Spring naar bijdragen

Wo 1 april 2020


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Bakje om de dag te beginnen maar. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

@Cleo66, fijn dat je je weer wat beter voelt.. 
En dat de tranen komen is niet zo gek hoor. 
Ik denk dat veel mensen in deze periode wat emotioneler zijn,
en als dat dan niet in de vorm is van tranen die stromen dan wel van binnen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Op naar een nieuwe dag. Merk dat ik gevoeliger ben voor somberheid. Probeer me hier tegen te verzetten. Wel droog en daar ben ik blij mee. @Cleo66: hou de stijgende lijn vast! Huilen lucht op.

@ iedereen: zet ‘m op, blijf adb en zoek de zon op, ook al is deze buiten minder te vinden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Fijn Cleo, hoop dat het beter blijft gaan met je, want las dat corona een grillig verloop heeft
Ja, Brabant is waarschijnlijk over de top heen, maar Zuid-Holland niet, die stevent nu naar de top hoor ik

Straks naar de tuin, want gisteren nieuwe graszoden gelegd, dus dat moet water hebben
Helaas hebben ze met ingang van vandaag de toiletgebouwen afgesloten en ook de algemene kruiwagens mogen we niet meer gebruiken
Dat gaat nog knap lastig worden allemaal :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Wat fijn @Cleo66 en die tranen vindt ik normaal hoor. Heb er ook al een aantal laten vallen deze periode. Middag/avonddienst, even kalm aan doen vanmorgen. Vriend is druk aan het werk op zijn laptop en telefoon. Zo eerst maar even samen een kop koffie drinken. Ook gewoon thuis is pauze belangrijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Adri02:

We zullen vroeger of later waarschijnlijk toch allemaal aan de corona moeten geloven, dus tel je zegeningen als je er goed doorheen bent gekomen!

Overgewicht blijkt een reëel gevaar. :blush:
De aankomende tijd maar op water en brood dus..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Cleo66 hoop zo voor je dat dit het was en dat je nu niet meer ziek wordt. @Etty fijn om te lezen. Hier kan het soms ook heftig zijn thuis. Het gekke is dat ik er veel langer in blijf hangen en het me enorm aantrek, terwijl mijn zoons hun boosheid en ergernissen alweer kwijt zijn en het zelfs weer goed kunnen vinden en grappen maken. Maar de manier waarop ze elkaar de grond in kunnen boren...Ik kan daar niet tegen. Herken veel in wat je schrijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is niet zo gek dat je dat aantrekt Rosee. Zij blaffen lekker van zich af en zijn het kwijt. 

Ik ga vandaag met goede moed maar eens de spade in mijn laptop steken en alle onkruid weghalen. Figuurlijk dan natuurlijk :P

Allemaal achterstallige administratie en van die vragen waar ik nog geen zin in had... beh. Maar nu moet ik echt. En het zal lekker opruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een basisschool had een leuke 1 april grap bedacht: plak je gemaakte huiswerk tegen het raam, dan komt de juf langs om het na te kijken.

Veel leerlingen trapten erin. Niet zo gek toch? Ik zou het ook doen. Het is niet gekker dan de andere maatregelen die je tegen komt. Nadeel voor die school is dat de leerlingen nu wel alle nieuwe richtlijnen zullen wantrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Cleo66:

Goedemorgen,  koorts gezakt , ik bem voorzichtig opgelucht.  Moet huilen terwijl ik dit neer typ . Ben ook zo emotioneel deze tijd en nu Ik me weer iets beter voel komen de tranen . Kan nog steeds niet bevatten hoe en waarom juist ik het virus heb opgelopen. Ik was juist zo voorzichtig. 

Wees nou maar blij, straks heb je t gehad en hoef je je voor jezelf geen zorgen meer te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Cleo66:

Goedemorgen,  koorts gezakt , ik bem voorzichtig opgelucht.  Moet huilen terwijl ik dit neer typ . Ben ook zo emotioneel deze tijd en nu Ik me weer iets beter voel komen de tranen . Kan nog steeds niet bevatten hoe en waarom juist ik het virus heb opgelopen. Ik was juist zo voorzichtig. 

Wees nou maar blij, straks heb je t gehad en hoef je je voor jezelf geen zorgen meer te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het zeker dat je geen besmetter kunt zijn na corona?
Ik lees onrustbarende dingen, 2 honden en katten al dragers van het virus in China
1300 mensen dragers zonder dat ze sypmtomen hebben
en ze verwachten een 2e golf.
Voorlopig geen redenen om te verslappen hier in Nederland dus ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...