Spring naar bijdragen

Maandag 6 april 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Lika:

Uitgetheed @bumperjim huh????

Mn lekkere theeën zijn zo goed als op. Heb alleen nog maar "gewone" thee over en mn webwinkel levert niet meer. En ik ben een beetje een zeurzeikerd als het op thee aankomt  

Als je kijkt naar dat stof wat in die zakjes zit en je vergelijkt dat met die mooie blaadjes of naaldjes van losse thee die dan ook veel lekkerder ruikt... 

First world problem weet ik weet ik :D 

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Sandro:

Inmiddels ligt hij op de IC.

Ja zag ik. Dat gun ik hem helemaal niet (in tegenstelling tot die a-hole met die veel te lange rode das). Nu geven ze wel toe dat ze best wel in de rats zitten voor hem, ook zn politieke tegenstanders. Zo zie ik politici graag, als het net mensen lijken. Niet als dat ze je proberen wijs te maken dat alles volgens plan gaat in dit soort crises. 

Ik heb een visioen van een Britse regeringswoordvoerder die tijdens een persconferentie een beetje uit zn rol valt en even een traantje wegpinkt terwijl hij zegt, ik werk nog maar een paar maanden met hem maar het is echt een fijne chef. Dan had ik gedacht potdomme das een goeie die moet blijven. Dat zie ik bij Macron niet gebeuren. Als die ooit op de IC terechtkomt dan krijg je van die Brezjnew taferelen op de franse tv waar alles ontkend wordt tot Macron ineens dood blijkt en dan heeft niemand er iets van gesnapt maar dan staat er al weer een ander te trappelen om presidentje te spelen. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...