Spring naar bijdragen

Verkouden!


Merlotje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier dus hoop dat dit het juiste onderdeel is waarin ik dit plaats. In deze tijden durf ik het bijna niet te zeggen maar ik ben snipverkouden! Nee geen koorts of hoofdpijn, nou herinner ik mij een collega die ooit aan dry januari mee deed en die werd ook verkouden. Is dit toeval? Of iets wat er bij hoort? En hoe komt dat dan? Bedankt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik kan het me niet herinneren, maar als je lichaam hard aan het detoxen is geslagen dan kan het behoorlijk anders dan anders aanvoelen. Het is ook zo dat als je net gestopt bent, omdat het mentaal nogal ingrijpend is, dan kan je de neiging hebben alles wat er gebeurt daarmee te verbinden maar soms kan het ook toeval zijn.

Enfin geen afdoende antwoord op je vraag :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb al tientallen jaren last van (ochtend meestal) verkoudheden als de seizoenen wisselen, zo ook nu.
Geen paniek dus, maar wel alert blijven op long/koorts/benaudw aanwijzigingen, het kan tenslotte èn èn zijn
Naar anderen gedraag ik me al alsof ik besmet ben en niets door wil geven. Meer kun je niet doen.
Bovendien is het nu hooikoortstijd, kan ook meespelen.
Niet verzanden in een drama stuk, dat helpt niemand. En getest word je toch niet zomaar, dus rust is nu
de beste optie voor lichaam en geest. En idd tijdens detox kan er van alles op-poppen, is voor iedereen anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...