Spring naar bijdragen

Huiskamer 23 april 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Heeeeel diep geslapen! Was zo moe. Dat merk ik omdat mn spieren pijn doen. Dat is een teken van diepe slaap. 

Ik heb me gister behoorlijk goed door de dag geworsteld. Echt heel goed. Ik heb heel de dag gedaan wat ik zei. Laat maar komen laat maar gebeuren. Dan ga je dood. Dan zak je in. Dan vergeet je het maar steeds. Etc. Ik werd er positief van... was heel moeilijk en onnatuurlijk maar t lukte me heel goed! 

Gister dacht ik echt. Het enige dat je angst kan doorbreken is er vette vette schijt er aan te hebben van wat er gebeurt met je! Dat is de enige weg om die angst kapot te maken. Niet tegen vechten je wint het niet maar laten zijn. Pfff een ware veldslag in je mind.

En dat wil niet zeggen dat de klachten weg gaan. Zeker niet. Die pillen blijven hun schade doen. Ik hoop als ik afbouw dat het wel op den duur weggaat natuurlijk!

Fijne dag iedereen 

@Yollie lieverd ga NIET weer slikken. Tenzij je je instelt opnieuw met diazepam zoals knm zegt en dit keer langzamer afbouwt. Maar het komt van afbouwen. Het gaat dan weg! Hoe dan ook. Je bent net op nul. Heel knap! Ik moet t je nog nadoen. Ik weet dat het na een half jaar bij de meesten mindert. Met waves en Windows. Dat zijn de cijfers.

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Louisa:

Ik wil deze bodyscan delen met jullie. Ik doe m iedere dag 2x en ik vind het zo'n fijne oefening! De beste bodyscan die ik heb kunnen vinden. 

Ga met je aandacht naar heel je lichaam laat je gedachtes vliegen en voel.

Fijne stem. Fijne inhoud. 

Probeer t eens.

@Louisadank je. Ik kende het al

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Louisa:

Goedemorgen!

Heeeeel diep geslapen! Was zo moe. Dat merk ik omdat mn spieren pijn doen. Dat is een teken van diepe slaap. 

Ik heb me gister behoorlijk goed door de dag geworsteld. Echt heel goed. Ik heb heel de dag gedaan wat ik zei. Laat maar komen laat maar gebeuren. Dan ga je dood. Dan zak je in. Dan vergeet je het maar steeds. Etc. Ik werd er positief van... was heel moeilijk en onnatuurlijk maar t lukte me heel goed! 

Gister dacht ik echt. Het enige dat je angst kan doorbreken is er vette vette schijt er aan te hebben van wat er gebeurt met je! Dat is de enige weg om die angst kapot te maken. Niet tegen vechten je wint het niet maar laten zijn. Pfff een ware veldslag in je mind.

 

Precies Louisa dat is wat ik iedere keer probeer duidelijk te maken ACCEPTEREN schijt hebben. En je ziet dat er niets engs of ergs gebeurd maar dat er juist ontspanning komt. Toen ik in de gate kreeg dat die rotgevoelens daar vandaan kwamen kon ik het accepteren, en kreeg het een stuk makkelijker. Goh meid wat ben ik blij voor je.

Je hebt het negatieve omgedraaid en je geconcentreerd op het positieve.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier moeilijk blijf paradoxaal reageren op die K clonazepam dus altijd klachten ook aLs ik stabiliseer ziek geen verschil 

Wordt er hopeloos van  en de suïcidale gedachtes blijven maar komen en zijn erg indringend en levens gevaarlijk 

Er zit een mist in mijn hoofd akathesie in mijn benen en ik voel mij een invalide want ben bang de deur uit te gaan slaap 4 uur 

Ben bang hoelang ik dit nog kan volhouden ? 

Bouw nu   4 mg gewicht af per  week 

Wat zo,n 10% van het totaal gewicht is = 0.152 g

Zit nu op 0.126 g

Zou het liefst cold turkey down ben moe en uitgewoond  en leef in belachelijke angst 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Precies Louisa dat is wat ik iedere keer probeer duidelijk te maken ACCEPTEREN schijt hebben. En je ziet dat er niets engs of ergs gebeurd maar dat er juist ontspanning komt. Toen ik in de gate kreeg dat die rotgevoelens daar vandaan kwamen kon ik het accepteren, en kreeg het een stuk makkelijker. Goh meid wat ben ik blij voor je.

Je hebt het negatieve omgedraaid en je geconcentreerd op het positieve.

Ja nu vandaag weer ermee bezig bolleke maar het is een strijd. Gaat niet over 2 dag ijs zeg maar. Vandaag weer andere klachten dan gisteren en dus opnieuw dat draadje pakken. Maar het is wel de juiste weg om de spanning te doorbreken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Ometon:

Hier moeilijk blijf paradoxaal reageren op die K clonazepam dus altijd klachten ook aLs ik stabiliseer ziek geen verschil 

Wordt er hopeloos van  en de suïcidale gedachtes blijven maar komen en zijn erg indringend en levens gevaarlijk 

Er zit een mist in mijn hoofd akathesie in mijn benen en ik voel mij een invalide want ben bang de deur uit te gaan slaap 4 uur 

Ben bang hoelang ik dit nog kan volhouden ? 

Bouw nu   4 mg gewicht af per  week 

Wat zo,n 10% van het totaal gewicht is = 0.152 g

Zit nu op 0.126 g

Zou het liefst cold turkey down ben moe en uitgewoond  en leef in belachelijke angst 

 

Ik ben vorige week Cold turkey gestopt ervaar ook  dergelijke klachten..  Bij mij angst, onrust, nerveus en ook soms donkere gedachten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat iets beter dan gisteren. Kan wel nooit niets doen de verstikking word me dan echt te veel. Wil zo graag terug beginnen maar traag afbouwen en niet op 3 maand van 40 naar 0. Wat hebben ze me er toch aangedaan in de PAAZ. Nu trekken ze hun handen ervan af je ben afgekickt, voel je nu maar beter. Suïcidale gedachten komen bij mij steeds meer voor. Een brug overgaan, een vrachtwagen die passeert,... Alles is donker.

@Wilhelmina hyperventilatie die niet overgaat dan. Hoe vaak ik in mij hyperfree blaas is niet te tellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Kabouter0Wesley:

Het gaat iets beter dan gisteren. Kan wel nooit niets doen de verstikking word me dan echt te veel. Wil zo graag terug beginnen maar traag afbouwen en niet op 3 maand van 40 naar 0. Wat hebben ze me er toch aangedaan in de PAAZ. Nu trekken ze hun handen ervan af je ben afgekickt, voel je nu maar beter. Suïcidale gedachten komen bij mij steeds meer voor. Een brug overgaan, een vrachtwagen die passeert,... Alles is donker.

@Wilhelmina hyperventilatie die niet overgaat dan. Hoe vaak ik in mij hyperfree blaas is niet te tellen.

Jij bent in de paaz geweest ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Kabouter0Wesley:

Het gaat iets beter dan gisteren. Kan wel nooit niets doen de verstikking word me dan echt te veel. Wil zo graag terug beginnen maar traag afbouwen en niet op 3 maand van 40 naar 0. Wat hebben ze me er toch aangedaan in de PAAZ. Nu trekken ze hun handen ervan af je ben afgekickt, voel je nu maar beter. Suïcidale gedachten komen bij mij steeds meer voor. Een brug overgaan, een vrachtwagen die passeert,... Alles is donker.

@Wilhelmina hyperventilatie die niet overgaat dan. Hoe vaak ik in mij hyperfree blaas is niet te tellen.

Kabouter die artsen zijn klootzakken ze zijn veel te vlug gegaan het ging veel te vlug daar ben jij dupe ik begrijp je mij hebben 40jaar vergiftigd ben nu kapot ik denk ook als jou bruggen water niet meer leven nu heb ik nog 1 pil  maar jongen het is heel erg maar ga toch door je bent nu in een diep dal je komt er uit  doen hoor aan het eind van de tunnel is het licht laat die dokters barsten  

 Groetjes Wilhelmina. 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kabouter0Wesley:

Het gaat iets beter dan gisteren. Kan wel nooit niets doen de verstikking word me dan echt te veel. Wil zo graag terug beginnen maar traag afbouwen en niet op 3 maand van 40 naar 0. Wat hebben ze me er toch aangedaan in de PAAZ. Nu trekken ze hun handen ervan af je ben afgekickt, voel je nu maar beter. Suïcidale gedachten komen bij mij steeds meer voor. Een brug overgaan, een vrachtwagen die passeert,... Alles is donker.

@Wilhelmina hyperventilatie die niet overgaat dan. Hoe vaak ik in mij hyperfree blaas is niet te tellen.

KabouterOWesley: Ik denk niet dat dit door het afbouwen komt maar door de spanning die in je zit. Ik ben bij opname in zes weken  van 40 naar 0 gegaan ( heb al op 80 tot 100 gezeten, dit was mijn 6e opname) en ik ervaar ook erg nare spanningsklachten w.o. loopklachten, hyperventilatie ed. Gelukkig heb ik geen suïcidale gedachten. Heb nog wel goede begeleiding en word er steeds op gewezen dat dit bewuste of onbewuste spanning is. En van dit weten, ook al ervaar ik dit zelf niet zo, word ik rustig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Louisa:

Gister dacht ik echt. Het enige dat je angst kan doorbreken is er vette vette schijt er aan te hebben van wat er gebeurt met je! Dat is de enige weg om die angst kapot te maken. Niet tegen vechten je wint het niet maar laten zijn. Pfff een ware veldslag in je mind.

Wow, @Louisa wat knap van je! Want dát is volgens mij ook de enig goede manier om er mee om te gaan, maar oh, zo moeilijk... De ene dag lukt het beter dan de andere. Maar: kijk het beest in de bek en blijf gewoon doen wat je eigenlijk wilt doen. Accepteer de klachten op een manier van ‘oh, ja, dit ken ik, dat is de onrust of de (vul maar in), dat hoort bij de afbouw. Laat het soms maar even over je heen komen. Dan heb je nog steeds klachten, maar ze worden erger als je er teveel mee bezig bent. ‘Wat je aandacht geeft, wordt groter’. 

Goed bezig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Yollie:

@Louisadank je. Ik kende het al

Louisa. Ik kende het niet, maar het lijkt mij wel wat. Ik ga het ook dagelijks proberen. Bedankt. Kan ik het op de een of andere manier voor mijzelf opslaan. Ik weet niet hoe zoiets werkt.

bewerkt door Mientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Louisa:

Ja nu vandaag weer ermee bezig bolleke maar het is een strijd. Gaat niet over 2 dag ijs zeg maar. Vandaag weer andere klachten dan gisteren en dus opnieuw dat draadje pakken. Maar het is wel de juiste weg om de spanning te doorbreken. 

Ja het is oefenen en nog eens oefenen. Je bent al zo lang bezig om het moeilijk te hebben, dat is niet ineens over, maar je hebt het zelf een heel eind in de hand, in ik ben zooooo ontzettend blij dat je dat ontdekt hebt. Heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Atena:

Lieve mensen,

help! 4 weken geleden gestopt met oxazepam. 10 dagen geleden begonnen met het afbouw quetiapine. Ik voel me Gewoon rot. Angst, onrust, duizelig, intrusive gedachten. Kan dit na 4 weken? Is het herkenbaar?

 

dank

Cold turkey gestopt ? Hoe lang heb je gebruikt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Atena:

Lieve mensen,

help! 4 weken geleden gestopt met oxazepam. 10 dagen geleden begonnen met het afbouw quetiapine. Ik voel me Gewoon rot. Angst, onrust, duizelig, intrusive gedachten. Kan dit na 4 weken? Is het herkenbaar?

 

dank

Atena. Ik herken dit. Ben al sinds half december gestopt met oxazepam. Ik voel mij nog steeds ziek en rot en heb hele rare verschijnselen. Slik ook Quetiapine.  Volgens mijn psychiater komt dit niet van het afbouwen maar van de spanning die in je zit. Bewust of onbewust. 

bewerkt door Mientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...