Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 maart 2020


nancy

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

Ben lichamelijk best wel moe van 3 dagen tuinieren (gisteren atv). Tuinieren betekent in dit geval alle woeste klimop die alles overwoekert eruit en versnipperen. En dan heb ik het over enorme hoeveelheden want na 3 dagen is de helft nog niet weg. Het vermoordt al het andere in de tuin, maakt enorme bladerschermen en daar onder in de schaduw groeit helenaal niks meer. Dooie rotsachtige grond. Met veel bouwafval van de vorige bewoners, dat mag ik daarna nog ff allemaal afvoeren met veel dank.

En omdat alles zich afspeelt op de helling en ik het versnipperde spul elders moet neergooien en dus de hele tijd helling op helling af loop... is het best een sportief gebeuren tijdens deze lockdown. Dit had ik al jaren willen doen maar nooit "tijd gehad" (iedereen heeft evenveel tijd, maar goed). 

Alvast lekker nadenken wat we daar gaan planten vervolgens. Ik zit te denken aan gele brem. Dat groeit hier veel in het wild, groeit graag op dooie rotsachtige grond waar andere flora niks leuks aan vindt. En het ruikt zo lekker in mei/juni...

Tot zover bj's ontbijt blog, sorry tis weer een heel verhaal geworden :( 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

ook hier weer een strak blauwe lucht
Koud, maar dat trekt wel weer bij
Straks komen er graszoden voor de tuin
Hadden stiekem op bewolkt en regenachtig weer gehoopt, dan hoeven we geen water te geven
Nu met met gietertjes aan de gang dan

Zal wel heel mooi worden denk ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag'

Straks naar mijn werk. Eerst nog wat thuiswerken(behandel- en zorgplannen maken), fijn dat ik nu wel die uren krijg om dat vanuit huis te doen. Een jaar voor gestreden.

De zon schijnt hier uitbundig en veel dingen in bloei. Blijf dat een raar vreemd contrast vinden.

@nancy komt er later nog wel een afscheidsdienst? Misschien zijn jullie daar nog wel helemaal niet mee bezig, komt wel denk ik. Moet steeds denken aan die urn, in jouw handtas, zo beeldend zie ik het voor me. Sterkte :lips:

@Cleo66 hoop dat die koorts snel wat gaat zakken, beterschap. Veel vitamine C nemen, zal je wel al doen natuurlijk

Voor allen sterkte die het kunnen gebruiken natuurlijk.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal vergeten iedereen een fijne dag te wensen vanmorgen... Moet wel scherp blijven op mijn alcoholprobleem ook in deze tijden... 

Vanaf maandag noodrooster, 3 dag, 3 avond 3 nacht en 3 vrij totdat de crisis bezworen is.... Ben benieuwd hoeveel mensen gaan instorten als deze crisis voorbij is... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...