Spring naar bijdragen

Maandag 6 april 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Heel sluimerend. Geen koorts, wel verkouden. Maar ook dat heerst. Die artsen gingen alleen van dat uit(mijn inziens). Heb 2 weken geleden al gevraagd om die mensen te testen. Deden ze niet. En gisteren allemaal testen. Vond het al zo gek dat het zogenaamd bij ons niet was. 7 mensen in een week overleden. Waren ook mensen met een hele slechte weerstand en hadden we al verwacht. Maar nu is het voor mij anders en moet er natuurlijk anders gewerkt worden. Ben door aangedaan en had hier al 2 weken discussie over. Met manager en de artsen. Maar goed. Het is nu eenmaal zo. We gaan het zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De collega’s hadden dus ook geen koorts, alleen wat verkouden? Zou zo graag willen weten of we het hier nu al gehad hebben of niet. Zou fijn zijn als iedereen getest zou kunnen worden als ze dat willen.

Geniet lekker van je film!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien houden ze het testen ook wel wat af? Stel je voor dat alle mensen getest kunnen worden. Dan gaan ze, als blijkt dat ze het gehad hebben, ws ook niet echt meer goed met de regels om? Dan zouden mensen die getest zijn al haast een briefje met “ik heb het al gehad” moeten hebben. Maakt het allemaal lastiger misschien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja als je het gehad hebt zou je een tattoo op je kanis moeten krijgen "heeft het al gehad" en dan mag je overal weer naartoe.

Net als dat je je asociaal niet aan de regels houdt dat je ipv een bekeuring een tattoo krijgt "niet naar de IC".

Of als je een te grote camper hebt :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Jopie:

Don t push me, vriend! Die kan ik wel héééél eenvoudig tot positief ombouwen.

Iedereen welterusten voor zo. Ik kruip er zo in, na een fijne dag. Gelopen, boodschappen gedaan, gezwommen, in de zon liggen lezen, met zorg gekookt en lekker gegeten. Niets bijzonders. Heel bijzonder. 

En vertrokken naar de parkeerplaats. Ik woon niet in een camper om me te ergeren aan een aso-buurmanfamilie. Aanspreken leverde brutale mond op, dan niet.... Prima hier, hoewel iets minder legaal. 

Ik denk altijd, hoop iig, dat als je zo asociaal bent, dat je nooit echt gelukkig kan zijn met je verrotte persoonlijkheid.

Maar als je je eraan blijft ergeren ben je nog minder gelukkig :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me wel voorstellen; mensen op leeftijd, altijd hard gewerkt, verkopen de toko, nemen een appartementje en een luxe camper. Fijn genieten samen. Betekent natuurlijk zeker niet dat je een ander tot last moet zijn. Maar als je er voor gewerkt hebt en je kunt het betalen, prima toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af, net als gisteren. Twee dagen niet drinken is voor mij uitzonderlijk. Voel me een stuk beter.

Emoties komen ook weer meer tot leven. Voorheen voelde ik me gewoon klote, nu besef ik me dat ik mezelf verschool. Het liefst weg wilde zijn, omdat ik mezelf niet was met een continue kater. Dat maakt me nu een beetje verdrietig. Maar ik weet het, dit hoort er allemaal bij. Ik ben op de goede weg. Weltrusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een beetje van het padje. De dagen rijgen zich aan elkaar. Er gaat niets echt fout, maar ik moet meer structuur gaan aanbrengen. Werk, eten, slapen, werk, eten, slape, rijht zich nu tot één geheel waarin deadlines en complete stilstand elkaar lijken af te wisselen. Zomaar.

Ben geagiteerd, maar lief. Tuin weer voorzien van meer troep. Opruimen volgt. Ben nu klaar met het grote werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik erger me aan mijn buurman. Die zingt graag, maar vals. En vooral Nederlandstalige ballades. Meestal denk ik: Fijn dat hij zo'n hobbie heeft. Nu kan ik het na inmiddels 2 uur niet meer uitstaan. Buurman aan de andere kant loopt de hele dag op klompen dwangmatig heen en weer. Het is erg gehorig en mijn tv komt er niet bovenuit. 

Niet dat daar iets interessants op is. Het ligt aan mezelf.Rustig blijven dus en de neiging onderdrukken om een gat in de muur te slaan:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nu even buiten zitten kletsen met de buurman (die waar ik goed mee overweg kan). 4 meter afstand. Met poes kort in de bench. Komt wel goed. Nachtdienst is ook gebeld door weer een ander. Inderdaad rustig blijven ademen en het laten voor wat het is ;) Dankje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...