Spring naar bijdragen

onze h. kamer 1-4--2020


Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieverds,

 

Kabouter,

Vandaag naar de psychiater geweest, weer hetzelfde liedje. Ik kom thuis doe een wandeling, daarna wat met de dochter doen. Voel me goed, na het eten leg ik me wat in de zetel, daar is dat enge, versstikkende gevoel weer, helemaal opgedraaid. Pfff wat is dat toch, wil gewoon terug rustig in mijn bed en zetel kunnen liggen. Niet constant bezig zijn.

Goeie morgen kabouter,

Misschien beter om een andere plek te zoeken b.v. buiten in de zon, om te gaan zitten. Nu koppel je zitten op die plek aan rotgevoelens. En je probeert je te ontspannen. Dan is het logisch dat er gevoelens komen. Probeer het te laten gebeuren. Accepteer het het MOET er uit. Hoe meer je probeer het weg te drukken hoe harder het er uit wil. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen lief bolleke! Ik zat te denk jij doet toch spraypainten... Ik weet niet wat het precies is, maar kun je wat resultaat van kunsten laten zien?

Verder nog ziek, naar hoofd en pms. Nu beginnen de krampen. Werd vanochtend slecht wakker. Gister heel goed. Maar avond was slecht benauwd hoge ademhaling krampen. Dus hopen vandaag andersom! Ik word gek van de neusverstopping. Nu al dagenlang. Echt de meest vreemde luchtweginfectie ooit? Geen loopneus geen keelpijn. Af en toe een kuchje een niesje af en toe brandend gevoel in keel en een hoofd dat op slot lijkt. Gister overdag leek t los te komen en de avond weer potdicht? Ik ga ervan hyperen. Hoop zo dat t ziek zijn gauw overgaat! Ben ook erg verward  maar dat is mijn brein. Gevoed door pms. 

Toedels en fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

@Louisa beterschap!

Of het 't virus is weet ik niet, maar ook ik heb rare klachten. In de ochtend keelpijn en wat licht hoesten, in de loop van de dag trekt het bij en daarbij heb ik het overwegend koud en soms ook warm. Toch geen koorts. Slapen was helaas weer ruk vannacht. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar met een uur of 5, misschien 6 was het wel op. en dat op mijn vrije dag. Ik merk nu ik thuis werk dat die vrije dag niet zo heel veel meer zegt. Ik kan niet of nauwelijks naar buiten, Misschien nog wat in de tuin doen straks. 

Oh ja, ik ben sinds gisteren van de quetiapine af. Had gisteren mij laatste brokje van 3,125 mg. Of ik daardoor slecht in slaap viel weet ik niet, maar ik zet toch wel door nu. 

Fijne dag allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Cyclad58:

Goedemorgen allemaal!

@Louisa beterschap!

Of het 't virus is weet ik niet, maar ook ik heb rare klachten. In de ochtend keelpijn en wat licht hoesten, in de loop van de dag trekt het bij en daarbij heb ik het overwegend koud en soms ook warm. Toch geen koorts. Slapen was helaas weer ruk vannacht. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar met een uur of 5, misschien 6 was het wel op. en dat op mijn vrije dag. Ik merk nu ik thuis werk dat die vrije dag niet zo heel veel meer zegt. Ik kan niet of nauwelijks naar buiten, Misschien nog wat in de tuin doen straks. 

Oh ja, ik ben sinds gisteren van de quetiapine af. Had gisteren mij laatste brokje van 3,125 mg. Of ik daardoor slecht in slaap viel weet ik niet, maar ik zet toch wel door nu. 

Fijne dag allemaal! 

Die klachten heeft mn man. Ik weet ook niet of ik C heb. Maar t maakt niet uit. Griep is griep. Gewoon vervelend! Beterschap ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet wat er is. vannacht ga ik in bed liggen en er komt plots iets over mij, kan het niet goed uitleggen. Probeer rustig te blijven liggen maar het ging niet. Dan maar even in dr hyperven blazen. Uiteindelijk rechtgestaan en even wat stersprongen gedaan. Heeft maar even geholpen. Weet wel dat, als ik dit gevoel kreeg, ik meer innam om rustiger te worden. Toen viel ik gewoon in slaap en werd 's morgens met een goed gevoel. Nu was dit niet het geval.

Heb heel slecht geslapen en ben meermaals enorm angstig wakker geworden. Benauwd en verstikkend als maar zijn kan. Zit nu aan tafel en voel niets, is al meermaals zo geweest. Om één of andere manier voelt dit zo vreemd aan, weer heel verstikkend. Geraak het ook mar niet gewoon. Heb vaak het gedacht gek te zijn en dat ik nooit tevreden ga zijn zonder benzo, of het zelfs al beter ga worden met.

bewerkt door Kabouter0Wesley
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Cyclad58:

Goedemorgen allemaal!

@Louisa beterschap!

Of het 't virus is weet ik niet, maar ook ik heb rare klachten. In de ochtend keelpijn en wat licht hoesten, in de loop van de dag trekt het bij en daarbij heb ik het overwegend koud en soms ook warm. Toch geen koorts. Slapen was helaas weer ruk vannacht. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar met een uur of 5, misschien 6 was het wel op. en dat op mijn vrije dag. Ik merk nu ik thuis werk dat die vrije dag niet zo heel veel meer zegt. Ik kan niet of nauwelijks naar buiten, Misschien nog wat in de tuin doen straks. 

Oh ja, ik ben sinds gisteren van de quetiapine af. Had gisteren mij laatste brokje van 3,125 mg. Of ik daardoor slecht in slaap viel weet ik niet, maar ik zet toch wel door nu. 

Fijne dag allemaal! 

@Cyclad ik ook een rotnacht gehad. Ik denk bijmekaar 2 uurtjes geslapen maar ik verdomde het de qeutiapine in te nemen. Voor de rest aanhoudend inwendig trillen. Ik word er gek van. Ik denk van afbouw ad. Verder precies hetzelfde. Warm koud af en toe een niesje. Als ik buiten ben geweest met de hond en ik kom binnen dan een beetje snotteren.Beetje misselijk. Geen koorts. Lichte corona? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Cyclad58:

Goedemorgen allemaal!

@Louisa beterschap!

Of het 't virus is weet ik niet, maar ook ik heb rare klachten. In de ochtend keelpijn en wat licht hoesten, in de loop van de dag trekt het bij en daarbij heb ik het overwegend koud en soms ook warm. Toch geen koorts. Slapen was helaas weer ruk vannacht. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar met een uur of 5, misschien 6 was het wel op. en dat op mijn vrije dag. Ik merk nu ik thuis werk dat die vrije dag niet zo heel veel meer zegt. Ik kan niet of nauwelijks naar buiten, Misschien nog wat in de tuin doen straks. 

Oh ja, ik ben sinds gisteren van de quetiapine af. Had gisteren mij laatste brokje van 3,125 mg. Of ik daardoor slecht in slaap viel weet ik niet, maar ik zet toch wel door nu. 

Fijne dag allemaal! 

Hou vol. Het komt goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cyclad58:

Goedemorgen allemaal!

@Louisa beterschap!

Of het 't virus is weet ik niet, maar ook ik heb rare klachten. In de ochtend keelpijn en wat licht hoesten, in de loop van de dag trekt het bij en daarbij heb ik het overwegend koud en soms ook warm. Toch geen koorts. Slapen was helaas weer ruk vannacht. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar met een uur of 5, misschien 6 was het wel op. en dat op mijn vrije dag. Ik merk nu ik thuis werk dat die vrije dag niet zo heel veel meer zegt. Ik kan niet of nauwelijks naar buiten, Misschien nog wat in de tuin doen straks. 

Oh ja, ik ben sinds gisteren van de quetiapine af. Had gisteren mij laatste brokje van 3,125 mg. Of ik daardoor slecht in slaap viel weet ik niet, maar ik zet toch wel door nu. 

Fijne dag allemaal! 

Wat fijn Ad! Super! Weer wat zooi minder! Weg met de Ap

bewerkt door Annie87
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen kabouter,

Misschien beter om een andere plek te zoeken b.v. buiten in de zon, om te gaan zitten. Nu koppel je zitten op die plek aan rotgevoelens. En je probeert je te ontspannen. Dan is het logisch dat er gevoelens komen. Probeer het te laten gebeuren. Accepteer het het MOET er uit. Hoe meer je probeer het weg te drukken hoe harder het er uit wil.

Hoe moet ik dit dan aanpakken, het stikkende gevoel doorgaan of de ademhaling zelf rustig overnemen. Het is juist het loslaten, dus zelf niets doen. Dan komt het stikkende gevoel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...