Spring naar bijdragen

Zondag 29 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen

Ongewild een uur uitgeslapen :) Vandaag weer verder in de jungle, snoeien en versnipperen. Er groeit van alles door elkaar, het is 1 enorme puinzooi achter ons huis, ik heb er nooit tijd voor maar nu neem ik de tijd. Het moet wat meer ademen en er moet zon bij, en dan blijft ook de grond wat beter op zn plaats want het loopt steil naar beneden en beneden is de rivier. Ik wil niet op een dag mn huis terugvinden in de rivier. Klinkt onwaarschijnlijk maar met een beetje fantasie... We zitten gelukkig in de binnenbocht, de rivier slaat vooral aan de overkant stukken grond weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, net terug na drukke nachtdienst. Diep onder de indruk van het corona leed op de ic. Nog 1 nachtdienst en dan 2 dagen vrij. Ik had dit niet kunnen doen als ik nog gedronken had. Dankbaar dat ik nuchter mijn steentje bij heb kunnen dragen! Nu maar snel bed in over 11 uur moet ik weer... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers
na een halve nachtdienst
voel ik me als na een halve fles port, brrrrrr
ik snap nu dat AOWers er vriujstelling van hebben
maar ik wist het al door mijn lijf, niet meer doen dus.
Koffie en eigengemaakt bananenbrood met kokosbrood als beleg.
De nieuwe broodbakmachine is een topper gebleken gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Fruitvlieg2019:

Goedemorgen,
De periode is weer aangebroken om een half jaar tegen de ovenklok aan te kijken die een uur achterloopt.

7 Maanden, Fruitvlieg.. een rúim half jaar. April-oktober vs november-maart.. We leven langer in 'gestolen' tijd dan in real time.
gr. de pietlut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei lady jane:

en ik heb over waarvan de tijd nooit is ingesteld Fruit, er zat geen gebruiksaanwijzing bij haha
(dat zal maar weinig mensen gebeuren denk ik, om al 12 jaar te koken met eeuwig 12.43u op de display☺)
hoezo lui?

Al 12 jaar op 12.43 u., lady jane?  Weet je zeker dat het niet een stickertje is dat over je klokje heen geplakt zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fruitvlieg2019:

.... als ik bij mijn ouders kom nadat de klok verzet is staat die nog op de oude tijd.

Mijn moeder heeft de gewoonte om alle klokken een kwartier vóór te zetten. Dat geeft haar altijd een kwartiertje 'speelruimte', zegt ze dan.
Wat een jezelf-voor-de-gek-houderij toch.. als je dat weet dan werkt het bij mij in elk geval niet meer.
Ik weet in elk geval wel dat ik mijn rare tikjes van de mallemolen niet van vreemden heb.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had vroeger 2 klokken 3 minuten voor staan, het heeft me heel wat nippertjes treinen en afspraken opgeleverd.
een kwartier zou ik doorgehad hebben, maar een paar minuten niet, reflex van: oh ik moet opschieten, gaf me vleugels
geen red bull nodig meer.
Maar ja, nu zijn de klokken automatisch op zomertijd geschoten en mijn tel.tijd geeft ook niks extra's......:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag nieuwe taak voor werk verrichten ivm corona. Op zondag aan de bak dus. Grote oefening in 'aan-en-uit' voir mij. Niet mijn sterkste punt...

Ga zo boodschappen doen. Granaatappels zijn op. En dan schoonmaken met gezin. En dan koffie met vriendin. En dan aan het werk. 

Tot een uur of half tien denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat goed met me, zo heerlijk om thuis te zijn waar niemand ons weg kan sturen en een eigen wasmachine en douche enzo. Heeeerlijk in bad geweest, schone kleren aan... ik voel me belachelijk gelukkig (zolang ik niet teveel nadenk over knieblessure, financiën en wat als....). Wonderlijk is dat toch, als ik niet aan problemen denk, zijn ze er niet. Op dit moment is het leven perfect :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...