Spring naar bijdragen

Begonnen!


Merlotje

Aanbevolen berichten

Nou ik ben er! En nu dag 12 van mijn alcoholvrije leven. Het is wennen, en ik probeer op internet alles te vinden hoe goed het voor je lijf is (en geest) wanneer je stopt met alcohol. Dat helpt mij om van de wijn af te blijven. Heeft iemand een overzichtje wat er wanneer gebeurt in je lijf (en geest)? Ik wil stoppen omdat ik in mijn optiek te veel drink, en ik ben geen type wat het bij 2 glaasjes kan laten helaas. Ik was geen elke dag drinker maar wel een dag of drie in de week. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom! Er is hier ergens een "slechte ervaringen met alcohol" draadje, of hoe heet het ding, wat heel motiverend is. 

Wat er gebeurt wanneer je stopt is eerst vooral detoxen. Je lichaam moet al die troep verwerken en afbreken en dus voel je je in het algemeen heel moe wekenlang en kan je het beste gewoon... op tijd naar bed gaan :) Verder krijg je alles wat meer mee  en maak je dus kennis met... emoties :) positief en negatief. Het is een ontdekkingsreis. Wat mij betreft in de top 3 van beste beslissingen ooit genomen.

Oh ja en sterkte met dag 12, 13, 14, 15, enz...

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...