Spring naar bijdragen

Maandag 30 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Cleo66:

Ik lig er weer in. Vanochtend 39.2 en dus Toch maar besloten huisarts te verwittigen,  deze constateerde corona.  Ons hele gezin moet thuis in quarantaine.  Wanneer klachten ernstiger worden aan de bel trekken . Maar hij verwachtte dat mijn lichamelijke conditie en gezondheid het virus er wel onder krijgen.

 Nou, dat schiet niet op zo! Sterkte maar weer.

Ik ben wel benieuwd naar hoe de huisarts het zo snel heeft kunnen constateren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gewerkt, ook ondanks de situatie krom gelegen van het lachen met collega's en bewoners/patiënten en mantelzorgers op afstand. Soms zulke hilarische situaties. Mam.......let even op want ik zie nu nog alleen je oor van binnen:D Sommige mensen snappen die techniek natuurlijk niet en gaan op de automatische piloot het gewoon als telefoon gebruiken, of iemand die zei, hoe kan het nou dat mijn dochter en kleinkinderen in dat ding zitten, kunnen ze er wel weer uitkomen ook haha.

@Cleo66 heel veel sterkte en beterschap, je komt hier gewoon doorheen, jij en je gezin!

@nancy rillingen over mijn rug. Heel veel kracht en sterkte, niet te bevatten dit voor jullie. :heart:

@Bor Djw, voel mij ook goed, weet niet of dat nu door het niet drinken(katerloos) en de focus werk is/komt, of door mijn genomen besluit. We gaan het zien. Hoop dat jij het ook een beetje trekt allemaal. Voel een raar eng soort rust, weet niet wat dat is. Ook berusting in de hele situatie, het beste er maar van maken. Dat is uitdaging die wel bij mij past nu.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag waaide het heel hard hier, echt een gure koude wind ondanks de zon. Wilde niet gaan fietsen, dus ben met de bus gegaan naar het station. Vanaf daar moet ik dan weer een andere bus nemen. Normaal sluit dat goed aan, zondag dus natuurlijk niet. Moest heel lang wachten en zou echt te laat gekomen zijn anders. Ben naar de taxi's gelopen en de situatie uitgelegd. Hele aardige Marokaanse man heeft mij voor het symbolische bedrag van 1 euro, helemaal ernaar toe gebracht. Wilde dat natuurlijk niet. Die mensen zullen het ws helemaal ook nu moeilijk hebben, vertelde hij ook. Maar moest echt alleen maar 1 euro op de achterbank leggen en wenste mij veel sterkte. Zo lief en echt. Het levert dus ook wel hele mooie fijne dingen op.

Ik kan ze iig nu weer zien. Ben goed in de hysterie maar nu even idd niet. Mijn kop erbij houden.

Welterusten :moon:

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Cleo66:

Sommigen in mijn omgeving blijven maar volhouden aan het feit dat wanneer je niet getest bent het allemaal wel meevalt

Los van wel of geen Corona, je hebt er niet minder last van en die thermometer liegt ook niet.

Laat je niet gek maken. Beter worden, daar gaat het om. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Jopie:

Ik heb t nergens over schuld, @Fruitvlieg2019 ...en dat bedoel ik ook niet. Ik heb t over collectieve keuzes....met gevolgen... 

De maatschappij, dat ben jij, die! Aandeel, niet schuld, die. We zijn erbij, allemaal. 

Verder is t niet zo interessant, ik kan er niets mee. Ik heb geen beter alternatief. Dus hoeft dat ook niet. Het weten is genoeg. 

Als dit voorbij is is het niet voorbij. Dan heeft het, hebben we, een spoor van slachtoffers achtergelaten. . 

Is ook inderdaad zo, een ravage. Was er een betere oplossing? Misschien wel. Hadden we daar eerst een maandje of 2 over kunnen bomen? Nee dat niet. 

Maar een ravage wordt het, is het al aan het worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cleo66:

Nee niet getest , er is een tekort aan testen in Nederland dus wanneer geen risico patiënt,  word je niet getest.  Naar aanleiding van de symptomen,  diagnose gesteld.  We heel erg uiteen lopend hoe mensen reageren.  Sommigen in mijn omgeving blijven maar volhouden aan het feit dat wanneer je niet getest bent het allemaal wel meevalt . Wat vallen die mensen me tegen zeg .  Alsof ik zomaar de klachten verzin en zo'n huisarts ook uit zijn nek lult .   

Het maakt je inderdaad niet meer of minder ziek..het feit dat je zo lang al ziek bent is heel vervelend.

Wat me opviel was dat je schrijft dat de huisarts Corona constateerde

Hij gaat er terecht vanuit lijkt me!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...