geleden is. Hoop dat iedereen de kracht heeft om toch moed te blijven houden. 'T is net een bevalling. Het lijden is verschrikkelijk maar je krijgt er zo iets moois voor terug.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja...

Pfff wat een avond wat een nacht. Het lukte gewoon niet. Nu hoor ik een piep in mn oor. Laat maar zijn....

De ochtend was gister prima . Last van hele erge spierpijn van de moeheid en diepe slaap en ontspanning. No biggie. Ik sliep zelfs in de middag. Ik leefde nog op de euforie van de dag daarvoor.

Ik wilde weer t zelfde toepassen  en de ochtend lukte t maar in de middag niet. Ik begin me steeds rotter te voelen in mn hoofd. Kon daardoor moeilijk denken en tot overzicht komen en wist niet meer hoe ik moest accepteren. Kan t niet uitleggen. Ik kreeg geen positieve gedachte los? 

Het voelde als t hoofd helpen met t hoofd. Dat niet lukt als t zwaar drukt en gedachtes blijven hangen en vaag en verward in het hoofd. Eergister was ik heel moe maar was t hoofd vrij helder. Toen was t makkelijker ofzo. Hoe dan ook het lukte niet en ik deed t zelfde. 

Ik zat om 18 u op de bank en t brein was verschrikkelijk. Echt puffen steunen adem in mn nek ongeveer. Derealisatie. Gevoel niet meer te kunnen denken en dat t brein stopte met werken. En ik zat maar laat t maar zijn. Last t maar gaan. Dan maakt je brein je kapot. Dan doet ie t niet meer enz. Het leek te werken ...even.

Want de avond was zwaarder dan ooit. Ik weet niet wat ik had, maar dat hoofd was terreur. Mn adem zat hoog en snel. Had weer de intentie om te ontspannen. Net als de dag ervoor! Allerlei oefeningen. Liggen en loslaten, maar ik bleef me zwaar klote voelen in dat hoofd. Het werd zelfs erger. 

Ben maar gaan slapen (wist niet of dat lukte) en was misselijk en dizzy. Nu nog. Ik dacht nog miss ben ik gewoon ziek weer ofzo. 

Werd half 4 wakker met het gevoel dood te gaan ofwel ik droomde dat ik doodging. Bij wakker worden kwam ik tot besef dat t een nachtmerrie was. Ben uiteindelijk weer in slaap gevallen maar kreeg weer een nachtmerrie dat de wereld verging. Werd vroeg wakker en alles doet pijn in mn lijf en hoofd. Heel erg pijn in mn bekken. Misschien de pms? Benauwdheid. Hoofd is heel naar. Voel me een wrak. Maar ja met 2 nachtmerries kun je ook niet uitgerust wakker worden. 

Ik heb echt keihard gewerkt voor mn gevoel om t te laten zijn, maar er kwam geen verlichting. Ik dacht miss te hard gewerkt en dat ik nu uitgeput ben. Of te hard gefrustreerd dat t niet lukte zoals de dag ervoor en dat is ook accepteren. Ik probeerde dat ook te accepteren. Okee vandaag lukt t niet. Maar dat is rete moeilijk! Je gaat twijfelen aan jezelf. Kan ik t niet meer? Wat doe ik fout? 

Nou nu voel ik me behoorlijk kl*te. Mn hoofd is heel naar. Ben heel moe (vooral int hoofd) Dus vandaag weer een nieuwe uitdaging om t te laten zijn. Met een dizzy verward moe hoofd het in je hoofd vertellen dat t niet erg is. Bijna voelt t als onmogelijk. Hoofd help je hoofd! Maar we geven niet op. Ik heb krediet want pms is begonnen. Dan zijn mn gedachtes nooit positief. Wel weer een grotere uitdaging.  

Zoiets gaat niet in ene keer goed. Het is oefenen en oefenen en oefenen. Angst is een gemenerik. Een grote schurk! Die veel ellende veroorzaakt! Laat zich niet zomaar de kop indrukken! Het is een strijd! Ik wil weer heel snel vervallen in doemdenken. Ik kom hier nooit uit. Ik ga dood. Het is zo slecht met me. Mn brein is kaduuk. Zie hoe raar t doet Etc etc. Nee! Stop.

Ik heb mn spinnenfobie ook zelf overwonnen. Ik kan het.

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei bolletje:

Moghu kanjers,

Liggen jullie nog in bed? Slecht geslapen? Vandaag weer een nieuwe dag op weg naar een medicijnvrij leven. Voor de meesten van ons, hoop ik dat de grootste pijn geleden is. Hoop dat iedereen de kracht heeft om toch moed te blijven houden. 'T is net een bevalling. Het lijden is verschrikkelijk maar je krijgt er zo iets moois voor terug.;)

Een nieuwe dag op weg naar een medicijn vrij leven? Jij was toch medicijn vrij int leven Bolleke? In ieder geval de benzos... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor ik ben medicijnvrij, gelukkig. Probeer vandaag maar rustig aan te doen lieverd. Positief denken lukt ook niet ieder moment van de dag.

Als het niet lukt, nou ja dan maar niet. Je hebt in ieder geval ervaren dat het kan. Wat ga je vandaag doen?:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bolletje:

Ja hoor ik ben medicijnvrij, gelukkig. Probeer vandaag maar rustig aan te doen lieverd. Positief denken lukt ook niet ieder moment van de dag.

Als het niet lukt, nou ja dan maar niet. Je hebt in ieder geval ervaren dat het kan. Wat ga je vandaag doen?:lips:

O gelukkig!

Positief proberen te denken :) nu lukt t nog niet. Maar miss komt de ommezwaai nog op de dag?

Verder same same. Mn dagelijkse dagrituelen. Waaronder kaarten maken. Mn kat borstelen. Ommetje. Rusten. Enz. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

 

Ik moet jullie iets vertellen...... Zit je stevig? 

Ik zat sinds zondag op 2,4 mg. Maandagavond ben ik mijn dosis vergeten in te nemen. En daar kwam. Ik dinsdag pas achter... En toen dacht ik dinsdagavond "ik ga het gewoon nóg een nacht zonder proberen".

Afijn... Het is nu vrijdag en ik heb dus sinds zondag NIKS geen diazepam meer genomen!!! Ik merk nu al dat ik me veel beter voel. Windows!! Dat er een soort gordijn aan het optrekken is. Mijn spieren zijn wel wat strammer, maar verder merk ik nagenoeg NIKS! Hoe bizar is dit??? Zou het dan toch zo zijn dat ik opeens van de benzooi af ben? Durf het bijna niet te geloven na 12 jaar!!! 

Zelfs het slapen gaat niet slechter, maar blijft redelijk stabiel. Afgelopen nacht zelfs een, voor mijn doen, goede nacht gehad. 

Kan iemand me even (zachtjes!) knijpen? ;)

 

Liefs, Kaida! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kaida74:

Goeiemorgen allemaal!

 

Ik moet jullie iets vertellen...... Zit je stevig? 

Ik zat sinds zondag op 2,4 mg. Maandagavond ben ik mijn dosis vergeten in te nemen. En daar kwam. Ik dinsdag pas achter... En toen dacht ik dinsdagavond "ik ga het gewoon nóg een nacht zonder proberen".

Afijn... Het is nu vrijdag en ik heb dus sinds zondag NIKS geen diazepam meer genomen!!! Ik merk nu al dat ik me veel beter voel. Windows!! Dat er een soort gordijn aan het optrekken is. Mijn spieren zijn wel wat strammer, maar verder merk ik nagenoeg NIKS! Hoe bizar is dit??? Zou het dan toch zo zijn dat ik opeens van de benzooi af ben? Durf het bijna niet te geloven na 12 jaar!!! 

Zelfs het slapen gaat niet slechter, maar blijft redelijk stabiel. Afgelopen nacht zelfs een, voor mijn doen, goede nacht gehad. 

Kan iemand me even (zachtjes!) knijpen? ;)

 

Liefs, Kaida! 

Wow ik hoop dat je voor altijd in de window blijft! Wat fijn! Ongelooflijk ja. Na 12 jaar. Wow das lang. Hoeveel en waarvoor? Slapen denk ik zo als ik t lees?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Louisa:

Wow ik hoop dat je voor altijd in de window blijft! Wat fijn! Ongelooflijk ja. Na 12 jaar. Wow das lang. Hoeveel en waarvoor? Slapen denk ik zo als ik t lees?

Ik ben 12 jaar geleden aan de zopiclon geraakt. Dat werd een verslaving, omdat ik geen oog dicht deed door echtscheiding en de ziekte van Pfeiffer. De huisarts was toen nog erg scheutig met het uitschrijven van recepten.... Toen die wet veranderse, Zelf betalen, wilde hij me te snel laten afbouwen. Wat dus niet ging. Ik ben toen via andere wegen aan de medicatie gekomen. (Ik had er een leuke auto van kunnen kopen....) Bij verslavingszorg geweest, wat 0 heeft geholpen. Toen ontdekte ik dit forum en hen ik een aantal superhelden leren kennen die me tot op vandaag nog steeds steunen en me helpen. Ik ben bij een psychologe beland die ontzettend mee heeft gedacht en me vooral op eigen tempo heeft laten afbouwen door middel van taperen. Mijn partner vijlde elke zondag de dosis voor de hele week. En hier ben ik vorig jaar juni mee begonnen. De bedoeling was dat ik op mijn verjaardag klaar zou zijn, maar mijn hoofd dacht daar blijkbaar anders over hahaha! 

Dus dit in een notendop ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bolletje:

Kaida mazzelkont maar het is je gegund. Bovendien kunnen ze zich hier aan optrekken.:sun:

Leuk Loouisa kaarten maken. Heb je al eens op Pinterest gekeken?

Hahaha dank je lieve bol! Aan jou heb ik ook veel steun gehad toen het echt slecht ging. Altijd positief en gezellig! Dat helpt zo enorm!! Dank je wel moppie :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bolletje:

Kaida mazzelkont maar het is je gegund. Bovendien kunnen ze zich hier aan optrekken.:sun:

Leuk Loouisa kaarten maken. Heb je al eens op Pinterest gekeken?

Ja ik heb zelfs een cursus gevolgd. Maar heb geen cuttle bug ofzo. Vind die mallen veel te duur. Met creativiteit kun je ook een hoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lou als je een stansmachientje hebt zijn ze bij de Action rond de e2,25 Je kan ze ook zelf maken. Overtrekken van de comp. en dan uitsnijden. Ook heel leuk. Scheuren kan ook, of knippen;)

Wat is een cuttle bug??????

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Yollie:

Ik weet het allemaal niet meer. Al 6 wk benzo xanax vrij en 4 wk ad vrij imipramine. Ik denk om weer te gaan slikken. Trillen maakt me gek. Eerst was het angst en niet slapen. Nu geen angst. Beetje slapen veel wakker en het ergste 20 u trillen.

Yollie volgens mij had @Kannietmeer het ook al gezegd, maar je bent ct gestopt vanaf een aardige dosis en daarnaast ook AD heel snel afgebouwd tijdens ontwenning. Zes wkn is niks qua tijd in ontwenning. Ik had na zes wkn nog een stuk of 20 klachten en heb veel korter en minder gebruikt, al zegt dat niet veel ben ik inmiddels achter. Dus hoe gek je er ook van wordt, het gaat echt een keer over. Het kan alleen verschrikkelijk lang duren.

@Kaida74 wauw! Wat goed zeg :) ik ga duimen voor je dat het de positieve kant op blijft gaan ^_^

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Eergisteren mijn allerlaatste benzo genomen. Gebruikte eerst aprazolam en oxazepam. Aprazolam heb ik een aantal maanden geleden cold turkey afgebouwd met veel klachten. De oxazepam heb ik 56 dagen afgebouwd van 10 mg naar 0 gram en ben er nu geheel van af !!

voel me goed en bevrijd! Daarom beste allen, er is zeker hoop .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen, ik zit sinds vandaag op 0,1 mg diazepam, aanstaande maandag is mijn laatste dosis! Ik voel me af en toe een dag afgrijselijk slecht met veel spanning, horrorscenario's en veel huilen, maar daarna trekt het ook weer weg dus ik heb goede hoop dat dit beheersbaar blijft als ik eenmaal gestopt ben. Ik hoop wel dat er op een gegeven moment meer verlichting komt met dit virus en alle mogelijk rampscenario's daaromtrent... Heb net allemaal lekkere dingen gehaald bij de Arabische winkel hier voor Koningsdag, om er toch het beste van te maken.

Ik zit ook al een week in spanning of mijn nieuwe baan doorgaat of niet... De manager die me wil aannemen heeft een hele motivatie moeten schrijven over de reden waarom hij mij wil aannemen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een update over mijn afbouw. Op 5 maart van 15 mg Oxazepam en 5-15 mg (wisselend per nacht) Zolpidem overgestapt naar 15 mg. diazepam. In één keer. Ik had heel erge ontwenningsverschijnselen van de Oxazepam mindering, maarde diazepam bracht rust. Heerlijk. Drie x per dag 5 mg. Diazepam. Rust en goede nachten slapen. Het was 10 dagen echt even een oase van rust! Maar om weer evt. tolerantie te voorkomen, toch maar meteen weer begonnen met afbouwen. Op aanraden van mijn huisarts en ook Eric Paling, 1 mg per week. Mijn huisarts is echt heel meelevend en voorzichtig en zei nog dat het altijd later nog langzamer kan. Nu zit ik inmiddels van 15 mg op 7,5 mg. Ik was in deze week op weg naar de 7 mg., maar begon de laatste tijd weer meer onrust te ervaren en ook spierspanning. Het slapen gaat nog steeds goed, maarik ben wel wat eerder wakkeren heb dan soms moeite m weer door te slapen.

Even overlegd met de HA: Hij raadde aan om even op 8 mg te gaan en dat even een tijd aan te houden tot er weer meer rust is. Dan pas weer verder met afbouwen. Ik wil niet meer ophogen, dus ik wil de komende week toch proberen om op die 7,5 mg te blijven. 

‘s Morgens 2 mg,( 1 tablet) , ‘s middags 2,5 mg ( 1 en een kwart tablet). en ‘s avonds 3 mg. ( 1 en een 1/2 tablet). 

Daarna wil ik met een kwart tablet per week minderen, dus met 0,5 mg. Dat zou betekenen, dat ik ergens in november op 0 kom.

Heeft iemand nog tips voor mij, of goede raad? Ben ik goed bezig zo? 

Aan de ene kant had ik het fijn gevonden om met 1 mg per week door te gaan, dan was ik in juli klaar geweest. Aan de andere kant snap ik, dat 1 mg een steeds grotere  hap is uit een steeds kleiner wordende dosis, dat is waarschijnlijk vragen om problemen..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei JohannaEliesje:

Even een update over mijn afbouw. Op 5 maart van 15 mg Oxazepam en 5-15 mg (wisselend per nacht) Zolpidem overgestapt naar 15 mg. diazepam. In één keer. Ik had heel erge ontwenningsverschijnselen van de Oxazepam mindering, maarde diazepam bracht rust. Heerlijk. Drie x per dag 5 mg. Diazepam. Rust en goede nachten slapen. Het was 10 dagen echt even een oase van rust! Maar om weer evt. tolerantie te voorkomen, toch maar meteen weer begonnen met afbouwen. Op aanraden van mijn huisarts en ook Eric Paling, 1 mg per week. Mijn huisarts is echt heel meelevend en voorzichtig en zei nog dat het altijd later nog langzamer kan. Nu zit ik inmiddels van 15 mg op 7,5 mg. Ik was in deze week op weg naar de 7 mg., maar begon de laatste tijd weer meer onrust te ervaren en ook spierspanning. Het slapen gaat nog steeds goed, maarik ben wel wat eerder wakkeren heb dan soms moeite m weer door te slapen.

Even overlegd met de HA: Hij raadde aan om even op 8 mg te gaan en dat even een tijd aan te houden tot er weer meer rust is. Dan pas weer verder met afbouwen. Ik wil niet meer ophogen, dus ik wil de komende week toch proberen om op die 7,5 mg te blijven. 

‘s Morgens 2 mg,( 1 tablet) , ‘s middags 2,5 mg ( 1 en een kwart tablet). en ‘s avonds 3 mg. ( 1 en een 1/2 tablet). 

Daarna wil ik met een kwart tablet per week minderen, dus met 0,5 mg. Dat zou betekenen, dat ik ergens in november op 0 kom.

Heeft iemand nog tips voor mij, of goede raad? Ben ik goed bezig zo? 

Aan de ene kant had ik het fijn gevonden om met 1 mg per week door te gaan, dan was ik in juli klaar geweest. Aan de andere kant snap ik, dat 1 mg een steeds grotere  hap is uit een steeds kleiner wordende dosis, dat is waarschijnlijk vragen om problemen..... 

Hi JohannaEliesje, ik heb vanaf 8 mg afgebouwd met taperingsstrips vanaf half januari, ik ben afgebouwd in 28 dagen van 7 naar 2 mg en nu van 2 naar 0 in 28 dagen. Ik heb tussendoor twee keer stil gestaan, op 3,5 mg en 2,5 mg, omdat er toen dingen gebeurden die veel stress brachten (ik verloor door Corona mijn nieuwe baan in mijn proeftijd etc). Misschien heb je hier iets aan? Dit is dus ook wat de Regenboog aanbiedt als taperingsstrips in zakjes, zodat je zelf niet hoeft te snijden etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden jullie? Moet ik diazepam gaan slikken? Gaat het trillen dan stoppen? Ik kan niet zitten of liggen dan voel ik het erger. Ik wil niet meer naar mijn dochter. Ik wil niet dat ze me ziet lijden maar ik wil mijn kleinzoon zien. Het is niet fijn om daar te gaan zitten en trillen. 

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Chris1972:

Hallo allemaal,

Eergisteren mijn allerlaatste benzo genomen. Gebruikte eerst aprazolam en oxazepam. Aprazolam heb ik een aantal maanden geleden cold turkey afgebouwd met veel klachten. De oxazepam heb ik 56 dagen afgebouwd van 10 mg naar 0 gram en ben er nu geheel van af !!

voel me goed en bevrijd! Daarom beste allen, er is zeker hoop .

 

Yessss nog een succesverhaal!! Top!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kaida74:

Goeiemorgen allemaal!

 

Ik moet jullie iets vertellen...... Zit je stevig? 

Ik zat sinds zondag op 2,4 mg. Maandagavond ben ik mijn dosis vergeten in te nemen. En daar kwam. Ik dinsdag pas achter... En toen dacht ik dinsdagavond "ik ga het gewoon nóg een nacht zonder proberen".

Afijn... Het is nu vrijdag en ik heb dus sinds zondag NIKS geen diazepam meer genomen!!! Ik merk nu al dat ik me veel beter voel. Windows!! Dat er een soort gordijn aan het optrekken is. Mijn spieren zijn wel wat strammer, maar verder merk ik nagenoeg NIKS! Hoe bizar is dit??? Zou het dan toch zo zijn dat ik opeens van de benzooi af ben? Durf het bijna niet te geloven na 12 jaar!!! 

Zelfs het slapen gaat niet slechter, maar blijft redelijk stabiel. Afgelopen nacht zelfs een, voor mijn doen, goede nacht gehad. 

Kan iemand me even (zachtjes!) knijpen? ;)

 

Liefs, Kaida! 

@Kaida74 fijn weer even van je te horen. En wat heerlijk dat je nu van elke benzooi af bent. Blij voor je en voor je positieve verhaal. Misschien handig er even bij te melden dat je heel langzaam hebt afgebouwd, toch? 

 

3 uur geleden zei JohannaEliesje:

Even een update over mijn afbouw. Op 5 maart van 15 mg Oxazepam en 5-15 mg (wisselend per nacht) Zolpidem overgestapt naar 15 mg. diazepam. In één keer. Ik had heel erge ontwenningsverschijnselen van de Oxazepam mindering, maarde diazepam bracht rust. Heerlijk. Drie x per dag 5 mg. Diazepam. Rust en goede nachten slapen. Het was 10 dagen echt even een oase van rust! Maar om weer evt. tolerantie te voorkomen, toch maar meteen weer begonnen met afbouwen. Op aanraden van mijn huisarts en ook Eric Paling, 1 mg per week. Mijn huisarts is echt heel meelevend en voorzichtig en zei nog dat het altijd later nog langzamer kan. Nu zit ik inmiddels van 15 mg op 7,5 mg. Ik was in deze week op weg naar de 7 mg., maar begon de laatste tijd weer meer onrust te ervaren en ook spierspanning. Het slapen gaat nog steeds goed, maarik ben wel wat eerder wakkeren heb dan soms moeite m weer door te slapen.

Even overlegd met de HA: Hij raadde aan om even op 8 mg te gaan en dat even een tijd aan te houden tot er weer meer rust is. Dan pas weer verder met afbouwen. Ik wil niet meer ophogen, dus ik wil de komende week toch proberen om op die 7,5 mg te blijven. 

‘s Morgens 2 mg,( 1 tablet) , ‘s middags 2,5 mg ( 1 en een kwart tablet). en ‘s avonds 3 mg. ( 1 en een 1/2 tablet). 

Daarna wil ik met een kwart tablet per week minderen, dus met 0,5 mg. Dat zou betekenen, dat ik ergens in november op 0 kom.

Heeft iemand nog tips voor mij, of goede raad? Ben ik goed bezig zo? 

Aan de ene kant had ik het fijn gevonden om met 1 mg per week door te gaan, dan was ik in juli klaar geweest. Aan de andere kant snap ik, dat 1 mg een steeds grotere  hap is uit een steeds kleiner wordende dosis, dat is waarschijnlijk vragen om problemen..... 

Dan gaan we gelijk op en in een gelijk tempo naar beneden. Ik ben ook november klaar, als t allemaal goed is en ga ook met een kwart per week. Als we uitgaan van kaida74 en het positieve moet dat goed gaan. Verstandig dat je je tempo aanpast trouwens. Persoonlijk denk ik echt dat 1mg per maand het beste schema is. Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yollie:

Wat vinden jullie? Moet ik diazepam gaan slikken? Gaat het trillen dan stoppen? Ik kan niet zitten of liggen dan voel ik het erger. Ik wil niet meer naar mijn dochter. Ik wil niet dat ze me ziet lijden maar ik wil mijn kleinzoon zien. Het is niet fijn om daar te gaan zitten en trillen. 

Heel lastig Yollie. De kans is groot dat als je op diazepam wordt ingesteld een groot deel van je klachten minder worden. En dan moet je vervolgens heel langzaam afbouwen. Maar er bestaat ook een kans dat het niet goed gaat en wat dan...... Lastig dilemma dus. En hoeveel diazepam zou je dan weer willen gaan slikken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kaida74:

Goeiemorgen allemaal!

 

Ik moet jullie iets vertellen...... Zit je stevig? 

Ik zat sinds zondag op 2,4 mg. Maandagavond ben ik mijn dosis vergeten in te nemen. En daar kwam. Ik dinsdag pas achter... En toen dacht ik dinsdagavond "ik ga het gewoon nóg een nacht zonder proberen".

Afijn... Het is nu vrijdag en ik heb dus sinds zondag NIKS geen diazepam meer genomen!!! Ik merk nu al dat ik me veel beter voel. Windows!! Dat er een soort gordijn aan het optrekken is. Mijn spieren zijn wel wat strammer, maar verder merk ik nagenoeg NIKS! Hoe bizar is dit??? Zou het dan toch zo zijn dat ik opeens van de benzooi af ben? Durf het bijna niet te geloven na 12 jaar!!! 

Zelfs het slapen gaat niet slechter, maar blijft redelijk stabiel. Afgelopen nacht zelfs een, voor mijn doen, goede nacht gehad. 

Kan iemand me even (zachtjes!) knijpen? ;)

 

Liefs, Kaida! 

Dit is echt fantastisch! Ik ben ongelooflijk blij voor je! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei doorbijter:

Dan gaan we gelijk op en in een gelijk tempo naar beneden. Ik ben ook november klaar, als t allemaal goed is en ga ook met een kwart per week. Als we uitgaan van kaida74 en het positieve moet dat goed gaan. Verstandig dat je je tempo aanpast trouwens. Persoonlijk denk ik echt dat 1mg per maand het beste schema is. Suc

@doorbijter Zit jij nu ook op Diazepam, en zoja, hoeveel? Ik realiseer me een rekenfoutje in mijn verhaal.... Als ik in november klaar zou zijn, minder ik dus niet een kwart tablet per week, dat is  een halve miligram. In twee weken is dat dus een halve tablet, is 1 mg. Wat ik bedoel is dus een achtste van en tablet per week, = 1/4 mg. Dan klopt het verhaal van 1 mg per maand. Maar het is wel heel moeilijk om 1/8 van een tablet te halen, zelfs een kwart is vaak niet precies een kwart. Hoe doe jij dat, doorbijter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...