Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
nancy

Dinsdag 31 maart 2020

Aanbevolen berichten

Ik heb het alleen even over die kranen gehad he, die 2 kranen waar husband bij nodig is vandaag..niet over het algehele bouwproject daar. Daar ga ik trouwens ook niet over dus ik hoef er ook niet in over discussie.

Dat husband naar z"n werk is gegaan vanochtend, ja..die man wist toen nog niet dat ik ziek was. Ikzelf ook niet. Hij is zelf niet ziek, dus dan moet die terwijl die niet ziek is maar opstappen en het de anderen maar uit laten zoeken vandaag want z"n vrouw thuis blijkt koorts te hebben?
Sterker nog hij belde me net dat ze moeten overwerken vandaag...ook de bouw krijgt een dreun van dit corona gebeuren hoor. Net zo goed.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Bor:

Neen. Een wolf.

Vertel jij eerst maar eens wie of wat jij bent voordat je mij gaat vertellen wie of wat ik ben.

Het doet er niet toe wie ik ben. Leer eerst jezelf kennen, weet dat jij geen wolf bent. Dat wil je misschien graag zijn, je bent een lammetje wat zoekt om erkenning. Een lammetje wat grauwt; maar ongeloofwaardig over komt. Een paradijsvogel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als uw huisgenoot ziek is moet u in thuisquarantaine tenzij u in een cruciaal beroep werkt. (info Rijksoverheid)

Hij is zelf niet ziek, dus dan moet die terwijl die niet ziek is maar opstappen en het de anderen maar uit laten zoeken vandaag want z"n vrouw thuis blijkt koorts te hebben? (info Bor)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei bumperjim:

Straks zijn ze daar allemaal ziek dan valt het kwartje vanzelf

Nou dan aan jou de eer om te zeggen Dat is Bor haar schuld.

Nee jongens kom op, ik heb hem niet gesproken vanmorgen vroeg. Hij wist niet dat ik ziek was, ikzelf ook niet, ik sliep nog.
Hij was al op z"n werk toen ik hem belde om te zeggen dat ik dacht dat ik koorts had/ heb.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh Bor toch! Hij was al op zijn werk, en? Ik moet dit ook niet lezen, vandaag weer iemand overleden bij ons. Zo verdrietig, dosis morfine erin, zo vreselijk benauwd en niemand van de kinderen die erbij mag zijn. Wat een verdriet, wat een pijn en dan lees je hier. Ga meteen weer afsluiten, dit is niet goed voor mij. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik kan er ook niet tegen
we zijn met 17miljoen mensen die echt een hele simpele maar cruciale opdracht hebben:  blijf thuis als er in huis iemand koorts heeft. 
Als we dat laks maar níet opvolgen, omdat ieder voor zich denkt dat het wel kan .. zijn we straks met heel veel mensen zwaar de L*L

Net als mijn moeder vandaag vertelde, dat de buurvrouw van 83 op de koffie was geweest :blink:
SERIEUS ??? Hoe noodzakelijk was dat ???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Vol:

we zijn met 17miljoen mensen die echt een hele simpele maar cruciale opdracht hebben:  blijf thuis als er in huis iemand koorts heeft. 
Als we dat laks maar níet opvolgen, omdat ieder voor zich denkt dat het wel kan .. zijn we straks met heel veel mensen zwaar de L*L

Tja, de corona-crisis heeft soms wel wat weg van een IQ-test.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Marika:

Eind van de week 20 graden!

bewerkt door Lonster
ja heerlijk he

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laten we toch onze verantwoording nemen. Als we allemaal denken ach ja dan zitten we straks in n complete lockdown. Persoonlijk vind ik het ook heel respectloos naar alle mensen die zo keihard voor ons aan de gang zijn. En is geld dan zo belangrijk als er mensenlevens op het spel staan.

IK BLIJF BINNEN 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had een andere tekst, maar die heb ik maar weg gehaald voordat mij ook de maat gemeten wordt.

Vanavond eet ik lekker ovenfrietjes en doperwten. Met appelmoes en een vega-frikandel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aanvankelijk voelde deze moeilijke periode als een uitnodiging om gezond te eten en geen alcohol te drinken. Maar ik merk dat dit deze week erg afzwakt. Heb moeite om mezelf een beetje positief en aan de gang te houden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Kohtje:

Hoe ziek ben je eigenlijk (nog) @Bor? Heb je al koorts gemeten? Misschien is er wel (bijna) niets aan de hand.

Ik durf bijna niets meer te zeggen hierover hier Koh.. Er wordt hier gereageerd alsof ik (en ook husband) mensen bewust in gevaar en misschien wel dood maak of zo. En ik dus wel vreselijk ziek en besmettelijk zal zijn. (terwijl ik het zelf zoals ik vanmorgen al begon, beschouw als een griepje, vanmorgen 37, 7, vanmiddag 37, 5 dus alleen wat verhoging)

Zulke beschuldigingen heb ik nog nooit eerder voor geschoteld gekregen.

Aanvulling, nu in de avond is het weer 37, 7. Dus ik weet echt niet waar dit hier allemaal over gaat maar ik tot nu toe nog steeds de 38 niet eens aangetikt en hoef dus niet thuis eens te blijven al heb ik dat vandaag wel gedaan, uit voorzorg. Husband niet maar dat hoeft ook niet. Voor het weekend ben ik ook thuis gebleven omdat ik hoestte en snotterig was en dat is nu weg..Wordt er over mij en husband gezegd we de regels niet naleven maar volgens mij kennen ze die zelf niet eens wie dat het dat hardst roept.

bewerkt door Bor
typo en aanvulling

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe een ander reageert kan ik niet helpen, ik ben blijkbaar niet zo snel panisch hierover.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Lonster:

Fout antwoord Bor. Ik hoor de messen al slijpen.  

Ik kijk wel uit, straks springt die sma-, eh smurf weer in m'n nek...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Lonster:

Heb moeite om mezelf een beetje positief en aan de gang te houden.

Het is ook gewoon een lastige tijd..... Rustig an, en niet al te veel van jezelf eisen. 

Wellixht zijn sommige dagen gewoon even "doorkomen", niet meer dan dat.... Bij mij wel in ieder geval. Het lukt dan even niet er iets "constructiefs" van te maken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...