Spring naar bijdragen

Maandag 13 April


Lieke7777

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Lonster:

@billy1981 hoe gaat het? Je was hier enkele maanden niet zag ik, goed dat je weer hier komt. Denk ik tenminste?

Dat klopt Lonster, ik kom hier een beetje op en af. Nu dus weer op :-) En goed inderdaad, want ik had het weer nodig. Nu weer een aantal dagen onderweg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lonster:

[...] Het is een soort onrust, om naar de winkel te willen. Een doel. Of het menselijk het contact. [...]

Het brengt mij juist onrust om naar de winkel te móeten. Dacht er juist lekker voor een aantal dagen af te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lonster:

ANP nieuws van vanmorgen:

PHILIPSBURG (ANP) - Op Sint Maarten is de verkoop van alcohol tijdelijk stilgelegd om te voorkomen dat er meer huiselijk geweld plaatsvindt. Dat heeft minister-president Silveria Jacobs zondagavond (lokale tijd) aangekondigd

Op het eiland geldt een lockdown vanwege de corona-crisis, dat betekent dat de bevolking de hele dag thuis zit. Volgens haar is er de afgelopen dagen sprake van een flinke toename van meldingen van huiselijk geweld op het eiland en daarbij is vaak alcohol in het spel.

Jacobs zegt met de maatregel iedereen op het eiland te willen beschermen, in het bijzonder kinderen. Personen die gewend zijn dagelijks alcohol te drinken, raadde ze aan een andere hobby te zoeken.

Haha, in die regio zijn ze wat directer he :D

Zo hadden we in Suriname een paar weken nog de "tequila party toespraak".

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777 gefeliciteerd! @Jopie fijn dat je een goede plek hebt gevonden. 

Geen idee of ik zomaar mag komen binnenvallen? Vandaag hier aangemeld en voorgesteld, las al een tijdje on-aangemeld mee :blush: 

Moest even een drempel over.  

Vandaag dag 3 AV :D Morgen weer heerlijk fris wakker worden, dat is zo fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Sandro:

Zo hadden we in Suriname een paar weken nog de "tequila party toespraak".

en president Bouterse zat er middenin, volgens mij dronken, en wreef een of ander goedje op de arm van de jonge vrouw naast hem, tegen hem aan dus eigenlijk.
Dat was na de houd afstand toespraak die hij tegen zijn volk hield. (en voor een eventuele besmetting die hij tijdens die party misschien wel opliep)
het zal je voorbeeld maar wezen. wat is dat toch met die wereldleiders vandaag de dag?

welkom Marietje:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond neem ik weer deel aan een online meeting. Normaal gesproken zijn die beperkt tot de plaats of regio waar je vandaan komt. Nu is het vooral landelijk en soms zelfs wereldwijd. 

Ik vind het een pluspuntje in deze bizarre tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal!

Niet echt focus voor het forum, lees wel mee soms. Stevig doorgepakt vandaag. Ben beter in hulp geven dan het zelf ontvangen. Maar ja, ben daar dan toch sterker in, dan ik dacht. En men waardeert het ook nog eens, dat ze eens wat voor mij kunnen/mogen doen. Win-win situatie uiteindelijk.

@Jopie fijn!

@Lieke7777 topper!

@Lonster erg om je lachen, idd daar in die stad zou ik het ook maar niet nemen, wel veel heksen hier :lol:^_^

@Bor doe eens gezellig , is toch leuk gourmetten??? :D^_^:lips:

Fijne avond nog en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de welkoms, fijn :rose:

@bumperjimdat is balen, maar niet geheel onverwacht. Is dat dan ook nog steeds maar in een straal van 1 km van je huis af, verder mag je niet komen? 

Ik hoop voor de ouders die nu de kids met duck tape achter het behang hebben geplakt ;) dat de scholen na de mei vakantie weer langzaam opengaan hier. Hoor toch om mij heen wel steeds meer irritaties etc. Gelukkig hier thuis niet.

Hier ook een droge afmelding. Had me alleen nog niet aangemeld vanochtend. Vanaf morgenochtend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...