Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Geheel tegen verwachting in daarstraks op ons kruipzoldertje een transformator voor de badkamerspotjes vervangen.. Tegen verwachting omdat
ik geen mallemoer snap van al die draadjes, stekkertjes en transformators daar op die zolder. Maar door draadje voor draadje te volgen kwam ik
tot een vermoeden waarom twee van de zeven spotjes niet goed meer werkten.. Beetje googlen, beetje denken, beetje 'bidden', tien keer checken
wat voor transformator het zou moeten zijn, eindelijk zo'n ding besteld, nog twee weken wachten, mopperen van m'n vrouw, nog meer bid-achtige
dagen waarin ik hoopte dat het euvel vanzelf ineens weg zou zijn, vanmiddag gewapend met fittingschroevendraaier, striptang en stanleymesje
naar de plek des onheils gekropen en begonnen. De oude transformator zat met stekkertjesverbinding aan de spotjes, de nieuwe direct aan de draadjes.
M'n rug en schouders moeten nu weer een paar dagen bijkomen, maar de spotjes werken weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Sandro:

Ok nog eentje dan.

Een man is vermoord in zijn kantoor. De verdachten zijn Gerry, Julie, Jason, Nicky en Sofia. In de agenda staan de getallen: 6, 4, 9, 10 en 11 met bloed geschreven... wie is de moordenaar? 

Bij dit soort raadseltjes sla ik meteen dicht.. dan zeg ik maar dat het zelfmoord was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Myle:

Waarom Jason?:blush: Voor mij ook te moeilijk. 

Ik eet wraps met bonen en groente.

Nummer staat voor een maand, en dan steeds de eerste letter van die maand.

Ik moet nog even kijken wat ik ga eten. Kinderen krijgen frietjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer met de oppashond gewandeld. Hij begint aan me te wennen, zo lijkt het. Jongste zoon ook mee, lekker naar buiten. Verder heb ik mezelf getrakteerd op allemaal lekkere produkten voor in bad. Himalaya zout en olie etc en weet ik veel wat allemaal. Wij eten pasta met saus en tomatensalade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Bor:

Nu hoorde ik net op het nieuws op de radio in het voorbij gaan dat men in Rusland geen corona krijgt door het drinken van wodka?

Bind me er niet aan vast hoor want ik was bezig en weet niet zeker of ik dat wel goed gehoord heb daardoor.

 

Lol ik zei het hier net   ,    wat hoor ik nou    moet toch echt naar de gall..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bor:

@Sandro Waarom eten je kinderen elke avond iets anders dan jullie en eten jullie dan niet gezamelijk en/of hetzelfde, heeft dat een reden?

Niet altijd hoor. Mijn kinderen zijn overigens wel goede eters, maar ze eten niet alles wat wij eten.

Het heeft ook wel wat om zelf even rustig te kunnen eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Bor:

Ja? Hoorde ik dat wel goed? Nou nu moet ik ook snel naar G en G. Straks is"t nog uitverkocht!
( Nee hoor grapje natuurlijk, dat doe ik niet)

 

Geloof dat ik het anders gedaan had    .....kreeg net ook wel trek moment hoor ben maar warm gaan douchen ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Fruitvlieg2019:

Tsja, ik weet nou niet of je gezondheidsadviezen van Russen moet aannemen.

De rechtgeaarde alcoholist die niets van stoppen wil weten zal deze adviezen niet ongegrond vinden en ter harte nemen.
De kromgeaarde alcoholist hoogstwaarschijnlijk ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Jopie:

Toen ik, helemaal in t begin, met koortsige hoestende zieken thuis, formeel van ggd binnen moest blijven, maar toch vanwege cruciaal beroep moest werken, was er een moment dat ik na 237 keer slikken inderdaad wat keelpijn kreeg. 

Nog even hierop terugkomend. Paar weken terug waren er nog geen maatregelen, maar voelde je wel aankomen dat ze zouden gaan komen. Precies toen had ik ook bij het slikken lichte keelpijn. Was snel weer over. Mijn kinderen hadden vlak daarna een dag verhoging. Was dat Corona? Wie zal het zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga slapen denk ik maar. Vanmiddag bevangen door een enorme moeheid. Ben toen ook gaan slapen. Gekke hollen en stilstaan met mijn werk. Stress. Nu moe. Dat mag. 

Spullen gebracht naar mijn moeder. Extra lekker toetje. Mooie tulpen. Tevreden.

Dochter opeens weer zo'n hoofdpijn. Overgeven, slapen, moe. Dat heeft ze soms. Met name als ze naar school gaat en de hele dag mensen om zich heen heeft. Nu al een tijd niets. Na een uurtje met vrienden skypen weer. Of er nu een oorzakelijkheid in zit? 

Slaap lekker mensen. Wat ben ik.blij dat ik niet drink nu. Gewoon moe mag zijn zonder schuldgevoel. Mijn dochter kan knuffelen zonder dat ik stink.

Ik zweet trouwens heel veel minder zonder drank en stink niet meer. Fijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lasagna gehakt met bechamel saus, Bami met kip en veel roerbak groente,  Zuurkool met spekjes en echte vleesjus, met sucade lapjes, Hartige taart/bladerdeeg met kruidenkaas en brocolli. Nee 4 gerechten ga ik niet meer maken op 1 dag , gekkenwerk. Van alles wat gegeten, snel afgekoeld en daarna de vriezer in. Wel voor de hele week eten. Ook nog kippensoep gemaakt, dat is voor morgen middag. Ben onmatig in alles, maar is wel klaar!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik leg me nu neer bij het idee/weten dat door het corona virus dingen vertraging oplopen. Zo ook de uitslag van mijn intake vorige week. Ik hield mezelf vaak voor dat ik nog wel even los kon (wilde) gaan voor ik definitief afscheid zou nemen van de drank. Niks is zeker nu, zelfs niet of er nog opnames plaatsvinden. En ik wil ook mijn verantwoordelijkheid nemen. Vandaag geen alcohol want ik wilde niet naar de winkel. Dit is denk ik gewoon goed. Ik zal wel weer meemaken hoe ik het doorsta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...