Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Lieke7777

Donderdag 23 April

Aanbevolen berichten

Nee, ik hoef niet te verdwijnen @Jannigje. Ben meer verbaasd over hoe het hier gaat. Bewust of onbewust worden mensen pijn gedaan en dat kan en mag steeds maar door gaan. Maar ik wil geen discussie op gang brengen, geen enkele nut en ook geen zin in. In ieder geval ga ik nu maar even een tijdje "verdwijnen". Wens jullie ook alle goed, natuurlijk heel erg bedankt voor de steun en de fijne, lieve reacties. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Jopie:

Ik merk bij nogal wat ouderen dat ze dat ook doen. En dan niet lichtzinnig, maar in samenspraak met de huisarts: ze willen dan ook geen beademingsplek innemen. En stil, zonder er verder veel over te praten. Weer anderen zitten 100% binnen, doodsbang. 

Dat is die oudere volgevroten generatie waar ik op schold. Shame on me. 

Klopt Jopie. Diederik Gommers die hoofd van alle I.C.'s zei dat de meeste ouderen niet eens op de I.C. willen, niet de plek in willen nemen van hun kinderen of kleinkinderen. Dat is ook een groot deel de oversterfte die niet gemeld wordt als COVID doden.  In verpleeghuizen komt er vaak niet eens een ziekenhuis aan te pas, laat staan een test. Er is vaak al afgesproken dat als er een ziekte optreedt die niet met het leven verenigbaar is zonder ingrijpen dat er dan geen behandeling meer komt.

Bah, moet dan terugdenken aan mijn pa. Die koos daar ook voor. Er was toen nog geen COVID-19. Hij is aan een gewone longontsteking gestorven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach @niks, wat jammer dat het zo voor je voelt, juist in deze tijd waarin we elkaar (niet alleen op het forum, ook daarbuiten)  ook op afstand zo nodig hebben. Dat laatste geldt in ieder geval voor mij.

Ik wens je alle goeds.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo vandaag gewerkt er weer geweest voor  mijn zorgmensjes '    helaas   of hoe je helaas ook leest   moet ik nu ook verplicht  mijn doelgroep  verzorgen met een beschermende masker op .  Begrijpelijk maar wat een afstandelijke manier  om zorg te geven .    Dan heb ik het nog niet over mijzelf   wat een benauwde bisnis  op je gezicht  8 uur lang .     Het is niet anders  ..

er is ook  genoeg  weer gezegd vandaag weer op de dagdraad.    :(

bewerkt door Lieke7777

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Marika:

Zorgmensjes zijn toch degene die zorgen voor mensen die zorg nodig hebben?

Ik noem het meestal andersom   ik zorg voor mijn zorgmensjes    :) doelgroep  dementerende ouderen .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Marika:

Zorgmensjes zijn toch degene die zorgen voor mensen die zorg nodig hebben?

Een vriendin van mij noemt haar palliatieve patienten zorgvragers.  
Misschien een andere benaming?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Reacher:

Zeg @Jannigje er zijn een stuk of dertig eksters naar je onderweg trouwens. Ik heb ze uitgewoven -_-

Ik zal voor een goede landingsbaan zorgen.! :)

Dan nog éven over de duiven, duurt niet lang meer hoor mijn geklaag: ze nestelen nét naast mijn afscheiding  met de buren , er echt tegenaan. Ze hebben hun kans schoon gezien nu ik minder aanwezig ben. Nu laat ik ze maar, ze mogen straks mijn hele balkon hebben voor mijn part. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Bor:

Verbaasd over hoe het hier gaat @niks?vind je het gek met je uitlatingen, oordelen en zelfs van moord beschuldigen wat jij doet? En dan verbaasd zijn meid? 

Ik weet dat je veel mee gemaakt hebt maar je er een flinke tik van overgehouden als je een reactie op zulke beschuldigen niet begrijpt, dat ik me ga verdedigen ja. Wie denk jij wie je voor je hebt, een hond die alles pikt ofzo?

Bij deze; ik laat me in tegenstelling tot jou niet verlagen tot zulk niveau.

Het ga je goed, doei.

Ziek gedrag net als eerder van Smaragd. . . Triest. . Ik las nog weer wel maar reageerde niet meet. Het forum is prachtig maar sommige mensen hebben afgelopen tijd veel aandacht gevraagd. Op negatieve maniet. 

Ik ben blij met de mooie( soms zo fijne kleine berichten) berichten. 

Ieder loopt nu tegen dingen aan . Elkeen heeft wat te verhapstukken. Maar fijn dat we elkaar mogen en kunnrn steunen.  

En ondanks .. ben ik nog steeds blij met het forum... maar ik vind het sfeertje niet altijd fijn omdat een paar mrnsen de toon zettrn en gezet hebben laatste tijd. 

Ik hoop dat er podium mag zijn voor anderen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Jannigje:

Ik ook, heel vaak nog. :brokenheart:

Wat kan je dan door iemand geraakt worden he. Heb hem nooit ontmoet maar het eerste half jaar Na zijn dood kon ik bijna niet op het forum komen zonder dat ik volschoot. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Jannigje:
14 minuten geleden zei Jannigje:

Ik zal voor een goede landingsbaan zorgen.! :)

Dan nog éven over de duiven, duurt niet lang meer hoor mijn geklaag: ze nestelen nét naast mijn afscheiding  met de buren , er echt tegenaan. Ze hebben hun kans schoon gezien nu ik minder aanwezig ben. Nu laat ik ze maar, ze mogen straks mijn hele balkon hebben voor mijn part. 

Precies @jannigje een win-win situatie. 

bewerkt door Reacher
Er ging iets mis met citeren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...