Spring naar bijdragen

Hoe is het na de afbouw?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben in een hele vervelende situatie terecht gekomen. Medewerker Antes / Parnassia weet zich geen raad met me terwijl ik me met mezelf ook geen raad weet. 

Ik verveel me terwijl er sprake is van ernstig initiatiefverlies, heb het gevoel heel ergens anders te zijn en omgeving komt eng / vreemd op me over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Briba

dank voor je bericht. Ik ben nu 6,5 week benzovrij. Ik ga nog wel alle kanten op gevoelsmatig. Heel erg moe en nog wel klachten zoals brandende hersenen, veel meer last van mijn hormonen sinds de benzo. Er zijn gelukkig ook wel al dingen verbeterd. Ook voel ik me weer wat meer mezelf op geestelijk vlak. De ene dag gaat het ook weer beter dan de andere dag. Ik ben in ieder geval blij er vanaf te zijn. Hoe gaat het bij jou met afbouwen en tinnitus? 

 

@Pierre, hoe lang ben je gestopt? Je bent CT van Rivotril afgehaald toch? Of hele korte afbouw dacht ik?

liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ELL Fijn dat er dingen zijn verbeterd, had je niet ook last van zenuwpijn en gespannenheid? Ik ben zelf net gestopt, na een langzame afbouw (laatste inname was 0.1 mg temazepam), vind het nog te vroeg om er veel over te zeggen. De tinnitus is er nog, echt een vervelende klacht, maar ik denk niet dat de benzo de oorzaak is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-4-2020 om 20:22 zei Pierre:

Hallo,

Ik ben in een hele vervelende situatie terecht gekomen. Medewerker Antes / Parnassia weet zich geen raad met me terwijl ik me met mezelf ook geen raad weet. 

Ik verveel me terwijl er sprake is van ernstig initiatiefverlies, heb het gevoel heel ergens anders te zijn en omgeving komt eng / vreemd op me over.

Hallo Pierre kan derelisatisatie zijn is heel eng maar gaat ook weer over  groetjes wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...