Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 april 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Zó, jij was echt vroeg op vanmorgen @Roberto :P, goedemorgen.... 
En natuurlijk ook goedemorgen voor alle andere frummers. 
Geen zonnetje nog, het is een beetje heiig hier. 
Wel een bakje uiteraard.
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Stralend weer hier
Vanaf 6 hoog, kijk ik wat verder op , op een weiland
Daar hing een prachtig laagje mist, terwijl het verder helder is

Ben vreselijk geschrokken van Boris Jhonsen, dat hij nu op het IC ligt
Wat een enge veradelijke ziekte is het toch !
Eerst wat grieperig, eigenlijk al een hele tijd en dan verslechterd alles ineens
Gadver, en nog maar 55
Hoop echt dat hij er weer bovenop komt hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Stralende lucht hier.

Aan het werk nu, iedereen een fijne dag. Hebben jullie dat soms ook, dat het bij vlagen ineens doordringt: deze coronasituatie is echtwaar en we kunnen er niks aan veranderen en god weet hoelang het nog duurt. Dat je dat ineens heel sterk beseft bedoel ik. En dan neemt het weer af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag allemaal.

Nou, gewoon wil ik het nog niet noemen hoor, GewoonDoen,  maar het went wel op de een of andere manier. Zal wel iets met het aanpassingsvermogen te maken
hebben.
's Morgens altijd een half uurtje 'op gang komen' met een kop koffie, dit forum bekijken en You Tube een beetje afstruinen.
You Tube lijkt zo onuitputtelijk, maar ik kom nu op een punt dat ik wat ik wilde zien gezien heb en even niet weet wat ik nog wil zien.
Zat daarom net tot m'n eigen verbazing naar een stukje Ti Ta Tovenaar te kijken... :blush: Wat verschrikkelijk, maar ook wel grappig...
Ik hoop van ganser harte dat ik niet zover kom dat ik naar Bassie en Adriaan ga zitten kijken. Ik heb me gewaarschuwd.
Gauw weer verder nu, naar m'n ateliertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Adri02:

Laat ik nu als ik aan jou 'denk' altijd een soort van Ton Lensink (Ti TaTovenaar dus) in gedachten hebben... Vast geen toeval dus...

Omdat alles ons toe valt is alles toeval. Qua uiterlijk hebben meneer Ton en ik wel wat van elkaar. Alleen zie ik dat hij z'n scheiding rechts heeft
en ik heb 'm links, nu m'n haar weer wat langer wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was vanmorgen naar de winkel en het postkantoor. Omdat ik de boodschappen liet bezorgen en verder alleen naar mijn werk ga, was het even geleden. Nu zag ik pas hoe iedereen er mee bezig is, mekaar ontwijken etc. De man bij het postkantoor die voor en na hij je helpt zijn in handschoenen gestoken handen desinfecteert. Een rij voor de bakker buiten. Keurige rij voor de marktkraam ipv een groep ervoor. Bijzonder, meer weet ik niet, bijzonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Jopie:

 

Een klein voorbeeld: het is niet ondenkbaar dat ergens in dit traject de euro van de ene op de andere dag geen cent meer waard is. Niets, nada. 

Om die reden heb ik 10 dagen geleden in één keer onze hele hypotheek contant afbetaald. Nu het nog waarde heeft. Wat er ook gebeurd, ons huis is van ons. En de euro's goed besteed. Ik besef natuurlijk ook wel dat ik een bofkont ben, dat we dit konden doen. Dus ik voel me ook wel enigszins een snob nu ik dit hier zo neerschrijf. Maar heeee...was er niet ooit een slogan dat zei: een slimme meid is op haar toekomst voorbereid?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...