Spring naar bijdragen

onze h. kamer 28-3-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Ik ben aan het afbouwen waar slaat dat op alle mensen komen hier met angsten ik gebruik al 40 jaar bromazepan dus wat meer dan andere mensen  dus moet ik maar weg gaan  ik vind dit niet leuk je doet mensen pijn valt me tegen van jou ben serieus aan het afbouwen ben er bijna       Wilhelmina 

Ik heb hier zo verdriet van ik ben in mijn leven zoveel teleurgesteld  nu weer  liefs      Wilhelmina

Hé Supertje,

Wat nou?????? Het is bezorgdheid naar jou waardoor ik die vraag stelde. Ik kan toch niet zeggen dat je weg moet het forum is van ons allemaal hoor, ook van jou. Maar ik heb nog geen antwoord gekregen of je al eerder in behandeling bent geweest.  Het zou zo goed voor je zijn als je iemand had die je met je angsten wat zou kunnen helpen zodat je het gevoel hebt dat je wat begeleid wordt daarin. Misschien zouden ze je kunnen leren wat te ontspannen.

Hoop dat je nu wat gerust gesteld ben. Ik bedoelde het niet verkeerd maar wil graag dat je wat minder angstig bent.:lips: En iemand die jou echt kan helpen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi cadeau @bolletje bolleke. Mijn orchidee heeft na anderhalf jaar knoppen gekregen. Anderhalf jaar deed t niets meer! Maar het was nog groen met stengels dus kon ik de plant niet wegdoen. Nu kwam er een maand geleden knoppen in!! Nu heb ik 9 prachtige paarse orchidee bloemen. Ik wilde het een symbool laten zijn voor mijn welbevinden, maar ze zijn al uit en ik voel me zo ellendig. :(

Pms? Corona? Of gewoon griep? Benzos? Angst? Geen idee. Het begon met verstopte neus en rommel uit mn neus. Nu ook lamlendig, benauwder, moe en spierpijnen. Ik heb gegoogeld op corona maar geen spierpijn symptoom gezien. Met de pms erbij ben ik echt lamlendig. Heel down en depri. 

Gister dokter gebeld maar echt aan mijn dokter heb je niks. Zij hebben me ook aan de benzos geholpen in hoge dosis. Ze had me moeten waarschuwen ipv verhoging voorschrijven. Ik zie mezelf als risico geval en zou een test willen. Zij zien dat niet. Je hebt een psychische stoornis en bent lichamelijk sterk en gezond... geen test voor jou. Ja maar ik wil uitsluitsel ivm opname Radboud. En gewoon dat ik bang ben dat ik t heb en naar het ziekenhuis moet. Nope.

Het zal wel geen corona zijn want ik leef in isolement. Zelfs mn moeder komt niet binnen. Alleen mn man. Maar die draagt sjaal en wast zn handen met zeep na bezoekje winkel en ook hij ziet niemand. Hij houdt ook echt afstand van iedereen. Werkt thuis. Heeft geen symptomen. Dus de kans op corona is klein. Het kan ook gewoon een gewoon virus zijn. Daarbij las ik dat je bij geen symptomen niet besmettelijk bent bij een betrouwbare site. 

Maar ik voel me lamlendig en had een test gewild. Gewoon uitsluiten.

In mn dromen kan ik alles. Ik droomde vannacht dat ik wodka serveerde aan een groot kerstdiner. Ontelbare tafels en ik moest steeds harder lopen. Toen ik wakker werd was ik gewoon doodmoe. Toen de droom wegging viel dat doodmoeie gevoel weg. Echt heel vaag. Moe worden van je droom! Mn man zei kun je niet beter dromen dat je lekker slaapt en energie opdoet!

Ik ben ook zo moe sinds de verstopte neus, doodmoe, nergens puf voor. Maar kan ook pms zijn of neurofatigue. Ik weet het niet meer wat wat veroorzaakt. 

Ik ben blij als de wereld weer normaal wordt. Mn moeder weer omhelzen. Een angst die wegvalt. Ja Bolleke je vroeg ernaar. Ik ben heel bang voor corona en gebracht gehad met dit gedoe. 

Wat een geklaag weer. Ben zo negatief in mn pms tijd. Bah en ik voel dat t hormonen zijn die prikkelen. Sorry. Fijn weekend allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei bolletje:

Kun je niet uitrekenen wanneer je voor het laatst contact met mensen hebt gehad? Dat geeft misschien wat meer zekerheid voor je.

3 weken geleden de intake in Nijmegen. Maar heb pas sinds een paar dagen last. Wat wel zo is is dat ik op het balkon een sigaret met blote voeten op teenslippers en hempje heb gerookt. Terwijl ik dacht het is zonnig maar het was toch nog wel koud.... 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Louisa dan maak je maar niet druk hoor, de incubatietijd is 2 tot 7 dagen maar ze rekenen 2 tot 12 dagen En met teenslippers en een hemdje buiten roken

daar krijg je het ook niet van. Je kan daar wel een snotterdje van krijgen maar ga vandaag lekker buiten zitten. Zal je goed doen. Je hoeft echt niet bang te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bolletje:

O Louisa dan maak je maar niet druk hoor, de incubatietijd is 2 tot 7 dagen maar ze rekenen 2 tot 12 dagen En met teenslippers en een hemdje buiten roken

daar krijg je het ook niet van. Je kan daar wel een snotterdje van krijgen maar ga vandaag lekker buiten zitten. Zal je goed doen. Je hoeft echt niet bang te zijn.

Nou ik heb een snotterdje. Benauwd daardoor en moe en wat lamlendig. Maar Ik denk een gewoon verkoudheidje. Snotter de snotter. snotterdje, mooi woord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...